Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Vil gerne vide hvordan jeg får den psychediliske effekt frem når jeg skal tage det.

Har prøvet mdma mange gange og har aldrig oplevet noget psykedelisk....så synes jeg ketamin er langt bedre til det formål.

men er jo grøn i sidste ende , så er der nogle der vil give mig råd ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hvis du vil have den psykedeliske effekt, så find et andet stof. MDMA er kun mildt psykedelisk, og det er spildt MDMA at søge fullblown psykedeliske trip igennem det.

Junior medlem

ok tak :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du kan evt forsøge dig med en kombination af MDMA og ketamin, nu hvor du siger du har en del erfaring med begge stoffer :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Et julemix giver helt klart den effekt du søger! Dog ikke ligeså dyb tankeaktivitet, som Lsd og svampe. Hvertfald ikke for mit vedkommende

Medlem
Brugeravatar

vil dog påpege at du lige skal kende de 2 stoffer godt hver for sig først før du begiver dig ud i et julemix ;) ..ellers kan du kigge på lidt på de forskellige 2c-x'r der nu findes, de er i den mere milde ende af psychedelia.

Junior medlem

Som tidligere sagt, MDMA er meget mildt psykedelisk.
De gange hvor det har været mest psykedelisk for mig har været efter en lang nat hvor jeg har taget alt for meget MDMA og trætheden begynder at ramme en. Hvis du der sidder og ryger tunge hashjoints bliver det pludselig ret tungt.
Har da haft lette visuals, alting bliver meget skarpt, folk har fået briller i 1 sekund eller 2 eller andre små sjove hallucinationer.
Men det er nok en blanding af en for høj dosis MDMA, træthed, og hash.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
emma og 2cb .. deet er helt klart lækkert... er til tider osse tilbøjelig til at blande lidt 2cb i en julemiddag for at få lidt farver på pakkerne :-)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Mdma har det med at blive små-psykedelisk (sommetider meget psykedelisk) når man overdoserer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
emma og 2cb .. deet er helt klart lækkert... er til tider osse tilbøjelig til at blande lidt 2cb i en julemiddag for at få lidt farver på pakkerne :-)

Amen! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

åh folk med briller :D glemmer aldrig første gang jeg oplevede det ! det gik sgu hen og blev halv spooky :p .. har også oplevet folk få jakkesæt, også kun lige i et par sekunder, eller når man ser folk ud af øjenkrogen hehe, men det har også været på heftige doser med masser af hash

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MDMA glider perfekt sammen med psykedeliske stoffer, såsom svampe eller LSD.

Highly recommended. :rocking:

Evt. med nogen lattergas patroner på peaket og en lille joint ;)

Junior medlem

Kan også varmt anbefale svampe og MDMA. Dog vil jeg personlig påpege at svampe dosis skal være merkant mindre end hvad man ellers ville gøre normalt. Tog næsten halv normal dosis svamp og kunne mærke at det var meget tæt på at blive for overvældende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mdma har det med at blive små-psykedelisk (sommetider meget psykedelisk) når man overdoserer.

Enig, men det er desværre på bekostning af en, for mig, altoverskyggende overstimulering. Jeg skulle engang eyeball'e en dose på 120 mg, jeg vil skyde på at den endte på ca. 150-170 mg i stedet for. De endte med 3 meget intense timer. Der var jeg sku glad for at kunne trække på tidligere erfaring, ellers var jeg nok blevet lidt bange. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er lidt spøjst, for jeg synes overhovedet ikke at MDMA er psykedelisk, måske kun de 10 minutters comeup. Jeg oplever kun en vanvittigt eufori, og "magien".
Jeg har prøvet at komme til at tage for meget en gang, så hele verdenen rystede voldsomt for øjnene af mig, men det fandt jeg nu heller ikke specielt psykedelisk hehe :P

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
MDMA bliver vel først psykedelisk idet at det bliver omdannet til MDA, det har jeg ihvertfald erfaren ved størrer doser :)

Medlem

Geografisk sted: århus
Nu har jeg aldrig prøvet psychedeliste stoffer - lsd osv

Men har oplevet at få totalt mind fuck på mdma, hvor det lokale jeg var i vendte rundt og jeg troede jeg sad med en strimmel af amf i hænderne - Det var dog blot et armbånd.
Der var flere mærkelige ting. Dog var min aften meget sløret, så husker ikke det hele

Dosen var gangske almindelig, så hvorfor jeg blev så blæst denne gang ved jeg ikke. Det var bestemt mit dårligste mdma trip

Medlem

Har sku haft rimelig syge hallucinationer på MDMA

Hvor jeg var så blæst det tog 2 timer og gå 1,5km og gik i cirkler og Så mine kammerater for mig og gik og snakkede med dem osv. gik og gravede huller i buske med dem til og gemme mit dope og skygger stemmer osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Har sku haft rimelig syge hallucinationer på MDMA

Hvor jeg var så blæst det tog 2 timer og gå 1,5km og gik i cirkler og Så mine kammerater for mig og gik og snakkede med dem osv. gik og gravede huller i buske med dem til og gemme mit dope og skygger stemmer osv.

Men du har så også haft rimelig uansvarlig omgang med MDMA, så vidt jeg har forstået på dine tidligere posts...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg synes det psykedeliske ved MDMA rusen, er den intense oplevelse af empati, og følelsen af hvor dejligt det hele KAN være. Det visuelle på højere doser er bare kogeren og mystisk.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]