Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej Psychedelia! :D

- ville bare lige hører hvordan man får bedst virkning af MDMA eller Ketamin, da jeg har prøvet dem begge 2-3 gange, føler jeg ikke samme rus, så ville hører om nogen af jer havde nogen tricks? :P

- kunne være så fedt hvis nogen gad at fortælle deres måde at tage de forskellige stoffer på! :gud:

- //Collapz :wink:

- mit første indlæg her på Psychedelia, så undskyld hvis jeg skriver noget forkert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Altså MDMA kan jo både tages oralt og sniffes. Snifning intensificerer rusen og gør den ~ et par timer kortere en oralt dosering.
Rektal indtagelse af begge stoffer er muligt - og igen forstærker det virkningen.. Måske endda en del mere end snifning, da der i rektum er større overfladeareal at optage.

Ketamin vil jeg ikke anbefale dig at indtage oralt. Biotilgængeligheden er ikke så høj, kan ikke lige huske hvor meget - men "spild" i forhold til andre ROA's.

Der er natuligvis IM og IV injektioner, men jeg vil ikke råde dig til at rode med den slags i HR øjemed. Ketamin i injektionsopløsning fra medicinalfirmaer kan anbefales IM(især) - men kræver at man kender til injektionsteknik og hygiejne.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
For at få den optimale effekt af mdma vil jeg anbefale dig at indtage det oralt, synes selv at rusen virker mere stabilt og come-upet mere smooth. Har aldrig forsøgt med at plugge så vil ikke udtale mig om det, men kunne forestille mig at det ikke var så praktisk i forbindelse med fester/byture. Pak evt. mdma'en i gel-kapsler som du selvfølgelig har doseret hjemme fra også slipper du så for at stå ude på toilettet og fedte med det midt under festen.

Desuden bør du holde minimum en måneds pause mellem hvert trip for at opretholde den lave tolerance og bevare magien ved mdma.
Har kun taget ketamin en gang så vil ikke udtale mig på det punkt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Som sagt, så kan tolerancen sagtens spille ind, når du siger at det ikke føler samme rus, som forgående.
Din hjerne skal have lov til at restituere i en månedes tid, som McKellen også siger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Desuden kan du forstærke MDMA's effekt, ved at indtage 5-HTP og mørk chokolade i dagene op til turen. Har ikke lige forstand på dosis, men prøv at søg rundt herinde

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]