Hej Psychedelia
Jeg har i en del tid fulgt med på forummet, dog aldrig selv deltaget indtil nu.
Vil lige starte med at sige tak for alle de informationer jeg igennem tiderne har fået herinde, det har virkelig hjulpet i mange situationer.
Vi nærmer os den første maj og som tradition blandt venner, holder vi en fest om dagen hvor der selvfølgelig vil blive indtaget stoffer. Vi har fået noget MDMA denne gang, normalt plejer vi at holde os til de lidt mindre potente stoffer. Det skal lige siges at det ikke er første gang jeg prøver det men det er over et halvt år siden jeg sidst tog MDMA og det var første gang. Jeg har 1g MDMA i form af knuste krystaller.
Jeg har hørt en del rygter om hallucinationer på MDMA, hvor stor dosis skal der til for en sådan virkning? Kunne godt forestille mig at der skal en del til, derfor spørger jeg jer, er det på nogen måde ansvarligt at tage sådan en mængde? Hvis alder, vægt og højde spiller nogen rolle er jeg 24, vejer lidt under 90 kilo og er 182 høj.
Som slut vil jeg lige høre om det overskydende MDMA bare skal i fryseren? jeg søgte lidt rundt på forummet, fandt dog kun frem til opbevaring af extacy i pille form, men efter hvad jeg kan forstå skal langt de fleste stoffer opbevares i fryseren. Jeg spørger naturligvis fordi et gram til en person virker overdrevet, men havde ikke mulighed for at få mindre.
Håber der måske er en derude som kan hjælpe og at i alle har haft en god weekend!