Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Mdma i juice
Medlem
Brugeravatar

ville der være noget galt i at putte min dosis i en flaske med juice og så bunde det, fremfor at lave en bombe ?

Insane psychedelia user!

Nej, ikke rigtigt. Men der er heller ikke nogen fordel ved det. Juicen kommer sikkert ikke til at smage særlig godt.

Medlem
Brugeravatar

Det er mest fordi jeg ikke har kunne skaffe nogen kapsler, også for at slippe for at sidde med joint papir ;).. men samme onset og det so hvis det var bombe ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det fungerer fint, og du kan regne med omtrent samme effekt og farmakokinetik som hvis du indtog det i en bombe. I en passende mængde appelsinjuice smager det faktisk slet ikke så galt.

Medlem
Brugeravatar

Okay lækkert :) og tak for de hurtige svar.. hov lige et spørgsmål mere, sker der noget ved at det ligger i juicen et par timer ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Okay lækkert :) og tak for de hurtige svar.. hov lige et spørgsmål mere, sker der noget ved at det ligger i juicen et par timer ?

Nej, MDMA er meget kemisk stabilt, selv i sur pH med alverdens naturprodukter flydende omkring. Det vil næppe være et problem.

Medlem
Brugeravatar

Super !
Fortsat god weekend !

Medlem

Det smager ikke specielt godt, jo mindre væske jo bedre.
Du kan evt opløse dosen i en sjat varmt vand i et shotglas, at det er varmt gør det nemmere at opløse i mindre væske.
Så r det bare en lille tår der skal ned.
God tur

Medlem
Brugeravatar

Ja tænker også så lidt som muligt og så bare skylle efter med noget andet, men nu ligger landet sådan jeg skal til et event så skal have det i en flaske ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hav en flaske rent vand ved siden af, bund og skyl HURTIGT efter med vand. Så er det ikke så slemt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nemlig, så smager det heller ikke værre...

Men det er nok ikke helt godt at blande det med juice http://www.bluelight.ru/vb/threads/6048 ... ychedelics

Medlem
Brugeravatar

Jeg plejede at tage det sammen med en skefuld yoghurt, og det var egentlig ikke så slemt.. Man kunne næsten ikke smage det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nej, ikke rigtigt. Men der er heller ikke nogen fordel ved det. Juicen kommer sikkert ikke til at smage særlig godt.

jo, det har den fordel at det øger optagelses hastigheden, jo større overflade areal jo hurtigere virker det, groft sagt. Hvis man indtager hurtige kulhydrater f.eks. maltodextrin samtidig med MDMA, så virker det stortset lige så hurtigt som hvis man sniffer det, der er i hvertflad min erfaring. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sultan: en opløselighedsreaktion af MDMA hydrochlorid sker langt hurtigere end enzymspaltning af kulhydrater. Teoretisk set er der en forskel, da det også ville tage nogle sekunder (50?) inden gelatinekapslen ville blive "åbnet" og krystallerne fuldt opløst, men vi snakker her minimaler når man tager MDMA hydrochlorids opløselighedsprodukt i betragtning.

Optagelseshastighed afhænger mest af hvor hurtigt mavesækken tømmes - er du meget mæt bliver der skruet ned for tilførslen af nyt materiale til tarmsystemet, derfor kan det langt bedre betale sig at spise sin MDMA på tom mave end at opløse den på forhånd hvis vi snakker optagelseshastighed.
I mine øjne er det ikke det værd at drikke sin MDMA eller indtage den på nogen form der ikke er beskyttet af en hinde der isolerer den væmmelige smag fordi vi snakker max 1 minut optagelseshastighed eller noget lignende.

