Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey.
Jeg har fornyligt prøvet noget Methoxetamine og havde en god oplevelse sammen med resten af festen.
Jeg har derfor købt lidt ind og havde tænkt mig at tage det et par gange med nogen venner henover sommeren.
Men så snakker jeg med en kammerat som fortæller mig at det er utroligt skadeligt og "rister" din hjerne.
Det er ikke blandet op da det er købt online og der står 99% pure.
Jeg indtager det gennem næsen.

Så mit spørgsmål går så på hvor fysisk farligt det er for krop og især ens hoved?
Og gerne hvor meget skade det kan gøre i forhold til mdma, keta og speed som jeg har en del kendskab til i forvejen.

Ønsker jer god dag derude.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Olney%27s_lesions

Ellers ved jeg at der har været snak om nedsatte nyretal, fedtet hår, sure tæer og alt muligt andet
Men husk nu det er et RC, så der er nok bivirkninger vi først finder ud af senere

Og så tag det oralt istedet for nasalt. Det virker helt fint oralt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg tror måske godt det kan være lidt farligt.

Men husk at det er RC så den er nok fjernstyret haghaghagahsaghs<djavbjnsdzbknsdav s

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi ved det ikke, men der bliver rapporteret om lignende bivirkninger som ketamin ved overforbrug.

Husk at MXE og ketamin ikke er det samme og at en combo med ketamin godt kan gå hen og blive farlig med MXE i stedet for hvis du en dag beslutter dig for at kombinere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har altid brugt sublingual administration. Er biotilgængeligheden større oralt? Og hvad med halveringstiden, er den længere?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis i ikke har noget mod at plugge, så ville jeg anbefale at plugge MXE. Meget højere biotilgængelighed end de andre router, og rammer et sted mellem 2-10min.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Tak for de svarene.. :)
Jeg har ikke tænkt mig at blande det med en masse andet. udover måske noget speed for at holde mig lidt frisk.
mht. forslaget om at tage det oralt har jeg hørt at man på ingen måde må gøre det med keta. troede også lidt det galdt MXE. For det må imo gøre mindre skade på ens hoved at det ligger dernede og kommer ud i kroppen eller hvordan :)

Vi snakker slet ikke overforbrug for mit vedkommende. det er måske noget der skal tages en smule af 1 eller 2 gange om måneden i nogle timer. er det så stadig "farligt"
Er godt opmærksom på at der kan komme andre bivirkninger senere hen.
Har hørt lidt om fforhøjet blodtryk. Sidste gang summede det også godt i tæer og yderste led på mine fingre.
Igen tak for infoen, er meget påpasselig med de her designer drugs. hellere føle sig lidt stille frem :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det er jo så her at jeg fortæller dig du ikke skal kombinere det med amfetamin. MXE er IKKE ketamin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

ohhh.. den fangede jeg ikke helt første gang.. men tak. det er noteret :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har altid brugt sublingual administration. Er biotilgængeligheden større oralt? Og hvad med halveringstiden, er den længere?

Det er meget lang tid siden jeg har taget det sublingualt. Så det er svært at sige, men umiddelbart tror jeg det virker lige godt. Det kræver dog at det bliver taget på forholdsvis tom mave
Prøv det engang, for så godt smager det heller ikke!

Jeg kan huske første gang jeg prøvede oralt istedet for nasalt. Jeg blev fuldstændigt væltet

Medlem

Så vidt jeg husker er holdningen på bluelight at nogle folk får lige så stærke effekter oralt som nasalt, mens andre har bedre effekt ved at indtage det nasalt eller sublingualt.
Personligt virker alle tre fint for mig. Jeg synes at sublingualt giver den bedste come up. Min favoritmetode til dosering er at dese dosen 50/50 nasalt og sublingualt :)

Med hensyn til hvor skadeligt det er har jeg ikke mærket bivirkninger efter selv flere ugers daglig dosering (DÅRLIG HR).
Problemet er at det er et RC og at folk ikke har taget det længe nok til at langtidsvirkningerne er kendte. Det kan være helt ufarligt eller give kræft efter 20 år - vi kan ikke vide det endnu.

Medlem

Jeg har kun positive erfaringer med methoxetamine, i omkring det halve år jeg har eksperimenteret med det.
Den eneste lille "negative side" er den forholdsvis lange halveringstid i kroppen - forstået på den måde, at hvis du redoserer store mængder over en periode (f.eks. for at ramme hullet gentagende gange), så vil man i timerne efter man er "færdig" stadig sidde med en tung og bedøvet krop. Ikke meget ulig den følelse man vågner op med efter en narkose - hvilket godt kan være lidt irriterende :P

Men nu har de jo lige fundet en undskyldning for, at smide et midlertidigt ban salg af stoffet ovre i UK, imens man undersøger det nærmere... Og så lige op til SU dag. Timingen kunne ikke være dårligere -_-

Medlem

fejlpost

Senest rettet af Beast 30 mar 2012 09:33, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Men nu har de jo lige fundet en undskyldning for, at smide et midlertidigt ban salg af stoffet ovre i UK, imens man undersøger det nærmere... Og så lige op til SU dag. Timingen kunne ikke være dårligere -_-

Så er det DET der er sket. Jeg kunne ikke forstå hvorfor det pludselig ikke er til at opdrive. Ærgeligt ærgeligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu er UK ikke det eneste land der har vendorer med MXE.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Hehe nej, det er selvfølgeligt rigtigt. Men mange af de RC vendors jeg kender til ligger i UK, og når det lige kommer til RC miljøet så betyder tilliden til en given vendor meget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]