Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 01:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har røget en joint igår og idag sammen med en kammerat i afvænningsted Og jeg skal til urinprøve om 22 dage. Og er bekyrmet for at jeg bliver busted. Og jeg håber at der er nogen ide i om hvordan jeg kan få det væk inden den 17 september? Ps: jeg vil også lige sige at jeg ikke har røget meget. Tog kun meget meget små hvæs. kun 8-10 gange igår og højst 6 gange idag. Men tvivler også lidt på om bare at drikke masser af vand som kunne hjælpe det? ellers håber jeg at i kan hjælpe mig. på forhånd tak :)

Medlem

Det burde bestemt være ude til den tid, no worries.

Junior medlem

Okay håber da du har ret. for fik afvide at det går væk efter 30 dage. Men er glad for at jeg ikke burde bekyrme mig om det. Tak for hjælpen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg er også rimelig sikker på at det er ude til den tid..

Medlem
Brugeravatar

Dengang jeg fik taget de der tests, kunne jeg ryge midt på ugen, selv op til torsdag-fredag og så skulle jeg ellers bare drikke ca. 2-3 litter vand om Søndagen og så også rigeligt med vand Mandag inden testen.
Den viste stort set aldrig noget, så medmindre det er en af de der dyre lorte tests der viser ph-verdi, osv. så kan du bare drikke godt med vand inden testen og så tror jeg ikke der er noget at bekymre sig over ;-)

Junior medlem

Hehe okay. puha så er jeg vel nok reddet fra det så. :D og tak for feedback i to. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg tror der er mange som prøver at "skræmme" folk på den måde der. Har også oplevet at de kommer med nogle tal som overhovedet ikke holder stik i praksis.

Junior medlem

Okay. ja det kan være meget sandsynligt. og tak for din feedback :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
har man røget tæt nok, kan der sagtens gå op til 6 uger inden det er ude af kroppen og urinen... Har selv prøvet at teste positiv efter 4 ugers afholdenhed... Det kommer an på, hvor høj en koncentration af THC-metabolitter du har i kroppen - efter et hæftigt misbrug er den koncentration så høj, at der som regel skal gå ca. 30 dage, så det er ikke bare løgn og skræmmetaktik de fyrer på dig... De går derimod bare ud fra, at der KUN findes misbrugere af hash og ingen rekreationelle brugere, hvilket i sig selv er diskriminerende nok, da man jo heller ikke er at regne for alkoholiker hvis man drikker øl i weekenden eller et glas rødvin hver aften...

Junior medlem

Har hørt, at man kan drikke et halvt glas rent citron saft (det der fåes i den gule "citron" flaske).
Har ikke selv prøvet det, men det er da et forsøg værd, hvis du er i tvivl om, om det kan ses.

Medlem

Har hørt man kan drikke et helt køkkenskab, og så kan det ikke ses.
De fleste historie hvor den slags gøgl har "virket", er dem hvor der alligevel var gået lang tid nok.

Junior medlem

har man røget tæt nok, kan der sagtens gå op til 6 uger inden det er ude af kroppen og urinen... Har selv prøvet at teste positiv efter 4 ugers afholdenhed... Det kommer an på, hvor høj en koncentration af THC-metabolitter du har i kroppen - efter et hæftigt misbrug er den koncentration så høj, at der som regel skal gå ca. 30 dage, så det er ikke bare løgn og skræmmetaktik de fyrer på dig... De går derimod bare ud fra, at der KUN findes misbrugere af hash og ingen rekreationelle brugere, hvilket i sig selv er diskriminerende nok, da man jo heller ikke er at regne for alkoholiker hvis man drikker øl i weekenden eller et glas rødvin hver aften...

Det der gir rigtig god mening. tak for dine gode grunde og feedbacks. og tak til alle i andre også. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]