Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hej,

Jeg tog for en måneds tid siden en god portion morfin og tramadol i forbindelse med smertestilning, og lidt rekreationelt.
Jeg udviklede i den forbindelse lidt tolerance overfor opiater, og har så nu holdt med opiater i den sidste måned.

Vil den måned være nok til at have kommet tolerancen til livs? Det var første gang jeg har tager opiater, og derfor ikke den helt store tolerence, men nok til at 200 mg tramadol, eller 40 mg morfin ikke kunne give en ordentlig rus, som de 200 mg tramadol har kunnet give mig.

Så, 1 måned, lang tid nok til at tolerancen er forsvundet?

/Christoffer :)

Medlem

ud fra mine erfaringer, vil jeg mene at din tolerance er mindre, men om den helt er forsvundet er forskelligt fra person til person (når vi ikke snakker mere end 1 måned).

Jeg ville i hvert fald starte på den almindelige dosis som du plejer at tage og ikke den dosis som du har taget i mens du har haft tolerance over for stoffet. Du kan jo altid redosere, hvilket er nemt på opiater/opioder.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Jeg har kun 200 mg tramadol tilbage, så nogen vild dose kan det ikke blive :)

Jeg er godt inde i doser osv., men jeg syntes ikke at jeg kunne finde nogen tråde omkring tolerance der var relevante for mig.

Jeg vil ikke tage resten af mine tramadoler før jeg er sikker på min tolerance er nede igen, så mon ikke bare jeg skulle vente en måned mer, og så være sikker på at få den ønskede rus af dem jeg har tilbage :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]