Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 04:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

http://www.anonmgur.com/up/5fcd8ad0f8ab ... a20e6c.jpg

Overstående skulle efter sigende være amphetamine sulfate (jeg har indtaget omkring 90mg over 2 timer som test, og kan konstatere at det skal nok passe). Det indeholder utroligt mange hårde krystaller.

For man den samme virkning ved at sniffe krystallerne, eller skal de laves til pulver evt. med et barberblad? Hvis jeg skal lave det til pulver kommer jeg ihvertfald ingen steder med et kredit kort på et diskoteks toilet.

I forhold til stoffet som det fremstår i mange hårde krystaller, vil jeg så med fordel kunne indtage det oralt ud fra den tanke gang at mavesyren nok skal nedbryde dem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det skal laves til pulver, da klumperne har større sandsynlighed for at falde ud af snuden igen - og så får du ingen virkning af dét.

Du kan jo sagtens knuse klumperne i det og gøre det klar ;)

Medlem

Er du sikker på at det ikke er mdma når der er et hjerte på posen? :)

... uanset hvad skal du bare knuse det med et kort med den flade side nedad, og så ikke på toilettet, gør det inden du tager hjemmefra ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For øvrigt kan det jo også tages oralt :)

Junior medlem

Heh, jeg tror hjertet bare er god kundepleje. :D Hvis det var andet end amphetamine sulfate + fyld ville vedkommende ikke kunne sælge på pågældende marked.

Som jeg også har forstået på andre folk skulle krystallerne være det egentligt virksomme stof (der er både store og små krystaller og så noget "støv").

Jeg er gået igang med at knuse det hele så. :) Jeg deler det også op i små breve af 0.125 gram, så har jeg nok også mere styr på hvormeget jeg præcist indtager. Hmm, hvis politiet skulle kropsvisitere mig, ser en masse små breve nok mega suspekt ud, selvom den samlede mængde ikke overstiger 2g. (damn, jeg snakker for meget, det virker vidst meget godt!)

Det sidste kan jeg lige tænke over mens jeg knuser det, altså om jeg kommer til at fortryde at dele det op i små breve.

edit:

Ja, det var også det jeg tænkte, at jeg evt. ikke behøves at knuse det hvis jeg indtager det oralt. Jeg er egentligt ikke bekymret for om det falder ud når jeg sniffer det, men tænkte mere på om krystallerne så ikke bare sad der uden at der skete noget.

Medlem

edit:

Ja, det var også det jeg tænkte, at jeg evt. ikke behøves at knuse det hvis jeg indtager det oralt. Jeg er egentligt ikke bekymret for om det falder ud når jeg sniffer det, men tænkte mere på om krystallerne så ikke bare sad der uden at der skete noget.

Jo det kan du godt risikere... Eller ihvertfald, at effekten langt fra bliver optimal... Jo mere knust det er, jo hurtigere og kraftigere effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja hvis klumperne/krystallerne sidder i næsen får du ikke meget virkning af dem, i hvert fald er optagelsen længere.
Du kan sagtens indtage det oralt uden at knuse det.

Nu har du ikke skrevet noget om hvor meget du har fremskaffet, det kunne jo være mere end de 2g. på billedet.
Start evt med at knuse 1g og del op og lad det andet være til senere :)

Medlem

Rul en kagerulle eller flaske over posen et par gange og vupti, du har fint mel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]