Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle sammen:D

Jeg tænkte jeg lige ville starte en tråd om hvordan i hygger jer på benzoer, hva i laver for at få mest ud af det:D

Tænkte det kunne være sjovt at høre hvad andre folk render rundt og laver på denne substans:)

Hilsen CoolCat

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg sover syntes det er det jeg får mest ud af på benzoer ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg kan godt lide at ligge på sofaen - stene film, spise go mad og ryge et par joints :)
Ellers bliver de brugt når jeg har taget stimulanser.

Er på 1mg clonazepam nu - og der er bøffer på panden, fritter i ovnen og gode hashjoints :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

45 mg alopam :D .. når jeg lige stener foran comen eller tv'et og højst en time inden jeg skal sove ;) så deeejlig en søvn!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Åhh undskyld, 45mg alo-fuckingpam (tihi)... nåh men surt opståd måske herfra, ikke alle hygger sig på benzo'er og man for de vildeste abstinenser af dem hvis de bliver taget over en fast periode + dosis skal øges, har en ven der går gennem helvede lige nu.

Nåh, men tilbage til endelig tråd stener film, prøver at danse hvilket er komisk men elsker musik (og man føler selv man er "verdensmester til tider") og så sover jeg.

Nu er jeg også en af de mennesker som ikke misbruger benzo'er særlig meget, bryder mig ikke om blackouts, som ofte sker og jeg får til 4,5mg tafil daglig hvilket gør tolerancen er meget stor - hvis jeg ville "hygge".

Not a drug for me to play with....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
zoede skrev:
45mg alapam er nu ikke alverdens, på et tidspunkt var jeg oppe op runde 11mg alprazolam før jeg fik en virkning

Synes ikke det er korrekt at vise hvor meget man nu engang har taget osv, eftersom det for nogle "unge" til at tænke "det må de heller også gøre" og uden rette erfaring og tolerance som du tydeligvis må ha opbygget, kan det ene galt. Jeg skal selv æde 2 (20mg) ark for at få en virkning ikke noget jeg er stolt over, ikke noget jeg gør, rusen er bare ikke mig... men dum og naiv skal man have lov til at være hehe

Junior medlem

Geografisk sted: Det kolde nord
For at være helt ærlig ved jeg ikke hvor meget jeg har indtaget de gange jeg har prøvet det.. Men mig og en kammerat blev slået rimelig godt ud, så vi kravlede på det nærmeste rundt i min lejlighed i en god kombination af Julebryg, bonghoveder og benzoer. Der er lange tidsperioder i vores "trip" som ingen af os kan huske, hvor vi enten har haft black-out eller har sovet, kan ikke helt finde ud af hvilke af delene.

Så hvad vi egentlig foretog os kan jeg ikke rigtig hjælpe dig med, men vi havde det i hvertfald sjovt :b

Medlem

Vi planlægger stort set altid vores benzo-dage godt. Hvis man bare ligger og koger, kan den fantastiske rus komme og gå næsten ubemærket.

En hel benzo-dag stiller dog det krav, at man finder en med lang halverings tid, og at man samtidig holder sig fra at øge dosen, eller indtage andre ting oveni. Hash ikke medtaget, det skal til.

Men starte ved 14-15 tiden, med 30 mg diazepam for mit vedkommende. Have planlagt en god gåtur, en lækker aftensmad+dessert, consolspil og et par gode film + en hysterisk comedy. Derudover er det væsenligt at gå lidt rundt engang i mellem.

Det kan virke fjollet at planlægge så nøje, men opfindsomhed er imo ikke benzoers stærke side. Optimalt har man en fantastisk fredsfyldt dag uden tanker om noget andet, end det der befinder sig højst 10 meter fra en selv.

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem

Meh, benzoer har aldrig været mig. Foretrækker næsten Z-stofferne (Zopiclon, Zolpidem og Lunesta), og er også lettere at få fat på hos lægen. Problemet er så bare at jeg ofte vågner efter et par timer, hvor jeg egentlig stadig sover, men er oppe og aktiv.

"Bah Eleusis! Hvor slemt kan det være?"

Tjaeh, for nogen år siden fik jeg en recept på 30 Zolpidem imod jetlag. Vågner næste morgen på sofaen med et tomt pilleglas i den ene lomme, og nøglerne til en udlejningsbil i den anden lomme. På et eller andet tidspunkt må jeg være "vågnet", glemt at jeg allerede havde taget et par zolpidem, taget resten og sagt: "Fuck det her! Far skal leje sig en Toyota!"

