Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 03:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Er det en okay combo?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
nej

Medlem

ups to late

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du har godt nok en sløset tilgang til stoffer. Denne tråd er endnu et bidrag til puljen.. Du stiller spørgsmålet, får et svar efter 2 timer om at du skal lade være, og en halv time efter skriver du "Ups, for sent".
Hvorfor stillede du overhovedet spørgsmålet til at starte med, hvis du alligevel bare reagerer efter dine egne impulser hele tiden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Var der ikke også noget med at du ville få hjælp?

Junior medlem

Snubi lever du endnu?? Stofferne må da have fået godt og grundigt fat i dig i de seneste 5-6 år :-/

Medlem

Havde indtaget det alligevel, ville bare vide hvor farligt det er.
Har ventet i flere måneder på en døgn afvænnings bevilling. Men nu er jeg sku så langt ude at jeg ikke vil på afvænning,
selvom jeg kan få en plads i morgen

har lige taget 3 g GHB og 200 mg Ritalin og drukket 2 guld øl. tænkte på ar ryge lidt MDPV ? er udemærket godt klar over det ikke er fornuftigt, men har blandet op imod 20-30 stoffer/rc's nogen gange. overlever sku altid.

dør nok en dag, men er jeg afklaret med

HAr syg hovedpine, er det pga GHB? er panodil det sikreste at tage nu?

Senest rettet af snubi 04 mar 2012 17:40, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

kan du ikke speede processen lidt op så, du ligger samfundet til last med den stil dér... :roll: Hav da i det mindste viljen til at ville det bedre for dig selv, hold håbet i live, for det er der sgu ingen der kan gøre for dig...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror ikke du får nogen skulderklap herinde fra ved at kombinere rusmidler i flæng som du gør.. Og som Prom skrev i en anden tråd, så er det ikke ufarligt hvis uvidende kommer herind og læser dine posts, og tænker at det er en normal tilgang til stoffer.
Og hvis du er så ligeglad med dit liv, hvorfor belemrer du så os med dine kombinationer, gang på gang? Du vælger jo at stoppe sagerne i kraniet alligevel, hvorefter du nærmest blærer dig med det herinde.

Medlem

Jeg har ikke noget at være stolt af. og ønsker ikke for noget menneske at ænde som jeg. Men hvis det giver mig en smule glæde i livet at lave en tråd herinde i ny og næ. Så er det vel ikke noget der kan genere jer så meget?

Se på mig som en advarsel om hvor galt det kan gå med overdrevet brug af rugsmidler. ikke som et eksempel til efterfølgelse

Moderator
Brugeravatar

positive forbilleder er til enhver tid at foretrække frem for skræmmebilleder, tænk lidt over det inden du igen tilraner dig rollen som dårligt eksempel - der er ingen der siger at du behøver at blive i den...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke noget at være stolt af. og ønsker ikke for noget menneske at ænde som jeg. Men hvis det giver mig en smule glæde i livet at lave en tråd herinde i ny og næ. Så er det vel ikke noget der kan genere jer så meget?

Se på mig som en advarsel om hvor galt det kan gå med overdrevet brug af rugsmidler. ikke som et eksempel til efterfølgelse

Problemet er jo at du ikke står som et eksempel der mirakuløst klarede en usømmelig omgang med stoffer, som har lært af det, er kommet videre og er her til at advare andre mod at gøre ham tricket efter. Tværtimod er du stadigvæk igang, og du søger stadig info til åndssvage combos, samtidig med at du ofte nævner at du er ligeglad med dit liv.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Kære Hr. Snubi,

Tak for Deres uopfordrede ansøgning til stillingen som dårligt eksempel.

Jeg har konsulteret med vores HR-afdeling, og må desværre meddele at vi på nuværende tidspunkt ikke mangler en med den profil i vores organisation.
Hvis vi på et senere tidspunkt får behov for at demonstrere hvorledes tingene ikke skal gøres, vil vi dog tænke på Dem. De kan eventuelt bedre Deres chancer ved at fremsende et vellignende billede hvor De demonstrerer grov disrespekt for eget helbred.

Med venlig hilsen,
Prometheus, Psychedelia.

Seriøst. Gå i behandling imorgen. Det er ikke til at vide hvornår du får chancen igen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Hvordan i himlens navn kan man være for langt ude til at ville i behandling? regner du med Snubi at behandling er noget man kommer i når tingene ikke brænder på? Man kommer i behandling lige præcis når man er SÅ langt ude som du åbenbart er, men det er måske for svært for dig, fordi det kommer til at gøre helveds ondt. Værd kujon og ta¨den lette løsning og forsæt dit misbrug. Det pisser mig simpelthen af at folk som dig spilder misbrugscentres, behandlers og samfundets tid og penge, der er sku så rigeligt med folk der ville give livet for tilbudet om behandling men som måske aldrig får det fordi samfundet til sidst ikke tror på folk mere. Bare lige min menig.

