Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa fellow psychedelia fans. Jeg starter på uddannelse meget snart, og med masser og druk og rustur osv. kunne jeg egentlig godt tænke mig af vide hvilken benzodiazepin har den mindst sedative effekt? ikke fordi jeg vil blande benzoer og alkohol, men har en slem vane med at drikke tømmermændene væk, med det fører bare til flere dages druk, og efter en 4-5 dage har jeg abstinenser. har fundet ud af at 1mg clonazepam tager tømmermændene så jeg ikke behøver at drikke tømmermændene væk, men de er også utroligt trættende og har en virkelig lang halvveringstid. Ved godt folk nok vil sige at jeg bare skal lade være med at drikke, og ja, jeg er 100% klar over benzoers forfærdelige abstinenser, men her snakker vi kun om en enkelt pille i ny og næ til at tage tømmermændene og bare chille ud en dag i stedet for at ligge i sengen og have det af lort. Jeps, i know, jeg er en pussy for ik bare tage det i stiv arm, men det har min historik med ambulant afrusning de seneste år desværre vist at jeg er..

Så kunne nogen ambefale en meget lidt sedativ benzo med relativt kort halvveringstid. normal stesolid/diazepam?

Håber nogen gider hjælpe mig :)

Junior medlem

okay, sorry for at jeg tilsyneladende skriver alt for mange dumme spørgsmål før jeg egentlig VIRKELIG researcher, men det virker til at valget er mellem Alprozalam eller Lorazepam ifht. halvveringstid, så er spørgsmålet så bare hvilken der er mindst sløvende :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
altså du kunne måske med fordel tage en med meget kort halverings tid som Halcion... men jeg er ikke sikker på den så vil tage dine abstineser tilfredsstillende... du vil bare sove og så vågne når virkningen er væk spørgsmålet er så hvor slemme dine abstineser er og om de så er væk... ellers kunne du måske med fordel vælge en lav dosis af de mere langtidsvarende som fx. Stesolid .. og så bare leve med du er en smule mere sløv 2-3 dage efter.. jeg ved fra mig selv det ikke er udtalt hvis man holder doserne lave og faktisk relativt ok at studere på.. men skal bare holde sig til en enkelt dosis 5-10 mg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Midazolam og Etizolam har noget kortere halveringstid end de andre nævnte præparater. Jeg har kun erfaring med sidstnævnte, men har læst at Midazolam skulle være et lækkert benzo :) De har begge halveringstid på ca. 6 timer.

Lorazepam og Alprazolam har noget længere halveringstider, men jeg tror nu ikke at man ville være så specielt sløv af lave doser dagen efter.

Diazepam har i hvert fald meeeeget længere halveringstid end nogle af de ovennævnte - 20–100 hours (36-200 hours for main active metabolite desmethyldiazepam).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvad med du laver et personligt eksperiment over en måned, hvor du ikke lindrer tømmermændene med alkohol og narko? Jeg tror, at når du først har vænnet dig til tømmermændene, så vil du ikke synes de er så slemme som du gør nu. Bare husk at drikke masser af vand og få lidt salt indenbords inden du går i seng, det gør altså underværker, især kombineret med en panodil.

Desuden burde det altså ikke være noget problem, bare at ligge i sofaen og chille dagen ud med tømmermænd, uden brug af benzoer. Det er ihvertfald hvad jeg gør efter hver druktur.

Medlem
Brugeravatar

Benzoer har forskellige attributter. Du kan se her hvilken effekt de forskellige benzoer har: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

Det kan desværre være at den effekt der gør dig træt også er den der tager tømmermændene. I så fald må jeg tilslutte mig morten på 14. Rigeligt med vand inden sengetid. Vågn, spis noget let, brødagtigt, drik mere vand, tag et bad, sov et par timer mere. Så ville jeg forvente du har det for lækkert når du vågner :-)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
For mig virker hash/skunk super mod tømmermænd. Ryg lidt, og put dig under dynen med en god serie, og nogle lækre chips.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

min erfaring er at alprazolam og alprox, alopam og oxapax ikke virker trættende....nu kan jeg kun tale af egen erfaring, men mig kvikker de op...derimod, nitrazolam virker søvndyssende....håber du kan bruge svaret :-))
:D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
For mig virker hash/skunk super mod tømmermænd. Ryg lidt, og put dig under dynen med en god serie, og nogle lækre chips.

Den kan jeg også godt tilslutte mig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]