Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 16:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
goddag alle sammen jeg overvejer stærkt at købe en mængde 6-APB ind, hvad er jeres holdning om stoffet generelt. Jeg tænkte jeg ville bruge det til samme situationer som fx MDMA altså til fest, hvordan er jeres erfaring med stoffet i den sammenhæng. jeg læste at det havde en meget lang halvering tid så tænkte jeg ville lave gel caps med omkring 100mg hver, da jeg også skal give til nogle venner. Lyder det fornuftigt? Nå ja også max 2 caps per aften.

Tak på forhånd Hilsen Doffy

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

6-APB er en MDA analog, dens varighed er noget længere end MDMA's. Udover dette, har rusen et psykedelisk twist man kan godt opleve lidt OEV's i form af mønstre.
Husk på, 6/5-APB har et meget langt comeup og det kan godt tage omkring 2 timer før virkningen for alvor sætter igang, så lad være med at redoser for hurtigt.
Jeg ville anbefale en enkel dose på 150mg, jeg ser ikke rigtig nogen grund til redosering da varigheden er op til 6-7-8 timer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

ok tak rådne tror jeg laver noget på 150mg så, også tager vi bare en for vil helst undgå ikke at kunne sove i 30 timer eller sådan noget :P. udover det har du så selv gode erfaringer med stoffet er det meget euforisk og vildt eller kan man godt være til en privat fest fx uden at virke fuldstendigt blæst. ved godt det jo er subjektiv men bare din egen erfaring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor stor er din erfaring og tolerance med psychedeliske og empathogene stoffer?

Jeg synes selv 150mg er for voldsomt - Punny plejer at være lidt af en hardhead. :)

Første gang jeg tog stoffet lå min dose på 130mg, efter en time var jeg enig med mig selv om at det var noget lort jeg havde anskaffet og at det ikke virkede, efter to timer var jeg meget optaget af tanken om hvor godt det var jeg ikke havde redoseret!

En anden gang prøvede jeg 140mg - der synes jeg det var lige lovlig voldsomt.
Jeg ser ikke mig selv som en følsom person - i den periode hvor jeg legede med 6-APB havde jeg et pænt forbrug af lignende stoffer som kunne give anledning til krydstolarance.

Det kan selvfølgelig være at mit batch var bedre end Punny's - men lad være med at starte på 150mg. Start på 130mg og redoser først efter 2-2½ time med max 50mg hvis du ikke kan mærke noget som helst - ellers kommer du ud i at være alt for blæst. Der er ikke grund til at tage flere redoseringer, rusen varer 6-8 timer og man lander blidt og behageligt, klar til en god nats søvn.

Lige en tilføjelse: skulle du få den skøre idé at kombinere din rus med andre serotogene stoffer, så vær opmærksom på at de har en voldsom synergieffekt med 6-APB, også selvom du føler dig fuldstændig ædru så har du stadigvæk stofrester i blodet der kan bidrage til interaktioner.

ok tror måske bare jeg starter med 120mg så har rimlig stor erfaring med svampe 2c-b også lsd har bare aldrig været så meget til de mere stimulante ting har dog prøvet coke MDMA Amfetemin og methylone så er ikke helt noob men heller ikke expert :P
men har også en masse Clonazepam hvis det hele skulle gå galt vil bare helst bruge benzoer så lidt som muligt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]