Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2cb historie
Junior medlem

min oplevelse med 2cb, ville bare sige 2cb er i pulver form og uhyggelig stærkt i næsen, hvis man tager det halve af hvad der svare til svovlet på en tændstik så er det nok, virkningen kommer hurtigt efter 10 min, virkningen er kvalme de første 10 min nogle kaster op, også kommer det sjove jeg har en djævle bamse den bevæger sig billeder og nyheds oplæser kommer bare til at se sjove ud alt hvad man fokuser på bevæger sig uden det er ubehageligt forstærket flotte fede farver hvis man har en pige så skal hun ha en tur som hun aldrig har fået før, jeg siger bare ( husk svedbånd) når man kommer så er det ligesom at stikke fingrene i stikkontakten og der er så meget tryg på at jeg måtte tørre persienner af og det er ikke løgn, også er det tid til at få noget at drikke en tur under bruseren, selv om man ligner der lige har været, hvis hun kan klare det så får hun da bare en 2 3 ture mere og vupti det var så den nat, efter søvn er der kun en vej og det er køleskabet det er lige før man kan æde en selvdød ko der efter afslapning for man kan godt mærke man har været på hårdt arb hi hi også lige en skål med søde sager så sukker depoterene bliver fyldt op jeg lover det er en tur du aldrig vil glemme det er ikke noget man gider hver dag heller ikke en gang om ugen for din krop/hjerne yder 200% og det kan mærkes så man skal lige komme til hægterne før man tar en tur mere, også lige en ting der er ikke noget der er sundt i for store mængder så er det lige meget om det er stoffer øl sodavand vingummibamser eller gulerødder husk det. And i whis the force will be whit you må gerne kommeteres

hilsen Kentdi

Senest rettet af kentdi 26 feb 2012 06:54, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Helt sikkert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
min oplevelse med 2cb, ville bare sige 2cb er i pulver form og uhyggelig stærkt i næsen, hvis man tager det halve af hvad der svare til svovlet på en tændstik så er det nok, virkningen kommer hurtigt efter 10 min, virkningen er kvalme de første 10 min nogle kaster op, også kommer det sjove jeg har en djævle bamse den bevæger sig billeder og nyheds oplæser kommer bare til at se sjove ud alt hvad man fokuser på bevæger sig uden det er ubehageligt forstærket flotte fede farver hvis man har en pige så skal hun ha en tur som hun aldrig har fået før, jeg siger bare ( husk svedbånd) når man kommer så er det ligesom at stikke fingrene i stikkontakten og der er så meget tryg på at jeg måtte tørre persienner af og det er ikke løgn, også er det tid til at få noget at drikke en tur under bruseren, selv om man ligner der lige har været, hvis hun kan klare det så får hun da bare en 2 3 ture mere og vupti det var så den nat, efter søvn er der kun en vej og det er køleskabet det er lige før man kan æde en selvdød ko der efter afslapning for man kan godt mærke man har været på hårdt arb hi hi må gerne kommeteres

hilsen Kentdi

Punktum og afsnit ville hjælpe en del, og hvad er det egentlig du vil sige med tråden, andet end at du bliver en sexmaskine på 2c-b?

Junior medlem

det jeg vil sige er at man ikke ser spøglser og alt muligt mærkeligt som der skrives også hvad man kan forvente hvis man tager det og har du helt glemt noget af det bedste for krop og sjæl og det at være menneske det er faktisk sex og kærlighed det er der ikke meget der kan slå. og sorry jeg har aldrig skrevet sådan et sted før så hvis der nogle fejl så må du meget undskylde også say no too drugs selvfølige say no til alcohol smok sukker fedt så kan det da godt være man bliver 100 år men hvor sjovt er det lige 100 år på vand og brød og grønsager

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder ikke som om at du har læst om badtrips. Der findes bestemt også ubehagelige sider af den psykedeliske verden, det er ikke altid kun lagkage og flotte farver.
Man kan sagtens komme til at se spøgelser og alt muligt mærkeligt, komme ind i et træls tankespind osv., selv på 2C-B..

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Du ser fuckede ting, ved højere doser.
Har aldrig set en nisse hoppe frem, men de mønstre, farver og bevægelser der var overalt, var rigeligt! :D
Til en tramper fest kunne jeg ikk kigge på gulvet, fordi det kun var et sort hul under mig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hold kæft en smøre du kom med der :O måske lige nogle punktum og afsnit for det er satme svært at læse når det er skrevet ud i et :joint:

//zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tag nogen flere dansk kurser, og nogen færre stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven

Hahaha den var god resist ;)
:joint:
Peace Out!

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det jeg vil sige er at man ikke ser spøglser og alt muligt mærkeligt som der skrives også hvad man kan forvente hvis man tager det og har du helt glemt noget af det bedste for krop og sjæl og det at være menneske det er faktisk sex og kærlighed det er der ikke meget der kan slå. og sorry jeg har aldrig skrevet sådan et sted før så hvis der nogle fejl så må du meget undskylde også say no too drugs selvfølige say no til alcohol smok sukker fedt så kan det da godt være man bliver 100 år men hvor sjovt er det lige 100 år på vand og brød og grønsager

Det er sku da sjovt hvordan du tror at din fortolkning af oplevelsen er den rigtige, og alt hvad du oplever kommer alle andre også til, men det som andre skriver om deres oplevelser er forkert, fordi det var ikke det du oplevede........... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I can't say that I disagree.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Site Webmaster
Brugeravatar

Velkommen til boardet, kentdi.

Hvis du har en bestemt 2c-b oplevelse du vil fortælle, kan du oprette en triprapport.

Der er rigeligt med diskussioner ang. 2c- stoffer i Syntetiske, og hvis du har noget bidrage med, er du meget velkommen.

-Låst-

Mvh. rbp

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]