Hejsa fellow psychedelia fans. Jeg starter på uddannelse meget snart, og med masser og druk og rustur osv. kunne jeg egentlig godt tænke mig af vide hvilken benzodiazepin har den mindst sedative effekt? ikke fordi jeg vil blande benzoer og alkohol, men har en slem vane med at drikke tømmermændene væk, med det fører bare til flere dages druk, og efter en 4-5 dage har jeg abstinenser. har fundet ud af at 1mg clonazepam tager tømmermændene så jeg ikke behøver at drikke tømmermændene væk, men de er også utroligt trættende og har en virkelig lang halvveringstid. Ved godt folk nok vil sige at jeg bare skal lade være med at drikke, og ja, jeg er 100% klar over benzoers forfærdelige abstinenser, men her snakker vi kun om en enkelt pille i ny og næ til at tage tømmermændene og bare chille ud en dag i stedet for at ligge i sengen og have det af lort. Jeps, i know, jeg er en pussy for ik bare tage det i stiv arm, men det har min historik med ambulant afrusning de seneste år desværre vist at jeg er..
Så kunne nogen ambefale en meget lidt sedativ benzo med relativt kort halvveringstid. normal stesolid/diazepam?
Håber nogen gider hjælpe mig