nyhavn skrev:
Ja, det er jeg godt ved at være klar over.. Men synes det bliver alt for meget ellers og alt for dyrt
Fornuftigt... Den eneste grund til at jeg stadig har tøj på ryggen, computer osv. er fordi jeg ehm, blev smart i at skaffe dem. På den legale måde, selvfølgelig!
Citat:
vil ikke vågne op en dag og ikke kunne fungere fordi jeg ikke kan skaffe piller!!
Det er faktisk ikke så slemt. Personligt var jeg altid småsyg om morgenen (begyndte at snøfte) efter en nat med 8-12 timer uden opiater. MEN... At tage dagens første dose på 6-8 60mg contalgin var til gengæld FUCKING lækkert.
Og du glemmer: Hvis du kommer så langt ud i en junkiekarriere at du ikke kan fungere en morgen uden piller, så skal du nok få skaffet dem. På en eller anden måde. Hvilket er grunden til at du aldrig ser en junkie sige: "Damn, der er ikke nogen piller at skaffe. Tid til en tre dages kold tyrker!"
Citat:
Ved du nogen ting om hvad de her stoffer gør ved kroppen? Du lyder som om du ved en hel del:-)
På kort sigt uden dem? Depression, søvnforstyrrelser og diarre. På længere sigt? Absolut ingenting. Opiater gør ikke skade på kroppen som coke eller alkohol f.eks.
Nogen vil påstå at afhængighed er en livslang sygdom (dvs. du altid kan få cravings osv på et senere tidspunkt) men det er op til debat.