min oplevelse med 2cb, ville bare sige 2cb er i pulver form og uhyggelig stærkt i næsen, hvis man tager det halve af hvad der svare til svovlet på en tændstik så er det nok, virkningen kommer hurtigt efter 10 min, virkningen er kvalme de første 10 min nogle kaster op, også kommer det sjove jeg har en djævle bamse den bevæger sig billeder og nyheds oplæser kommer bare til at se sjove ud alt hvad man fokuser på bevæger sig uden det er ubehageligt forstærket flotte fede farver hvis man har en pige så skal hun ha en tur som hun aldrig har fået før, jeg siger bare ( husk svedbånd) når man kommer så er det ligesom at stikke fingrene i stikkontakten og der er så meget tryg på at jeg måtte tørre persienner af og det er ikke løgn, også er det tid til at få noget at drikke en tur under bruseren, selv om man ligner der lige har været, hvis hun kan klare det så får hun da bare en 2 3 ture mere og vupti det var så den nat, efter søvn er der kun en vej og det er køleskabet det er lige før man kan æde en selvdød ko der efter afslapning for man kan godt mærke man har været på hårdt arb hi hi må gerne kommeteres
hilsen Kentdi
Punktum og afsnit ville hjælpe en del, og hvad er det egentlig du vil sige med tråden, andet end at du bliver en sexmaskine på 2c-b?