Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Som ny bruger herinde vil jeg først og fremmest lige sige hej!
Har læst med herinde før, men ny skal jeg lige bruge lidt pro rådgivning her, selvom jeg selv har masser erfaring med forskillige stoffer.
Jeg er blevet ret glad for at tage mdma når jeg er til forskellige tramper events og elsker det, MEN, jeg synes jeg har tendens til at blive ret sløv og har derfor svært ved at holde tempoet når jeg danser fordi jeg blir så sløv :P Så er det jeg tænker om jeg evt. kan tage en smule speed når jeg kan mærke at jeg begynder at blive for sløv? Bare en enkelt streg, tager det aldrig og det virker derfor rigtig efektivt selv i små doser.
Hvis ikke det er en god kombi, har i så andre ideer til hvad jeg kan løfte trippet lidt på?
Drikker ikke alkohol sammen med det. Og har taget stoffer i små 10 år så er i god kontakt med mig selv og mine grænser :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er en dårlig idé. Det er generelt ret skidt at blande stimulanser, derudover kan du risikere at øge neurotoksiciteten af MDMA.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg ville bekymre mig lidt om overophedning, især fordi det foregår sammen med dans (som formentlig foregår i flere timer)

Hold dig til én af delene, og minimér derved bivirkninger :) Nu skriver du selvølgelig intet om doserne af begge ting, but still..

Drik en cola, noget vand, spis noget (druesukker) og sid på en stol i 15 min, og se om du ikke får lidt energi tilbage ;)

Medlem

Geografisk sted: Århus
Synes ikke det lyder som en særlig rar kombination. Sløv på MDMA? Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre. Nu synes jeg selv at "MDMA tømmermændene" dagen efter er så hårde fysisk. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være hvis du blandede amf ind. Jeg ville ikke gøre det. Men det er op til dig,.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Du bliver sløv af mdma når du tager meget så får du gummi ben og kan ikk rigtigt danse..

Men ja.. som frugthat siger drik noget sodavand det en sikker vinder! og slap lidt af indtil dine ben bliver lidt normale igen :D

Junior medlem

Jeg får totalt gummiben af emma, og det er irriterende :)

Jeg ville ikke kunne nøjes med speed, det er udelukkende for at øge energien at jeg overvejer den mulighed. Overophedning er ikke noget jeg er bekymret for, jeg synes selv jeg er meget opmærksom på de signaler jeg får selvom jeg er blæst.

Jeg tager sjældent stoffer, så det er ret små doser mdma vi snakker om, og speeden ville nok være hvad der svare til en alm. streg.
Tømmermændene er jeg ikke bekymret for, det kommer ikke til at spille ind i hvert fald... Hmm.. Den er svær. For tænker også om det vil ødelægge rusen på mdma?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du prøvet med koffein eller måske guarana ekstrakt?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har ogsaa faet trang til speed naar jeg er blevet doven/traet paa mdma.. Jeg dropper hurtigt ideen, og drikker en kop kaffe istedet!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Geografisk sted: århus
Har det på samme måde..
Men har en ide om at det er fordi man er så dehydreret.. Næste gang, forsøger jeg at drikke noget sodavand under trippet og evt have noget hurtigt mad med.

Amf + mdma er no go.

Junior medlem

Det kan være jeg skal prøve at drikke noget red bull når jeg begynder at miste energien. Det er helt sikkert ikke dehydrering, for jeg får godt nok drukket meget vand :P
Men tak for rådende, nu må jeg se på lørdag om det virker :)

Medlem

Geografisk sted: århus
Det kan være jeg skal prøve at drikke noget red bull når jeg begynder at miste energien. Det er helt sikkert ikke dehydrering, for jeg får godt nok drukket meget vand :P
Men tak for rådende, nu må jeg se på lørdag om det virker :)

Bare fordi du får rigeligt med vand, er kroppen stadig "dehydreret".. Vand er jo ikke en energi kilde
Der skal noget mad eller drikke med kcal (ikke vand) indenbords

Junior medlem

Jeg drak en masse cult shakere, det virkede lidt :) Eller også er det fordi det var noget anderledes emma den her gang :)

Medlem

Det irriterer mig, for jeg oplever også altid lysten til at sidde ned og trippe på MDMA. Derfor foretrak jeg ofte Mephedrone, da det giver en mere speedende effekt. Det er faktisk en af de minuspunkter jeg lige kan komme i tanke om ved MDMA. Tidligere når jeg tog ecstasy blev jeg ikke på samme måde 'sløv', og jeg tror det er fordi der ofte er blandet lidt speed i ecstasypiller.

MDMA + speed = dårlig HR, men en mulig løsning på problemet.

Medlem

Lær at redosere så du ikk får de der gummi ben. er jeg faktisk ved at lære :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Lær at redosere så du ikk får de der gummi ben. er jeg faktisk ved at lære :D

Redosering er en dårlig ide!
Edit: Medmindre du selvfølgelig deler din dose op i flere portioner..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Aew??

ZloR > Du må gerne uddybe, tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mener ikke at der er så meget koffein i cult shaker, hvis du ikke har mulighed for at Drikke kaffe så er det en mulighed at købe koffeintabletter over nettet.

Medlem

Jamen jeg har bare fundet ud af at hvordan jeg skal starte min første bombe. er sløv i 10-20 min og bagefter så danser jeg på fuld skrue mens jeg nasalt redoser stille og roligt hen af vejen. dansede feks non stop i 6 timer til sensation. have så 2-3 gange hvor jeg fik gummi ben i 10-15 min også var der bare fuld skrue igen.

jeg vil ikke begynde at skrive hvor meget osv fordi så begynder alle at svine mig til,

Medlem

Jamen jeg har bare fundet ud af at hvordan jeg skal starte min første bombe. er sløv i 10-20 min og bagefter så danser jeg på fuld skrue mens jeg nasalt redoser stille og roligt hen af vejen. dansede feks non stop i 6 timer til sensation. havde så 2-3 gange hvor jeg fik gummi ben i 10-15 min også var der bare fuld skrue igen.

jeg vil ikke begynde at skrive hvor meget osv fordi så begynder alle at svine mig til,

Junior medlem

Kæft hvor i kører på ZloR, er det ikke en debat for alle herinde?;) eller er det stofmisbrugere der dømmer stofmisbrugere? ;)
Ej hehe... Emma er dejlig, men hun gør en lidt sløv... Det er så også det eneste ved mdma der er irriterende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]