Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psych, for et par uger siden, stoppede jeg med at tage kodein, (havde taget det 2-3 uger hver dag), og havde fordoblet min dose for et comfortable high (220mg - 450 mg), og samtidig var opiat "magien" forsvundet, så jeg besluttede mig for at stoppe. Det var forholdsvis nemt, og tænkte ikke én gang på at tage det igen, havde ikke lyst til det.
Fik heller ikke noget der mindede om withdrawal, bortset fra lidt depressiv/umotiveret, og svært ved at sove.

Men nu her, omkring 2 uger efter, tænker jeg på hvordan det ville være at prøve det igen, men er lidt i tvivl om min tolerance stadig er hvad den har været?

Altså hvor lang tid går der, før min tolerance er "normal" igen, når jeg kun har taget det i 2-3 uger, og min højeste( og sidste) dose, var på ca. 470 mg??

EDIT: og tror i der kan ske noget ved at indtage 250 mg? altså både positivt/negativt.

Medlem

bump

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Din tolerance er faldet en smule, men ikke nulstillet..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skulle holde en lang pause med alle Opiater.Pas på ørene,selvom man selv syntes man vitterlig har helt styr på det,har man ikke styr på en skid (jo nogle ganske enkelte).
Så vil du også blive ramt på en hel anden måde når du så tager igen.
Men pas på ørene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har selv oplevet at 'få lyst' til at tage opiater igen, og endda helt op til en måned efter at have doseret. Det er lidt skræmmende hvor meget magt de kan have over en. Du er nødt til at være helt ærlig overfor dig selv angående dit forbrug eller have nogle andre der kan holde dig lidt i ørene. Hvis dit sind og din krop trænger til en afslappet rus med en vis mængde smertestillende effekt. Så snup en god løbetur og drik dig en øl når du er kommet hjem igen. Så kan du vente lidt endnu med opioiden og få det fulde ud af rusen en anden god gang.

Medlem

Okay for at være helt ærlig, tror jeg ikke jeg vil kunne kontrollere det, hvis jeg tog kodein nu her..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Så er det vigtigt du lader vær. Gør dig selv en tjeneste og kom væk fra tanken om at tage et stof for at blive glad og lav noget andet der gør dig glad - din krop kalder på gode vibes og de kan fremprovokeres af mange andre ting end opioider!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]