Med hensyn til at blande det i vand eller lignende er det i hvert fald ikke noget problem med en måned eller mere, ikke det jeg havde blandet op.
Det er IKKE smart at lade sin MDMA opløsning(vand) stå i mere end 1 døgn - der er risiko for dannelse af bakterier osv. Jeg er overbevist om at MDMA holder sig bedre i sin faste form, opbevaret korrekt - køligt, mørkt & lufttæt.
Man kan evt. lave en opløsning med alkohol hvilket vil holde bakterievæksten i nul.
balitan skrev:
Og så skal det lige siges at det virkere mere effektivt når du indtager det oralt i væske eller bombe. Sniffer du det indtræffer virkningen hurtigere, men svagere.
Ahhh, der vil jeg gerne lige opponere! MDMA er mere potent(stærkere) når det indtages gennem næsen, korrekt at det virker kortere tid ad den vej, men der skal bestemt IKKE højere doser til gennem næsen end oralt.
lille-john: Jeg ville opbevare det tørt og koldt, men ikke i en opløsning. Jeg vil anbefale at prøve oral administration første gang, men du behøver jo ikke at blande hele dit stash op på 1 gang. Du kan altid prøve dig frem med at sniffe det hvis du har lyst - men start ud med 40-50mg