Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Hey, har hørt en del om pillerne seroquel og truxal efter hånden.
Men har ikke fundet nogen steder der beskrives brugere's egen erfaring osv.

Så håbede på lidt hjælp. :hm:

Junior medlem

Truxal lavet af lundbæk har jeg selv fået under en voldsom drepression for nogle år siden. Det er en pille der virker antipsykotisk/beroligende, de er til stor hjælp hvis ens tanker er en stor rodebutik men ellers kan de ikke anbefales på nogle måde. Du kan ikke få nogle rus af dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja, som det er blevet sagt, så er det ikke noget folk normalt finder noget rekreativt potentiale i.

Junior medlem

oka tak for svarene (:

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
ingen rus i truxal. seruquel er til genglkd rigtig godt hvis man har søvnproblemer plus det ikke er vanedannende:-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg hader Truxal, har spist mange af dem når jeg har haft narkorelateret søvnbesvær og ikke har haft andet ved hånden, men jeg bliver så stram af dem dagen efter.
Kan ingenting, er fuldstændig afkræftet og alt virker uoverskueligt og tåget.

Har kun spist Seroquel en enkelt gang, og der gik jeg ud som et lys, men havde det okay dagen efter.

Junior medlem
Brugeravatar

fedde-new skrev:
seruquel er til genglkd rigtig godt hvis man har søvnproblemer plus det ikke er vanedannende:-)

Fik seroquel da jeg var mindre, dem blev jeg altså pisse afhængig af, kunne ikke falde i søvn uden 300mg +.
desuden fik jeg nogle ubehagelige halluer af dem.

Junior medlem

Dreamwalker skrev:
fedde-new skrev:
seruquel er til genglkd rigtig godt hvis man har søvnproblemer plus det ikke er vanedannende:-)

Fik seroquel da jeg var mindre, dem blev jeg altså pisse afhængig af, kunne ikke falde i søvn uden 300mg +.
desuden fik jeg nogle ubehagelige halluer af dem.

Lyder ikke alt for sjovt.

Jeg har nemlig en masse liggene, så ville hører hva de sådan rigtigt gjorde, da jeg ingen effekt fik af det. (:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Spiste engang to Truxal med en jointl, da jeg var på vej ned efter speed ( Ved udemærket hvor dumt det må lyde )
Jeg følte helt klart en afslappende virkning og jeg havde ikke de normale søvnproblemer. Det kunne også skyldes jointen, men tvivler.

Junior medlem

Henri Lloyd skrev:
Spiste engang to Truxal med en jointl, da jeg var på vej ned efter speed ( Ved udemærket hvor dumt det må lyde )
Jeg følte helt klart en afslappende virkning og jeg havde ikke de normale søvnproblemer. Det kunne også skyldes jointen, men tvivler.

Truxal har vidst også en døsene effekt :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg fik også truxal efter en uheldig episode og jeg vil ikke råde nogen til at tage dem hvis de søger en rus.
Jeg fik det værre efter at ha spist dem, jeg kunne ikke mærke mig selv, følelser var gemt af vejen og det var faktisk ikke så rart, lægen mente netop at det var det jeg havde brug for, men problemerne lå bare gemt langt væk, og kunne ikke bearbejdes da man ikke kunne holde fokus på noget, plus jeg åd som et svin da jeg var på dem, ikke fordi det var rart faktisk (som hvis man er skæv) men bare for at lave noget... tror jeg ?

Og som Halose nævner fik jeg selv ubehagelige bivirkninger dagen/ dagende efter, følte mig tung og dum og mærkelig..

Junior medlem

Du skal holde dig fra Seroquel. Hvis du har dem i 300 mg's er det højst sandsynlig seroquel Prolong hvilket er depottabletter.
De bruges til at behandle depressioner samt manio depressive patienter. De fås også som den rene varer, og de er som regel i 25 mg. Skal de bruges til at sove på er 25 mg. rigeligt. De skal tages 10-12 timer før man skal op, da de kan "hænge" lidt i kroppen ellers. desuden giver de en frygtelig mundtørhed, der først aftager 12-14 timer efter indtagelse.
Depot udgaven (seroquel prolong) kan du ikke misbruge, skil dig af med dem i en fart. Jeg får dem ordineret af lægen og kender dem særdeles udmærket. Et fint produkt til dem der har behov, ellers ikke noget at rode med, der findes mange andre sjovere måder at blive skæv på :)

Junior medlem

...

Senest rettet af anastacia748 18 jul 2012 20:55, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Får både seroquel og truxal

Synes bedst om seroquel's virkning. De er gode at slappe af på, og tager man en masse falder man i en dejlig rolig søvn.

Bruger truxal som sovemedicin. Der går en time inden de virker, men så bliver man også mega træt. De er gode at have ved hånden hvis man har været på den dårlige f-eks, eller man bare trænger til at sove dagen væk! en passende sovedosis på truxal kan være mellem 25 og 200 mg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tråden er jo gammel.. kig dato før i poster.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]