Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er der nogen, der har prøvet denne kombination? Jeg tænkte nemlig på, om methylonens effekt vedbliver, hvis man doserer dette først og så 2C-B på comedown - altså på samme måde som 2C-B forlænger virkningen af MDMA, hvis man doserer dette først.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
shinsou skrev:
Er der nogen, der har prøvet denne kombination? Jeg tænkte nemlig på, om methylonens effekt vedbliver, hvis man doserer dette først og så 2C-B på comedown - altså på samme måde som 2C-B forlænger virkningen af MDMA, hvis man doserer dette først.

Jeg har prøvet 2c-b og 2c-e på metyhlon comedowns. Det er noget sukkersødt stas. Forstået på den måde at man ikke har den samme filosofiske tankegang som når man tripper uden mdma/m1 comdown.

Sagt med andre ord, man føler ikke man tripper særlig meget, til gengæld oplever man mere power på den visuelle side.

Det er som om den der happyness der er over m1 forsvinder når effekten af 2c-(e/b) kicker ind. Men man føler sig stadigvæk forholdsvis klar i hoved, mens man ser sjove ting.

Det er et psykisk og fysisk hård trip da man ikke på samme måde slapper af i kroppen under selve trippet.

6 timer med m1 og derefter 6 timer med knald på, og til sidst 12 timers efter effekt.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Som camel siger kan det være ret hårdt, jeg oplever dog ikke jeg ikke kan sove bagefter, synes jeg aldrig er noget problem efter methylon :)

Jeg oplever også lidt tankespin, men dog mindre voldsomt end hvis jeg ikke er på det :)

Tilgengæld synes jeg den visuelle side bliver langt lækrere :) Og det er meget nemmere at nyde :)

Junior medlem

Sorry for at rive op i sådan en gammel tråd, men jeg føler, at det her er det rette sted at placere mit spørgsmål.

Jeg havde overvejet at prøve en kombi af Methylon og 2cb i den her måned (karneval i Aalborg). Bliver man ligeså "sårbar" på 2cb, som man kan blive ved f.eks. svampe eller syre ? Det skal lige nævnes, at jeg ikke har prøvet disse stoffer før alene - men jeg er ikke en uerfaren tripper. Men jeg ved med mig selv, at det ville være no go for mig at tage svampe til karneval.

EDIT: Jeg havde tænkt mig at starte med 18-20mg 2cb og 150mg M1. Lyder det som en fornuftig dosis ?

Senest rettet af HappyMushigrower 11 maj 2012 09:55, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Kort sagt nej. 2C-X er langt mere visuelt, og langt mindre mindfuck. Hvis du ikke har prøvet hverken methylon eller 2cb så lad vær at kombinere dem, før du kender stofferne hver for sig. Selvom der er langt mindre tankespin på 2C-B, kan det visuelle skam også blive overvældende og meget intenst. Men 2cb er et af de fedeste party drugs synes jeg :)

Senest rettet af KRK 11 maj 2012 09:56, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Okay mange tak for det hurtige svar først og fremmest :).

Er en lavdosis 2cb langt mere visuelt end en højdosis svampe ? Jeg har nemlig prøvet en højdosis svampe, som var lige på kanten til at blive for overvældende (6-7gram tørret cubensis på en aften).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes ikke 2C-B er særligt meget mere visuelt end svampe. Jeg ville hurtigt kunne fare vild til det karneval, hvis jeg tog 2C-B.
Men man bliver ikke lige så sårbar, men det er stadig rimelig psykedelisk synes jeg.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke specifikt prøvet Methylone + 2C-B, men har prøvet svampe + methylone, og det var noget af det mest vidunderlige og euforiske jeg nogensinde har prøvet.

Ud af hele min søgen i stofgrupperne er min "favorit genre" endt ud på psykedelika + emphatogener (såsom MDMA eller methylone). :D

Medlem
Brugeravatar

2C-B kan dog efter min erfaring være lidt svært at dosere første gang, da nogle ikke oplever noget nævneværdigt ved under 30mg, mens 18mg for andre er på grænsen til at være for voldsomt. 25mg for mig er blot en god body high fx.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]