Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er det en dårlig ide at bruge næsespray (otrivin/zymelin) for ligesom at klare næsen inden indtagelse af coke?
F.eks. hvis man er forkølet.

Og et lille side-spørgsmål:
Hvis det skal være god HR, hvor meget coke bør man så max indtage på en aften? (forudsat at det er sådan gennemsnitlig god kvalitet)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Har selv haft gode erfaringer med at cleare næsen med næsespray inden en streg cola eller andet spas for den sags skyld, og tror ikke det er noget problem. Men tror ikke du skal voldtage næsen med otrivin/zymelin imens, har ikke haft nogen problemer med omkring 4-6 sprøjt kombineret med 0,7-0,8 gram cola over en aften. kvaliteten var dog ikke i top.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

Geografisk sted: Århus
Kokainen er allerede i sig selv skadelig for dine slimhinder. Ved brug af otrivin/zymelin kan du simpelthen få nedsat lugte sans - reduceret slim produktion samt din puls stiger. Jeg har før oplevet direkte ubehag ved brug af otrivin/zymelin for at rense næsen efter brug af kokain. Jeg føler i hvert fald at det slet ikke er en god kombination. Derimod kan du købe saltvands næsespray i matas eller apoteket. Det er rent salt vand hvilket vil sige at det ikke kan skade men derimod gavner. Har aldrig brugt næsespray før brug af kokain. Men kan da fortælle at det skåner din næse helt vildt, og comedown forsvinder meget hurtigere da der ikke sidder koka snask langt oppe i næsen flere timer efter brug.
Ved "normal" brug af kokain tager jeg ca 0.5 - 0.6 over en aften. Men det er også skide godt. Jeg tror med den lave renheds procent der er på almindelig gade kokain er så lav, at det er umuligt at sniffe nok til at en overdosis ville forekomme. Selvfølgelig med grænser! Det er ikke ment at du skal køre urealistiske mængder op i snuden.

MVH Kristian

Medlem
Brugeravatar

Jeg har en lidt optimistisk plan om at kunne nøjes med ca. 250 mg på en aften, så der er til 4 aftener i det gram jeg lige har fået fingrene i. Jeg er simpelthen lidt for fattig (eller nærig) til at suge mere end 150 kr. op i trynen af gangen.
Men måske er det bare for lidt til at det kan betale sig?

Det skulle måske lige nævnes, at jeg har meget lidt erfaring med (og tolerance overfor) coke. Jeg har ca. taget hvad der svarer til 1 gram fordelt på små portioner hen over et par år.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

250mg er gerne det jeg skal have for at rammer den i en enkelt dosis. Det har muligvis ikke været særligt godt coke, men var det bedste jeg har haft fat i. Peaket varer meget kort, så hvis du er heldig og kan få effekt to gange, er det måske kun 30 minutters rigtig sjov.

Har du resten af grammet på dig, skal du ikke regne med at du har noget tilbage efter første aften.

Det skal siges at jeg holder alkohol indtaget meget lavt. Dette begrænser nok effekten af kokainen, men sparer tilgengæld hjertet.

Medlem
Brugeravatar

Har du resten af grammet på dig, skal du ikke regne med at du har noget tilbage efter første aften.

Jo mange andre steder på nettet har jeg læst det samme. At når først folk er i gang på coke, så fortsætter de til alt er brugt op.
Dog plejer jeg at være ret god til at overholde mine egne regler/principper omkring, hvor meget og hvor tit jeg må bruge de forskellige ting. Jeg bliver endda tit drillet af vennerne for at være lidt af en kyllinge-user, hvilket jeg har det fint med. :D
Og de få gange jeg tidligere har prøvet lidt coke, syntes jeg det har været ok nice de 1-2 timer det varede, men følte ingen cravings efter bare at smide tøjlerne og gå amok, selvom jeg havde mere liggende i skabet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd

Jo mange andre steder på nettet har jeg læst det samme. At når først folk er i gang på coke, så fortsætter de til alt er brugt op.
Dog plejer jeg at være ret god til at overholde mine egne regler/principper omkring, hvor meget og hvor tit jeg må bruge de forskellige ting. Jeg bliver endda tit drillet af vennerne for at være lidt af en kyllinge-user, hvilket jeg har det fint med. :D
Og de få gange jeg tidligere har prøvet lidt coke, syntes jeg det har været ok nice de 1-2 timer det varede, men følte ingen cravings efter bare at smide tøjlerne og gå amok, selvom jeg havde mere liggende i skabet.

Haha lyder sgu fornuftigt bare det var mig... har sgu ikke den store selvdisciplin når det kommer til cola, derfor jeg har jeg også lagt på hylden, i hvert fald for en LANG periode.
tror også at saltvandsspray som kristian snakker om er del mere fornuftigt and otrivin/zymelin.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]