Medlem

Stimulanser og GHB er helt okay:

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcolepsy#Treatment

http://www.drugs.com/drug-interactions/ ... 10778.html

Citat:
Results for the following 2 drugs:
Ritalin (methylphenidate)
Xyrem (sodium oxybate) < = GHB
Interactions between your selected drugs

There were no interactions found in our database between Ritalin and Xyrem
However, this does not necessarily mean no interactions exist. ALWAYS consult with your doctor or pharmacist.

Ritalin is in the drug class CNS stimulants.
Ritalin is used to treat the following conditions: ADHD, Narcolepsy.

Xyrem is a member of the drug class miscellaneous anxiolytics, sedatives and hypnotics.
Xyrem is used to treat the following conditions: Cataplexy, Fibromyalgia, Narcolepsy.

http://www.drugs.com/drug-interactions/ ... xyrem.html
så vidt jeg kan se er der ingen læge ordinerede stimulanser som er farlige at blande med GHB

Ghb + stimulanser som Methylphenidate udskrives til folk med narkolepsy flere steder i verden. så denne combo er altså helt okay.

Der er vidst også lavet en undersøgelse der påviser at ghb beskytter forskellige organer når man er på stimulanser.

Burde self ha researched det først. men fremover burde i nok ha fokuseret på mit spørgsmål i stedet for mit forhold til euforiserende stoffer.

Suk savner Dex

Medlem

Hvordan i himlens navn kan man være for langt ude til at ville i behandling? regner du med Snubi at behandling er noget man kommer i når tingene ikke brænder på? Man kommer i behandling lige præcis når man er SÅ langt ude som du åbenbart er, men det er måske for svært for dig, fordi det kommer til at gøre helveds ondt. Værd kujon og ta¨den lette løsning og forsæt dit misbrug. Det pisser mig simpelthen af at folk som dig spilder misbrugscentres, behandlers og samfundets tid og penge, der er sku så rigeligt med folk der ville give livet for tilbudet om behandling men som måske aldrig får det fordi samfundet til sidst ikke tror på folk mere. Bare lige min menig.

Fordi min hverdag i et halvt års tid ikke har indeholdt andet end rugsmidler. at skulle erstatte de mange timer hverdag med andre aktiviteter er ikke sådan lige til. man kan godt hører du aldrig har haft et misbrug.
Og har ikke spildt nogens tid, at gå til samtale på et misbrugs center en gang om ugen er fuldstændig ubrugeligt. GIver ikke en mindre lyst til stoffer. jeg sagde til første samtale at jeg ønskede at komme i døgnbehandling da jeg frygtede for mit liv.

Loven siger at man som misbruger har krav på behandling, det er derfor de har lavet de misbrugscentre. det koster ikke så meget, og så kan de sige at de behandler folk. døgn afvænnning er dyrt. og man skal ligesom bevise at man er så langt ude at man har brug for døgn afvænning, så til sidst mødte jeg op med 1.5 gram MDPV og 1000mg diazepam i kroppen, så skrev hun en indstilling til en sags behandler. som så skulle tages op på et møde så der gik 1-2 måneder mere.

Tror ikke i er klar over hvor svært det er at få hjælp til at komme ud af sit misbrug i det her land

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Uhh Snubi der tager du helt fejl. har så sandelig haft mit misbrug af både heroin og hash og gennemført en 3 års behandling. Og jeg kan simpelthen ikke tage seriøst når man laller sit liv på den måde. samtaler er ikke spildt hvis du selv har ønsket om et andet liv-. ja man har krav på behandling men det er langt fra alle kommuner der har råd til det og er mener jeg at de penge er givt bedre ud til dem dder tager det seriøst. du kan ikke erstatte hverdagens stoffer med ret mange andre aktiviteter end behandling. at komme i behandling tager tid og ved godt lysten til at give op kommer mange gange unddervejs, det gjordde den os ved mig. mener bare at siger man a må man os sige b....... og har pt en clean time på 13 år- så tro mig jeg ved hvor svært det er

Moderator
Brugeravatar

der er forskel på at få udskrevet medicin mod narkolepsi og så at tage noget rekreativt. Hvis du fylder dig selv med så meget ritalin at du ikke kan mærke GHB'en og derfor overdoserer den, kan du snildt risikere at komme galt afsted når virkningen fra ritalinen fortager sig - det er præcis samme problemstilling med alkohol og amfetamin. Selve interaktionen er ikke farlig, det er den måde man risikerer at handle på under påvirkning der gør det uforsvarligt....

Medlem

Er jeg udemærket klar over. men Amfetamin + Alcohol. er vel nok den mest udbredte combo i dk.
GHB har self en steeper dosage responce curve.

Moderator
Brugeravatar

ok... Det virker ærlig talt som et råb om hjælp det her... Du ved jo godt selv hvad klokken har slået :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]