Hej psychedelia!
Bare lige for at sikre mig ingen misforstår min titel. Jeg ikke blevet påvirket ufrivilligt men kunne ikke finde nogen bedre titel desværre.
Hvis min tekst er for svær at forstå eller for lang kan i så ikke bare lige hoppe ned til bunden? der står de faktiske spørgsmål, teksten er bare for at give jer et indblik i "situationen".
Vil lige sige hej igen da jeg ikke har været aktiv længe men har da læst en del i mellem tiden

.
Jeg bor med en ven på et kollegie værelse og i forrige weekend var vi så hjemme hos en anden fælles ven, hvor at ham jeg bor sammen med, og vores ven havde aftalt at tage MDMA den nat. Det var også derfor jeg var der, ikke for at tage det men for at der var en upåvirket person hvis det nu gik galt, de havde begge prøvet MDMA før men man ved jo aldrig hvornår dagen kommer og den dårlige rus kommer

.
Havde aldrig prøvet det på det her tidspunkt så jeg var meget interreserede i at se hvordan de gjorde, nysgerighed er jo noget alle mennesker har

. De startede med at tage ca 0.2g, knuse det, dele det i 2 baner også sniffede de dem, derefter opløste de de resterende 1.8g i en 0.5l vandflaske og sippede af den de næste mange timer indtil den var halvtom, så tog de den ud og fyldte den op igen, jeg spurgte hvorfor og de forklarede mig at 1.8g var rigtig meget at putte i en flaske så derfor fyldte de den op igen(kun med vand) da de allerede nu var meget påvirket og derfor bare behøvet at indtage nok nu til at holde rusen kørende i stedet for at bygge den op. Senere havde flasken næsten nået bunden også blev den fyldt endu engang(kun vand) og 2 dage senere (altså vi var hos vores fælles ven i 48 timer i alt) var det hele væk hvilket jeg var meget glad for. Da jeg var ved at være træt og 2 tosser på mdma der snakker sammen giver altså ingen mening for normale mennesker!!! Vi kom dog til at tage flasken med hjem til os og der var kun et par dråber i bunden tilbage, der stod den så med låg på i vores "stue" til næste weekend. Vi havde intet at lave så mig om ham jeg bor med sad på vores værelse hvor snakken så faldt på mdma. Vi snakkede længe om mdma osv hvor jeg så til sidst bestemte mig for at jeg gerne ville prøve det. Jeg troede det måtte vente da de to andre tog det hele sidste weekend. Men så sagde ham jeg bor med sagde jeg skulle prøve at fylde flasken fra sidste weekend op, drikke halvdelen og vente 10 min og se hvad der skete. Vandet smagte meget bittert. Jeg ventede og kunne ikke mærke noget så derfor drak jeg den anden halvdel af det bitre vand, og husk nu, det er en flaske der er kommet 1,8g mdma i, drukket halvt i bund 2 gange og helt i bund en gang også fyldt op efter en uge hvor der kun lå meget små dråber tilbage.
Efter 5 minutter skette der endu intet og jeg sagde så til ham at selvom det smagte dårligt og jeg aldrig har taget stoffer i mit liv før (har kun røget hash, aldrig rørt noget andet(jo okey, alkohol).) så tolerancen burde da være i bund var der nok stadig for lidt tilbage til at få nogen effekt. Efter 5-10 min igen slog det så ind, pupilerne gik amok og jeg fik det fantastisk og han gjorde mit trip endu bedre ved at snakke med mig som om han også selv var påvirket eller udpeget ting jeg ikke selv opdaget ved rusen ved at afspille forskelligt musik osv osv.. Har nu fødselsdag i weekend og i denne anledning har jeg tænkt mig at prøve mdma igen, jeg ved godt man ikke må tage det for tit (2-3 måneder imellem?) og har også tænkt mig at holde det til noget der kun sker engang hver 6. måned maks men vil gerne opleve en "ordenlig" rus da det virkede sidst men kun i en times tid og nok langt fra så kraftigt som det kan blive.
Så mine spørgsmål:
Hvor meget mdma kan der være tilbage i en flaske der er kommet 1,8g i, tømt halvt 2 gange og blevet fyldt, tømt helt en gang også blevet fyldt efter en uge?
Hvor meget burde jeg forsøge med og hvordan burde jeg indtage det for at få "maks effekt" uden stor risiko for OD eller måske ikke OD men der hvor det bliver for meget/ikke kan blive bedre? Ham jeg bor med siger jeg burde tage og opløse det i vand igen (med en del mindre en 1.8g) også drikke lidt af det, vente 10 min, drikke lidt, vente osv osv indtil jeg føler at det er ved at blive for meget eller jeg har opnået det effekt jeg gerne vil.
Hvor slemt er det jeg tager det igen efter så kort tid med den lille mængde jeg tog sidst, hvis den da ikke er større end jeg går og tror?
Hvad bruger i til at drikke/spise for at undgå tørke? Sidst brugte vi bare en masse tyggegummi hvilket var rigtig, rigtig rart, og selvfølgelig vand til.
Håber nogle kan svare

, ved godt det hele er meget rodet men har aldrig kunne finde ud af at skrive ordenligt.