Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Hej psy!

Som emnet siger så søger jeg nogle videnskabelige rapporter/undersøgelser af respekterede / velsete doktore, forskere whatever..

Det hele handler om at jeg har vist min kæreste dokumentaren "BBC horizon - is alcohol worse than ecstasy?" hvor MDMA bliver placeret som 17-18 plads over mest skadelige stoffer - selfølgelig efter de faktorer som forskerne i dokumentaren har valgt.

Min kæreste vil gerne prøve MDMA med mig, men det kræver stadig lige at jeg finder nogle flere artikler (beviser) for at MDMA er forholdsvis harmløst hvis det indtages sjældent og hvis man indtager 5-htp og lignende...

Jeg vil virkelig gerne opleve et mdma 'trip' med min kæreste og jeg ved at herinde på boardet er der nogle naturvidenskabelige studerende som helt sikkert kender til et par rapporter som min kæreste (også naturvidenskabelig studerende) vil kunne afgøre at det er sikkert at indtage mdma med mig.

På forhånd tak,

Mvh Chiller-dog

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Der er vel ikke nødvendigvis noget der er 'sikkert'.. Formålet med psychedelia.dk er, at nedsætte den risiko man indvilliger i, når man indtager det - vha information..
Uanset hvordan i indtager det, og hvad i gør for at reducere skader, vil der altid være en vis risiko - og som jeg læser det, er det den beslutning hun vil tage, og have noget at overkomme med?

Anyways: Jeg ville gå i krig på erowid.org, evt på PubMed, hvis hun gerne vil se mere dokumentation

Senest rettet af Frugthat 26 mar 2012 21:48, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, du bliver nødt til at læse dig frem til din viden, og ikke få den på et chatboard. Ikke fordi vi ikke vil dele den erfaring vi nu har, men fordi folk har så meget forskellig "viden", noget er sandt, og noget er ikke. Det de har tilfælles er, at de ikke har nogen kilder imodsætning til de fleste ordentlige narkohjemmesider.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
SC: Manden beder jo om rapporter og dermed ikke viden fra et chatboard.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lidt OT men hele indgangsvinklen med at vise hende dokumentaren osv, var egentlig en ret genial ide, i forhold til at lokke hende med på nogen drug crazed oplevelser. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du finder sandsynligvis ikke nogle medicinsk publicerede/udarbejdede rapporter (a la PubMed) der fremviser MDMA som et sikkert stof. Kig på Erowid eller MAPS.

Her er en FAQ fra Bluelight:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/7902 ... uide-v1.00

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
http://www.maps.org er god, da de har forsket meget i netop MDMA. Og bogen Ecstasy - The Complete Guide er god.. http://store.maps.org/mm5/merchant.mvc? ... Code=Books

Medlem
Brugeravatar

Woah det er virkelig et nice link Mysteri. Sidder i toget så massere af tid til narkolæsning i HRs navn. Tak for det :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan varmt anbefale den amerikanske dokumentarfilm "Ecstasy Rising", hvor Peter Jennings får betvivlet/modbevist en masse af regeringens påstande om MDMA's skadelighed. Han fremhæver desuden også MDMA's medicinske nyttevirkning i forbindelse med ting som posttraumatisk stress.
Den kan bl.a. findes inde på youtube, og er IMO et MUST SEE for alle med bare den mindste interesse i MDMA/Ecstasy.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Tusind tak!

Super godt materiale specielt "ecstasy rising" som jeg skal vise hende..

Lidt offtopic:

Nogen af jer som har prøvet at tage mdma sammen med kæresten/dame ? Har hørt så meget godt om det!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Tusind tak!

Super godt materiale specielt "ecstasy rising" som jeg skal vise hende..

Lidt offtopic:

Nogen af jer som har prøvet at tage mdma sammen med kæresten/dame ? Har hørt så meget godt om det!

Ja, det er noget helt specielt. Det vigtigste er at hun er 100% afklaret med og selvfølgelig gerne vil prøve det. Det er en meget unik oplevelse, hvor man virkelig får talt ud om hvor meget man elsker hinanden mm. Det modsatte køns krop, virker om muligt, endnu mere interresant end sædvanligt ;) Men hvis man tager mere end bare en meget mild dosis er der no boner. Ikke at det kan ødelægge oplevelsen eller er nødvendigt på nogen måde.

Overstående er naturligvis kun min erfarring .
-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]