Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jul 2012 12:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2012 19:54
Indlæg: 35
Hej alle. Det forholder sig sådan at jeg er kommet i afrusning, hvor man får x antal risolid dagligt, dækkende til at dække abstinenserne. Problemet er nu at risolid gør mig sååååå sløv og træt, og da jeg allerede er på 800mg antabus er der ikke chance for at jeg vil "falde i" og drikke på rohypnolerne. Hvis jeg nu skiftede til rohypnolerne og tog dem i samme mænge som det skeme jeg har fået fra alkoholbehandlingen (efter benzochart svarer 25mg risolid til omkring 1mg rohypnol) ville det så være et større problem, da jeg ved at jeg ikke kan drikke alligevel og ud fra hvad jeg har prøvet kan jeg bedre holde mig vågen og lave ting som f.eks. spille computerspil på rohypnol end på risolid, hvor jeg bare virkelig går som en zombie også flere dage efter jeg er stoppet. gør man så også på rohypnol, men ikke på samme jeg er så træt jeg kun kan ligge i sengen agtigt, mere alt går lidt langsomt agtigt, hvis i forstår :lol: jeg har 100% styr på doseringen fra risolid til rohypnol, så ville bare høre jeres mening om det

KnuzR og Kramzer fra maxpower


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2012 12:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Flunitrazepam er langt mere hypnotisk end Chlordiazepoxid. Så hvorfor tror du det præparat vil gøre dig mindre sløv?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2012 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2012 19:54
Indlæg: 35
dunno, bare min erfaring at det er såen det har været.. men fuck it, hader bare den her sløvhed der er når man stopper med risolid hvor man føler man ik kan andet end at ligge i sengen og ikke engang kan fokusere på computer eller en film. har nu været på risolid afrusningen som de kalder den, så tror bare jeg stopper med det nu og bider i det sure sløvhedsæble. Mine abstinenser er alligevel væk, men det insisterer på en aftrapning på 10 dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2012 22:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 apr 2012 11:22
Indlæg: 43
Hej maxpower jeg forstår ihvertfald godt dit problem da jeg havde et 6 måneder på seuqel (meget kraftig antipsycotisk og voldsomt sløvende jeg lå ned 90% af tiden når jeg jeg ikke sov, fordi mine ben var gummi) 300 mg og skulle tage 450 mg om dagen selv om det hjalp på nogle ting var det stadig det klart det værste halve år af mit liv, jeg hader den der klokke man får rundt om hovedet af det .
Men anyways jeg vil råde dig til at overveje at ryge nogle piper hash istedet for , det er heller ikke så vanedannende som fk.s. råhypnol og et super godt alternativ til fk.s. alcohol og andet, det er stadig hårdt og et svær kamp mod sine indre dæmoner og de giver ikke op uden kamp. Håber virkelig du kommer godt igennem dit forløb og klarer det (giv ikke op før du har nået dit mål i livet)
Med mange hilsner openmind
8)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team