Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia

Jeg har i en del tid fulgt med på forummet, dog aldrig selv deltaget indtil nu.
Vil lige starte med at sige tak for alle de informationer jeg igennem tiderne har fået herinde, det har virkelig hjulpet i mange situationer.

Vi nærmer os den første maj og som tradition blandt venner, holder vi en fest om dagen hvor der selvfølgelig vil blive indtaget stoffer. Vi har fået noget MDMA denne gang, normalt plejer vi at holde os til de lidt mindre potente stoffer. Det skal lige siges at det ikke er første gang jeg prøver det men det er over et halvt år siden jeg sidst tog MDMA og det var første gang. Jeg har 1g MDMA i form af knuste krystaller.

Jeg har hørt en del rygter om hallucinationer på MDMA, hvor stor dosis skal der til for en sådan virkning? Kunne godt forestille mig at der skal en del til, derfor spørger jeg jer, er det på nogen måde ansvarligt at tage sådan en mængde? Hvis alder, vægt og højde spiller nogen rolle er jeg 24, vejer lidt under 90 kilo og er 182 høj.

Som slut vil jeg lige høre om det overskydende MDMA bare skal i fryseren? jeg søgte lidt rundt på forummet, fandt dog kun frem til opbevaring af extacy i pille form, men efter hvad jeg kan forstå skal langt de fleste stoffer opbevares i fryseren. Jeg spørger naturligvis fordi et gram til en person virker overdrevet, men havde ikke mulighed for at få mindre.

Håber der måske er en derude som kan hjælpe og at i alle har haft en god weekend! :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
MDMA hallucinationer er ikke noget at stile efter. Du skal op i så høje doser, at det på ingen måde er sundt. Desuden tvivler jeg på, at hallucinationerne vil være af positiv karakter i de doser. Du kan dog godt få nogle ikke særligt kraftige visuals ved lidt over almindelige doser, men de er så subtile, at det ikke vil have nogen indflydelse på dit mdma trip. Hold dig indenfor 250mg MDMA på en aften, så burde du være godt kørende, og du burde ikke opleve de store bivirkninger.

Hvis du vil undgå at du får gumler på, altså at du ikke kan holde din mund i ro, så prøv at spise nogle magnesium piller inden. Hvis du desuden vil undgå nogle af de neurotoksiske virkninger af MDMA, kunne du overveje at spise vitamin c, e og b6 30-60 minutter inden du tager MDMA'en, og når du mærker MDMAen ikke virker mere. Det skulle forhindre at din korttidshukommelse tager så meget skade og mindske den MDMA påførte depression som mange får dagene efter en MDMA tur.

Junior medlem
Brugeravatar

Generalt har jeg aldrig problemer med at skære tænder og lignende, men kunne det eventuelt svare sig at spise en appelsin eller 2? Da jeg ikke vil bruge for meget tid på diverse piller. Tager som regel nedturen som en konsekvens af brugen og som en påminder om hvorfor der skal gå så lang tid imellem brug.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man siger, at man skal op omkring 1000mg vitamin C for at få den bedste effekt... det svarer til omkring 14 appelsiner :p Men hvis du ikke bruger MDMA så tit og du ikke lige har disse ting liggende, så er det nok ikke besværet værd at få fat i dem. Men husk det, hvis nu dit forbrug af MDMA begynder at stige på et tidspunkt i dit liv, så du kan undgå nogle af de skadelige effekter.

Junior medlem
Brugeravatar

Min plan er nu at holde det til en gang eller 2 om året, men man ved jo aldrig.

Men du skal have mange tak for de gode og hurtige svar! Med hensyn til hallucinationer var det nok også mest bare nysgerrighed fra min side, vil holde mig under de 250mg som du anbefalede netop fordi det er så sjælent.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du lyder som en fornuftig gut :)

Til dit spørgsmål omkring opbevaring, så er MDMA et meget stabilt molekyle ifølge erowid.org. Du behøver ikke opbevare det i fryseren. Alexander Shulgin har udtalt, at hvis de gamle egyptere havde haft MDMA, og man fandt det i dag, så ville det stadig være godt. Bare hold det tørt og mørkt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]