Noget lignende skete i Los Angeles en anden gang. Står op om morgenen med nøglerne til en udlejningsbil, med en kæmpe bule i siden. Det eneste jeg husker er et flashback hvor jeg står over for en fed midaldrerne Amerikaner som brummer "Let's just let our insurance take care of this!". Fun times!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg er selv en benzonaiv bruger der kun har en mindre erfaring med Bromazepam og Clonazepam. I dag kom jeg i besiddelse af 100 0,5 mg Xanax og er efterhånden tæt på 3mg, uden den store påvirkning, hvad kan dette skyldes? De er indtaget spredt over ca. 4 timer.

Jeg sidder noglelunde frisk op, føler ikke meget andet end en mild træthed og lidt tungere øjenlåg end normalt. Nogen foreslag? Er jeg en hardhead eller hvad? Jeg har været bange for at gå længere op på grund af al den snak om hukommelsetab osv.

Mine piller er små runde og hvide, de smager sødt til at begynde med som de opløses i munden, men smagen skifter derefter til en bitter/sur lidt kemisk smag, som er svær at få ud af munden igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg lægger mig til at sove, jeg har ikke fundet magien ved benzoer, men er de der spiser jeg dem.
Benzoer er noget satan har brækket op.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alice skrev:
Kun prøvet det hos tandlægen. Kan virkelig ikke se det sjove i rusen, der er så mange andre stoffer der er sjovere synes jeg.

:roll: Det var da et vældigt brugbart indlæg.

Jeg er meget enig med Anarkrig. En dag med en lille smule forberedelse, så man ikke skal tænke på at gøre for meget, er fantastisk når man er på benzoer. Det er skønt bare at tulle lidt rundt der hjemme og hygge om sig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Det er skønt bare at tulle lidt rundt der hjemme og hygge om sig selv.

Ja, det er ikke helt dårligt :)
Ellers passer de godt sammen med en dag, der bare er gået helt ad helvedes til :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har bare hørt så mange mennesker prise benzo'er, jeg får helt ærligt en langt federe og mere angstdæmpende rus ud af 2 gram phenibut end 2-3mg xanax. Føler mig ærlig talt en smule skuffet, men what the hell - nu har jeg da også fået prøvet det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ka godt lide bare at foretage de almindelige afslapningsting, spille computer, se tv, gå en tur. Udover det, kan benzoer ofte give mig en ustoppelig trang til at systematisere og "ordne" - rydde op, gøre rent, vaske tøj, tage opvasken - alt det kedelige lort jeg ikke normalt gider. Benzoer giver mig også en forkærlighed for at lave lister over alt muligt - jeg har også skemalagt næste dag en enkelt gang.
Det kan egentlig være meget praktisk: Tag en weekend på clonazepam og mandag står du med et skinnende rent hjem, mad til ugevis og rent tøj :)

Medlem

SJ: Alprazolam er efter min mening også en af de ringeste rekreative benzoer, bliver bare blank og næsten ugidelig. Fatter ikke, hvad jeg skal med dem.

HS: Det er den ene vej det kan gå med en weekend på clonazepam, det kan bestemt også ryge over i den anden grøft. Alting flyder, halvrøget joints rundt omkring, og man er kommet en time for sent op mandag morgen.
Men kommer man først igang med det praktiske, kan det gøre underværker specielt på andendagens virkning.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
De gange jeg har nydt benzoer har jeg hygget med film og et par genstande for lige at kickstarte dem, men det er dårlig HR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lader til at være ekstremt splittede meninger om hvilket benzo der er rekreative.

@ Anarkrig - hvilken benzo ville du mene ville være mest rekreativ? f.eks. til en chilleren weekend med en joint eller to ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes der er nogle gode indlæg om, hvilke benzodiazepiner der er gode til rekreativ brug i dette topic: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=32103

Medlem

Sj: Jeg har flere kandidater:
Lørdag dag spise rivotriler, og så udnytte langtidseffekten søndag med rigeligt af røg. Evt have nogle nitrazepam klar til de sene nattetimer lørdag.
Det er svært at stille sig tilfreds på benzoer, man har ligesom lige lyst til en joint eller øl ovení hele tiden. Men lære man at nyde tilfredsheden i den rus, man nu har indtage, jamen så er det fantastisk.
Bromazepam er jeg også ret glad for, i store mængder, for mig ca. 15 mg, også muskelafslappende (kilde produktresume.dk), og en dag med dem kan også være fantastisk. Gode mængder diazepam er også en god weekendkoger, men lorazepam er fantastisk. For mig det absolut ypperligste i benzo-gruppen, rusen er elegant, det er lyst lalleglad og infantilt. Har bare så uendlig svært ved at finde den, men de gange jeg har gjort mmmm...
Har et par gange regnet meget i halvveringstid, de forskellige virkninger og så sammensat weekend menuer til sommerhusture fx. Men det er virkelig risikabelt, da ens dømmekraft er helt ude og skide. Derfor har menuen også altid været planlagt på forhånd.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]