Min idé er at tage stoffet med i zipperbag, opløse MDMA'en i en kapsel fra en vandflaske, drikke vandet og så skylle godt efter med ting til at fjerne smagen - eller bare lave bomber. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den med overfladearealet tror jeg heller ikke har den store indflydelse. Dog tror jeg der er en mulighed for at sukkeret i juicen, eller kulhydrater indtaget på anden måde, rent faktisk kan medføre at optaget går hurtigere, da fordøjelses processerne sættes ordenligt i gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Sultan: en opløselighedsreaktion af MDMA hydrochlorid sker langt hurtigere end enzymspaltning af kulhydrater. Teoretisk set er der en forskel, da det også ville tage nogle sekunder (50?) inden gelatinekapslen ville blive "åbnet" og krystallerne fuldt opløst, men vi snakker her minimaler når man tager MDMA hydrochlorids opløselighedsprodukt i betragtning.

Optagelseshastighed afhænger mest af hvor hurtigt mavesækken tømmes - er du meget mæt bliver der skruet ned for tilførslen af nyt materiale til tarmsystemet, derfor kan det langt bedre betale sig at spise sin MDMA på tom mave end at opløse den på forhånd hvis vi snakker optagelseshastighed.
I mine øjne er det ikke det værd at drikke sin MDMA eller indtage den på nogen form der ikke er beskyttet af en hinde der isolerer den væmmelige smag fordi vi snakker max 1 minut optagelseshastighed eller noget lignende.

Min idé er at tage stoffet med i zipperbag, opløse MDMA'en i en kapsel fra en vandflaske, drikke vandet og så skylle godt efter med ting til at fjerne smagen - eller bare lave bomber. :)

Det er noget sludder... Der er en klart mærkbar forskel på optagelseshastigheden alt efter om du indtager et stof pakket (kapsel/bombe/whatever) eller opløst i en væske. Jeg kan ikke forklare dig præcist hvorfor, da jeg er for basket, udover at det har med overfladearealet at gøre. Der er sikkert undtagelser, i min teori - jeg snakker generelt.

Ja det har også noget at gøre med mavensindenhold at gøre, selvfølgelig.

Jeg kan heller ikke give dig en teoretisk forklaring på hvorfor det virker med hurtige kulhydrater (vil tro det har noget med insulinen at gøre) - jeg ved bare at det virker. Sidst jeg indtog mdma oralt var det opløst i en stærk kulhydrats drik, og blev voldsomt ramt efter 10 minutter.

Jeg ved dog ikke om det er det samme med andre stoffer, har kun eksperimenteret med det når jeg rider på MDMA toget. :)

Jeg bruger aldrig gelatinekapsler mere, der går jo nogle gange 1½ time før man kan mærke noget! - det kommer selvfølgelig også an på stoffet...

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Kan fortælle at når jeg tager et stof opløst i vand rammer det meget hurtigere og hårdere en hvis det er indtaget i en gelantine kapsel.
Foretrækker det, er ligeglad med smagen. Men mest pratisk med kapsler.
Har prøvet at vente 3 timer med kapsler, men normalt går der 30 min. Men det afhænger jo af hvilket stof og hvor hvor lang tid siden det er man har spist og hvad man har spist.
Det med Maltoxdextrin lyder interessant. Bruger det selv i forbindelse med vægttræning

Admin
Brugeravatar

Hvad er opløselighedsproduktet egentlig for MDMA hydrochlorid? Bare sådan af ren interesse.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA hydrochlorids molvægt er 229,7g/mol og det kan opløses til 100mM, dvs. at du kun skal bruge 6,53 mL vand for at opløse en dosis på 150mg. Jeg kan ikke finde info på reaktionskinetik, ligevægtskonstant eller noget for denne proces men uden at have tal på det vil jeg vove at påstå at den forløber rigtig hurtigt (jeg har i hvert fald set at stoffet opløses hurtigt).

I nedenstående link nævnes at almindelige kapsler af hård gelatine (hvilket højst sansynligt er hvad I har været i besiddelse af) disintegrer på 91 sekunder.

http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 110500250X

Admin
Brugeravatar

Så lige for at fluekneppe lidt, argumenterer du ikke udfra ligevægtskonstanten/opløselighedsproduktet, men i stedet ud fra dine egne observationer. Hvilket man sagtens kan sige noget om, uden at bruge en masse fagudtryk, de fleste herinde alligevel ikke forstår :)

Desuden kommer optagelse af et stof an på meget andet end opløselighedsproduktet.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]