Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Som overskriften siger, vil jeg gerne høre hvad jeres bedste oplevelser og blandinger med evt F2 (andre benzoer os)
og hvilke ting der har været med ? :)
på forhånd tak.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Synes egentlig at flunitrazepam er krads nok i sig selv, men hvis jeg skulle blande benzo, skulle det nok være valium (dzp) + noget andet. :)

De gange jeg har spist clonazepam + diazepam, har jeg ihvertfald været mere end rigeligt påvirket.

Ellers så er der promethazin (phenergan), det er antihistamin - piller mod køresyge osv, de booster benzo en del.

Junior medlem

Okay :D ! fordi jeg har haft F2 på recept da jeg lider af ekstrem søvnmangel, men lægen har valgt at jeg skal have en pause med dem., og har ik rigtig haft noget held med a finde nogle der har hverken oxycontin eller f2ere de vil af med,

vil sige min egen bedste blanding jeg har prøvet har nok været, 5 f2ere , et par joints og et par bajere :D , men ka du forklare mig mere om hvad phernergan gør ved dem ?! :)

Dedikeret medlem

phenergan booster bare, det er i sig selv lidt sløvende (ikke meget), så det er bare i stedet for at drikke øl eller spise andre benzo sammen med.. Men man får, efter min mening lidt mindre blackout/hukommelsestab når man bruger phenergan fremfor øl eller andre benzo.
Har dog kun prøvet det 2 gange (det var med lavdosis benzo) + 50 - 75 mg phenergan. Der er nok andre herinde, som kan beskrive rusen/virknings mekanismen bedre end mig :)

Junior medlem

hehe okay :D har du også erfaring med oxycontin ?

Dedikeret medlem

Ikke lige oxycontin, men oxynorm har jeg da lidt erfaringer med. oxycontin er i depotform - oxynorm er ikke. Men jeg vil fraråde dig at blande benzo og opioider (oxycontin osv) da virkningen er ret uforudsigelig.

Men jeg ville nok starte med 10 mg (Nogle folk reagerer kraftigere på det end andre), og så redosere derfra.
hvis det er oxycontin, så skal pillerne knuses først, for at bryde depot-effekten.

Junior medlem

jah tak ! jeg ved godt det er uforusigeligt haha :)
havde aldrig prøvet metadon før, og havde allerede spist 3 f2ere .. og så plus et møllehjul (20 mg metadon) oven i , det kostede mig også en tur på skadestuen ! så kan jeg klart fraråde,
har dog aldrig prøvet oxynorm/contin før, men prøver at se om jeg ikke kan falde over nogen , ved du noget om hvordan de er i forhold til metadon?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det er ikke skide smart at blande forskellige downers. Det kan ende FATALT!
Det undrer mig egentlig at din læge har givet dig flunitrazepam til at sove på, da der findes bedre præperater mod søvnløshed.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

okay godt du siger det ! :) for var nemlig ik klar over hvordan det er , hvis man blander downers :) har kun prøvet doner for sig, og tremadol for sig..

og ja, men først gav han mig nitrazepam, men da jeg har en rimelig nedern terskel for det, og de ik hjalp så valgte han at sætte mig på 2x2 mg flunipam om aften :)

Junior medlem

og hvilke prepærater tænker du på når du siger de er bedre ?! :) :)

Dedikeret medlem

Zolpidem og zopiclon, tror jeg han mener. Det er indslumringspiller (sovepiller) med kort halveringstid, så man er ikke påvirket af dem dagen efter - man er måske lidt groggy om morgenen, men det går hurtigt over.

Junior medlem

hmm har prøvet zolpidem, min ærlige mening er godt nok de ik virker særlig godt (ikke påvirkningsmæssigt, men altså det med a sove :(

Medlem

Det er ikke skide smart at blande forskellige downers. Det kan ende FATALT!
Det undrer mig egentlig at din læge har givet dig flunitrazepam til at sove på, da der findes bedre præperater mod søvnløshed.

Når du siger "bedre" så går jeg ud fra du mener mere effektivt? I og med han nævner at han lider af ekstrem søvnløshed.
Men hvad er mere effektivt? Personligt vil jeg da mene at flunitrazepam er det mest effektive, jeg kan ikke se hvad der skulle være mere effektivt mod ekstrem søvnløshed? :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Problemet er, at når man har først har prøvet flunitrazepam, så er det meste andet vand i forhold til.

Man skal passe på med at kombinere benzoer og opioider pga. risikoen for vejrtrækningsstop. Der er mange der er døde på den konto.

Oxycodone er mere stimulerende end metadon, er min egen erfaring og det fortæller mange andre også.

Most of the physical world is unseen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Mon ikke DGS blot formoder at der findes mere effektiv hypnotika, end flunitrazepam?
Mig bekendt er flunitrazepam det kraftigste tilgængelige hypnotikum i DK, but I stand corrected, though!

De tidligere tiders barbiturater, har også haft en stor knock out effekt, men om "de" har været kraftigere end flunitrazepam, skal jeg ikke kunne sige. Men de er jo også taget af markedet for længst.

Jeg er blevet slået i gulvet af 0.5 mg Flunipam - simpelthen ude af stand til at holde mig vågen.
Men jeg har så også, efter 14 dage på dagligt indtag af F2´ere, været oppe på 12 mg den sidste dag(husker ikke de gentagne redoseringer den sidste dag, men antallet af resterende tabletter dagen efter kunne jeg ikke rigtig "løbe fra"...) og opnået langt mindre effekt end ved 0.5 mg uden tolerance.
Tolerancen ved benzoer generelt er en bitch og også derfor, at det kun må udskrives til kortvarige behandlinger af søvnløshed.

Efter de 14 dages ferie, så havde jeg 3 nætter i træk hvor jeg praktisk taget ikke fik lukket et øje. Det var nogle ganske hårde arbejdsdage!!!

Jeg vil mene at cannabis er "optimalt" at indtage sammen med benzoer, da der kun er meget lille risiko for uheldige interaktioner, set i forhold til andre og kraftigere downers.

Men hvis din læge nonchalant vælger at du skal have en pause uden nedtrapning, bør du forberede dig på et nattehelvede uden søvn og du bør i det mindste da få en substitut i form af de mindre vanedannende Z´ere, som Zolpidem eller Zopiclon...?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg tænker ligepræcis på zolpidem/zopiclone pga den korte halveringstid.. Alprazolam ville også være at foretrække fremfor flunitrazepam.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

undskyld jeg ikke nævnte det før - fik 1 dag på mg ,2 dage på 1 mg og så 60 mg oxapam 1 dag, og 15 oxapam på 2 dage :)
så det har ikke været helt det store helvede som jeg havde regnet med :)!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg er helt sikker på, at flunitrazepam er det stærkeste.

Godt at høre, at det går ok!

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Synes F5 er bedre.

Den opdatere hjemmesiden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]