Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg skal snart prøve LSD for første gang, så vidt jeg kan forstå er der ik nogle fysiske bivirkninger, men kunne godt tænkte mig at vide stor chancen for at blive ramt af de psykiske bivirkninger er hvis jeg holder mig kun at prøve det et par gange. Ellers ville jeg også bare høre om i havde nogle gode råd til at få et godt trip. Jeg overvejer at gøre det alene fordi mine tætte venner er fordomsfulde overfor andre stoffer udover alkohol og hash. Jeg har nogle venner der tager andre stoffer men som jeg ikke er ligeså så tætte med.
Jeg har bestilt salvia divinorum ekstrakt og tørrede blade, er det en god ide at prøve der før jeg prøver syre?
Mine erfaringer med psykedeliske stoffer er meget begrænsede, jeg har kun hallucineret en gang før hvor vi tog lattergas efter vi havde røget nogle fede^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes du går ind til et syre trip med et ret skidt grundlag. Jeg tror ikke der er nogen der er uenige i at det er en rigtig dårlig idé at tage sin mødom på psykedeliske stoffer mens man er alene. Det er på den anden side heller ikke en god idé at gøre det sammen med folk som man ikke er ret tætte med. Og jeg vil personligt mene at det er en dårlig idé også at ryge Salvia når du aldrig har prøvet andre psykedeliske stoffer. Salvia, på trods af den korte virkningstids, er et meget kraftigt psykedelikum. Mit råd til dig vil være at du skal vente. Et godt råd til at få et godt trip, er at man har et godt set&setting. Behagelige omgivelser hvor du føler dig tryg sammen med personer som du kender godt og føler dig tryg hos. Hash er ganske vidst et semi-psykedelisk stof, men det kan ikke sammenlignes med et LSD trip. Nu ved jeg ikke om du har læst godt op på emnet, men jeg synes virkelig du burde genoverveje din beslutning om at tage LSD for første gang mens du er alene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag ikke syre alene. Salvia er sikkert fint at prøve før (medmindre du er oppe i stærke ekstrakter), men det skal du heller ikke gøre alene.
Tror de fleste synes man skal have nogle erfaringer a la svampetrip bag sig.

Junior medlem

jeg synes ikke du skal gøre det alene. lsd virker rigtig lang tid så hvis du ender med at bad trippe er det lidt noget lort at være alene :)

mine bedste trips på syre har været når jeg i forvejen har været i godt humør og følt mig godt tilpas. min veninde havde også engang en tendens til at få noia på fordi hun netop blev så nervøs over at få bad trip. så hun drak sig altid godt fuld inden hun tog lsd, så hun var i godt humør og ikke tænkte over virkningen.

gør det sammen med nogle venner du føler dig godt tilpas med. det er mit råd.

Junior medlem

Tak for hjælpen, tror også jeg vil holde mig til at gøre det med nogle venner selvom jeg også er indstillet på det kan blive et bad trip. Hvordan er chancerne for psykiske bivirkninger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kommer meget an på om du får et svært trip, får du forstyrrende tanker og visioner kan nogle mennesker godt finde dem meget ubehagelige og har svært ved at slippe dem, imens nogle andre mennesker ikke ligger så meget i det og hurtigt kommer videre.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]