Jeg er 44 og er vældig intreseret i at få afprøvet LSD da mine få forsøg med frø kun har givet maveonde.Efter at havde brugt de forskellige gode danske halucinogener gennem årene,primært Spids Nøgenhatte og Pigæble (ikke frøene

) samt Valmuer er jeg ved et punkt i mit liv hvor alting er blevet dagligdags og en smule trivielt.Jeg har læst en del bøger igennem årene som drejer som om LSD-forskning,både den gode og dårlige forskning som foregik i 50 og 60'erne.
Det er jo ulovligt at handle med eller besidde i DK,men det er lovligt at bruge LSD I terapi i Schwich,sån som jeg forstod det på kanalen National Geografik (National Geografik kører en serie i øjeblikket hvor hver del af en times varighed handler om et bestemt stof.LSD-afsnittet beskriver en kvinde som er ramt af kræft og har fået en dødsdiagnose,3 år max. har hun at leve i,hun får hjælp af en LSD-terapout i Schwich for at komme over sin dødsangs;er der nogen der kan hjælpe evt. med en adresse på den Schwsiske terapout og om LSD-terapi i det hele taget er lovligt i Schwich,så giv mig et praj "mdfg2006@hotmail.com".
Serien på tv-kanalen "National Geografik" hedder "Drugs Inc" og ser på både de gode og dårlige virkninger,kan kun anbefales at se hvert eneste afsnit!