Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle..

Jeg er totalt ny inden for pille verdenen, så hvis jeg lyder Noob må i lige bære over med mig :)

Idag besluttede jeg mig for at få fat i nogle Benzoer, det eneste fyren havde var Nitrazepam'er, så jeg købte 5 (10 mg pr stk). Efterfølgende fortalte han mig, at pillerne var importeret fra Indien via en god ven. Det fik nogle alarmklokker til at ringe da jeg har læst at man ikke kan være sikker på piller fra østen. . Han lød og så ud til at de virkede godt, også hans ven var godt væk, de fortalte mig at det var stærke sager især når det var første gang..

Mit spørgsmål til jer: Syntes i jeg skal afprøve pillerne, hvis ja i hvilken dosis, hvis jeg vil have en god rus på? Eller skal jeg bare kyle lortet ud?

Håber i er til hjælp.

MVH

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du er usikker på at det er Nitrazepam du har fået, skal du selvfølgelig smide det væk. Ellers vil jeg starte med 5mg og arbejd dig op af, indtil du finder en tilpas dose. Piller fra indien kan sagtens være legit.

Insane psychedelia user!

Ja, hvis du har købt dem så er det vel dumt ikke at prøve dem. Det er penge ud af vinduet. ;) Men slf skal du stole/være sikker på(så sikker som det er muligt når man handler på det sorte marked) at det reelt er det som du tror det er.

10mg er en fin startdose imo. 5mg er ikke nok til at få det som man ønsker når man indtager dem som rekreationelt rusmiddel. Det er er i hvert fald min erfaring.

Medlem
Brugeravatar

Vær meget forsigtig med benzoer, om de er ægte eller ej. De er temmelig vanedannende og har en ret subtil virkning i lave doser, medmindre du lider af kraftig angst eller epilepsi. De kan godt tage røven på dig :/ Så: pas på dig selv.
Når det er sagt: Jeg er enig i at 10mg er en fin startdosis til rekreativ brug. Lad være med at tage mere første gang,. Det er heller ikke en god ide at opdosere, hvis du ikke umiddelbart kan mærke noget. Onset kan sagtens tage flere timer, især med nitrazepam. Jeg vil også fraråde dig at indtage alkohol sammen mee stoffet, da de gensidigt forstærker hinandens effekt, med ret uforusigelige følger.

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]