Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

er det ikke altid man kan det ... citere lige fra et indlæg jeg faldt ove herinde

Oxycontin er det samme som oxynorm bare i en depot version , så du kan sikkert lide oxycontin , vis du knuser dem kan du med noget held omgå depot effekten

jeg ligger inde med malfin 30 mg ,og troede hvis jeg knuste dem grundigt ,så ville de omdanne sig til 30 mg alm malfin..

men det er måske ikke altid det sker?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svjh. Så er det lidt svært at få smadret depoteffekten på malfin, fordi morfinen er indkapslet i en matrix, som er så lille at den ikke er til at knuse. Men så kan du vist opløse den knuste pille i noget sodavand et døgns tid og så skulle matrixen være brudt. Men prøv at Google lidt efter matrix i depot piller.

Junior medlem

Svjh. Så er det lidt svært at få smadret depoteffekten på malfin, fordi morfinen er indkapslet i en matrix, som er så lille at den ikke er til at knuse. Men så kan du vist opløse den knuste pille i noget sodavand et døgns tid og så skulle matrixen være brudt. Men prøv at Google lidt efter matrix i depot piller.

googler og googler ,men er ikke så stærk på en pc :? men knuser det imellen 2 skeer , så det faktisk kun er pulver ..hvorfor kan man ikke bruge et alm glas vand? du skriver sodavand i et døgns tid? dvs at pulveret skal ligge i sodavanden i et døgn ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg tror at syren i sodavand bryder matrix'en, men jeg er ikke sikker. Et glas vand med citronsyre kan muligvis også bruges(blot gætværk)..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke huske om det er contalgin eller malfin der er indkapslet i en matrix, lidt ala concerta som også er indkapslet i en voks matrix.
Ja det er kulsyren fra sodavanden der opløser matrixen. Og et døgns tid er bare for at være på den sikre side med at det er blevet helt opløst. Det behøver sikkert ikke være der i mere end et par timer, men tager heller ikke skade af at være der længere tid..

Kan ikke lige hjælpe dig med nogle kilder, da jeg er på mobilen.

Junior medlem

Jeg kan ikke huske om det er contalgin eller malfin der er indkapslet i en matrix, lidt ala concerta som også er indkapslet i en voks matrix.
Ja det er kulsyren fra sodavanden der opløser matrixen. Og et døgns tid er bare for at være på den sikre side med at det er blevet helt opløst. Det behøver sikkert ikke være der i mere end et par timer, men tager heller ikke skade af at være der længere tid..

Kan ikke lige hjælpe dig med nogle kilder, da jeg er på mobilen.

fedt .. :o) er det noget du gider undersøge når du kommer til en pc?? for det er kun malfin jeg kan få .. :idea:

Junior medlem

det her står når jeg slår den op

Dispenseringsform

depottabletter a 10 mg (filmovertrukne), 30 mg (filmovertrukne), 60 mg (filmovertrukne) eller 100 mg (filmovertrukne) morphin (som sulfat). Hjælpestoffer: Lactose (kun depottabl. 10 mg, 30 mg og 60 mg) og farve: Indigotin I E132 (kun depottabl. 30 mg), Jernoxider og -hydroxider E172 (kun depottabl. 10 mg og 100 mg), Ponceau 4 R E124 (kun depottabl. 30 mg og 60 mg), Sunset yellow E110 (kun depottabl. 60 mg) samt Titandioxid E171.

Junior medlem

hmm googler inde på medicin , men kan ikke se noget om malfin og det der matrix du taler om øv .. er alle depot tabs indkapslet i matrix? eller findes der nogle der bare kan knuses fint imellen 2 skeer ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]