Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej håber jeg er gået rigtig som nybegynder herinde og delvis også i brug af stoffer ;-)

Jeg har købt noget amf nogle gange og har fået en ok følese i kroppen men ville gerne have lidt mere ud af det en det jeg fik ;-)

De gange tror det er 3-4 gange jeg har gjort det har jeg startet forsigtigt op og så fået en rigtig dejlig følese i kroppen men ikke rigtig nok det er hver gang endt ud med jeg bare bliver ved og ved med og side og gøre baner klar og side og lege med og få det godt kørt ud på et cd cover og hele tiden når jeg har taget en bane eller 2 til 3 stk. har jeg næsten med det samme gjort klar til en ny det har jeg gentaget igen og igen indtil det hele var væk sidste gang købte jeg 6 gram så hvis jeg som forholdvis nybegynder snupper det på 2-3 dage er det så fordi det ikke er jordens bedste kvailtet jeg kan skaffe?

Jeg har det da ok i kroppen med det har bare hele tiden en føelse af jeg lige skal have det lidt federe ;-)
Konsistensen er hård og sammenpresset og lysserød men det bliver ligesom hvidt og pulver aktig i takt med det bliver varmet op og kørt ud i baner.

Jeg undskylder hvis det her er postet i et forkert forum det understreger nok bare min manglende viden om hvad jeg har med og gøre :peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Dansk gadeamfetamin har en ret lav renhed, så det er slet ikke umuligt at du bare er blevet snydt, og reelt set har indtaget for lidt. 6 gram er i hvert fald en absurd dose ved en ordentlig renhedsgrad. Og at dit amfetamin har været fugtigt, er nok bare for at kunne tjene penge på vægten

Dog vil jeg sige, at du måske også forventer for meget, og skal prøve at sige stop, og bare nyde den rus du har opnået. Det der med at blive ved med at sidde og redosere, bare fordi man gerne vil 'have det lidt federe' er en rigtig dårlig vane, der også er ret farlig (også med andre stoffer)

Junior medlem

ja frugthat bagefter virker det jo også som om jeg har været pænt fuck i mit hoved sådan og blive ved og ved men vil så sige jeg fik det direkte fra fryseren og holdte det selv ihvertfald køleskabs koldt så gå ud fra det måske mest af alt bare var fordi det var meget koldt det var så fugtigt.

Men vil tilstå jeg godt kunne tænke mig og finde noget med lidt mere krudt i og så naturligvis passe lidt bedre på ;-)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis dit narko har været i en tæt pose, burde det ikke bare sådan kunne blive så vådt, at det først bliver pulveragtigt efter at være tørret på et cover..

Hvis du vil forsøge dig noget mere med amfetamin, så optimer din setting og/eller lav en simpel oprensning, som for eksempel en acetonevask - og se om du ikke får lidt mere ud af det..

Ellers må du prøve at læse op på MDMA, og se om det er noget du vil gå videre med

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]