Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jeg har været her
hej i fredags, havde jeg en lækker aften hvor vi alle sammen var påvirket af MDMA.
Jeg havde vejet kapsler ud så de indeholdte 100mg MDMA og 20mg MXE.
Jeg ankom cirka kl 23:00, og har regnet ud efter hvad der var tilbage af kapsler den næste dag.
at jeg har indtaget 7 kapsler (700mg MDMA og 140mg MXE).
Jeg måtte desværre tage tidligere hjem da min veninde og jeg skulle snakke hos mig.
Jeg kom hjem igen cirka kl 01:30. på 2 timer og 30 min ca. har jeg indtaget så stor en mængde..
Jeg opdager nu (søndag) at jeg har lidt svært ved at regne simple plus-stykker ud og endda lidt svært ved at formulere mig i denne tekst...

er der nogle der har lign. oplevelser? eller kan fortælle mig hvornår jeg vender tilbage til normal status? :)

Mvh

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Du burde være fin igen om et par dage :)

Medlem
Brugeravatar

tak! tusind tak for svar. håber jeg på.
det er lidt en klam følelse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MXE virker -stærkt- synergisk sammen med serotonerge empatogener, så pas med den kombination!
Det er virkelig en heroisk dose du har begivet dig ud i, så det er ikke så underligt du har et hårdt come down.

Når det er sagt (Ovenstående vidste du forhåbentlig godt i forvejen, ellers gør du det nu :)) så har du det fint igen om et par dage. Se og få sovet godt gennem, spis en vitamin-pille og klem noget mad ned - eventuelt efterfulgt af vand og en varm kop té.
En klase bananer vil heller ikke være af vejen.

MXE har det med at ødelægge evnen til at formulere sig mundtligt, i visse tilfælde også skriftligt, så det er ikke unormalt.
Kender selv følelsen fra et par ture jeg har haft på 6-APB kombineret med MXE eller Methylon og MXE - dog i langt mindre doser.

Keep your head up, son ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er du helt sikker på at du i din rus ikke har smidt nogle af kapslerne væk? Den dosis er så voldsom (både af MXE og MDMA) at jeg undrer mig over hvorfor du ikke oplever alvorlige bivirkninger imens du er under indflydelse. Du lyder ikke til at have haft det voldsomt dårligt og jeg er imponeret over at du formåede at komme hjem.

Var der nogen til at følge dig hjem? Hvis ikke er du heldig at du klarede rusen fordi det kan være dødeligt at falde om udenfor i denne kulde (natten til lørdag kom vidst ned på -22 grader).

Som andre siger så sørg for at passe på dig selv - du burde få det bedre snart. Og tak din skytsengel for at passe på dig hvis du var alene på turen hjem. :)

Medlem
Brugeravatar

nej jeg har ikke smidt nogle kapsler væk, det husker jeg.
jeg havde det vildt fedt, først da jeg kom hjem, fik jeg et større mindfuck, hvor jeg fløj igennem mit hoved 50 gange i sekundet. dog var det ikke ubehageligt :)
Jeg er dybt taknemmelig for jeres svar, og er så vred på mig selv... at blande alkohol med MXE er allerede en dårlig ting, og så en kombi med MDMA, kan jo kun gøre det værre..
jeg er blevet en stor erfaring rigere.
Tak for jeres respons!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville måske begive mig ud i at finde 5-htp, hvis jeg var dig. Og huske det gængse.. Søvn, varieret mad, motion osv.
Ved ikke hvor vigtigt det er, hvis du har haft en stor pause med MDMA.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]