Hvor stor er din erfaring og tolerance med psychedeliske og empathogene stoffer?
Jeg synes selv 150mg er for voldsomt - Punny plejer at være lidt af en hardhead.

Første gang jeg tog stoffet lå min dose på 130mg, efter en time var jeg enig med mig selv om at det var noget lort jeg havde anskaffet og at det ikke virkede, efter to timer var jeg meget optaget af tanken om hvor godt det var jeg ikke havde redoseret!
En anden gang prøvede jeg 140mg - der synes jeg det var lige lovlig voldsomt.
Jeg ser ikke mig selv som en følsom person - i den periode hvor jeg legede med 6-APB havde jeg et pænt forbrug af lignende stoffer som kunne give anledning til krydstolarance.
Det kan selvfølgelig være at mit batch var bedre end Punny's - men lad være med at starte på 150mg. Start på 130mg og redoser først efter 2-2½ time med max 50mg hvis du ikke kan mærke noget som helst - ellers kommer du ud i at være alt for blæst. Der er ikke grund til at tage flere redoseringer, rusen varer 6-8 timer og man lander blidt og behageligt, klar til en god nats søvn.
Lige en tilføjelse: skulle du få den skøre idé at kombinere din rus med andre serotogene stoffer, så vær opmærksom på at de har en voldsom synergieffekt med 6-APB, også selvom du føler dig fuldstændig ædru så har du stadigvæk stofrester i blodet der kan bidrage til interaktioner.