Jeg vil anbefale dig at tage en daglig svampe-dosis under den mærkbare effekt (fx. 0,1-0,2 g cubensis). Flere studier har vist, at det er effektivt mod migræneanfald, langt mere effektivt end nogen tilgængelige lægemidler som din læge kan give dig. Det samme gælder LSD.
Vær opmærksom på, at specielt sensitive mennesker kan blive ret påvirket af 0,1 g, selvom det ses sjældent. I sådan en situation kan man regne med, at tolerance overtager allerede en dag eller to efter, således at man ikke kan mærke dosen på trods af sensitiviteten. Målet er ikke at blive påvirket, målet er at have de aktive stoffer i svampene til at florere rundt i kroppen og dæmpe potentielle migræneanfald.
Begynd ikke på sovepiller og downers. Det er farligt pga. din desperate situation.
Held og lykke.
Ps. jeg synes lidt det er at gøre grin med trådstarter at foreslå bromo-LSD. I ved udmærket godt, at ingen af jer kan anskaffe det - så kan trådstarter nok heller ikke. Ergo havde han været bedre uden dét forslag. Eller en hovedpine mindre, om man vil.
Men fordelen med bromo-LSD er, at brom-atomet nederst i molekylet fjerner den psykedeliske effekt (da molekylet binder dårligt eller slet ikke til de "psykedeliske receptorer" fordi brom er stort og klodset - det svarer lidt til at smide en klump ler på spidsen af din nøgle), mens man stadig kan udnytte migræne-reduktionen. Men glem det! Stoffet er uden for alles liga.
Køb en håndfuld svampe eller dyrk dem selv. Det er langt mere effektivt. 1 g kan holde op til 10 dage. Husk dog, at du kommer på kanten med loven - men jeg synes ikke man skal gå på kompromis med en retarderet politiker. Fokus er migræne-reduktion, og faktum er at svampe/LSD er det bedste bud menneskeheden har.
Svampe er så effektivt, at man har forsøgt at syntetisere en række psilocybin-analoger, f.x. stoffet
sumatriptan, der ligesom bromo-LSD er uden psykedelisk effekt og med migræne-hæmmende virkning - men har bivirkninger. Vi står i en situation, hvor svampe/LSD er møgpisseeffektivt - og stadig prøver vi med usle kopier som sumatriptan og bromo-LSD, fordi
Lene Espersen/
Tom Behnke/
Bertel Haarder har umuliggjort psykoaktiver i medicinsk praksis. Flot.
Spis nogle svampe, mayn. Det er mit bedste råd til dig.