Sultan: en opløselighedsreaktion af MDMA hydrochlorid sker langt hurtigere end enzymspaltning af kulhydrater. Teoretisk set er der en forskel, da det også ville tage nogle sekunder (50?) inden gelatinekapslen ville blive "åbnet" og krystallerne fuldt opløst, men vi snakker her minimaler når man tager MDMA hydrochlorids opløselighedsprodukt i betragtning.
Optagelseshastighed afhænger mest af hvor hurtigt mavesækken tømmes - er du meget mæt bliver der skruet ned for tilførslen af nyt materiale til tarmsystemet, derfor kan det langt bedre betale sig at spise sin MDMA på tom mave end at opløse den på forhånd hvis vi snakker optagelseshastighed.
I mine øjne er det ikke det værd at drikke sin MDMA eller indtage den på nogen form der ikke er beskyttet af en hinde der isolerer den væmmelige smag fordi vi snakker max 1 minut optagelseshastighed eller noget lignende.
Min idé er at tage stoffet med i zipperbag, opløse MDMA'en i en kapsel fra en vandflaske, drikke vandet og så skylle godt efter med ting til at fjerne smagen - eller bare lave bomber.

Det er noget sludder... Der er en klart mærkbar forskel på optagelseshastigheden alt efter om du indtager et stof pakket (kapsel/bombe/whatever) eller opløst i en væske. Jeg kan ikke forklare dig præcist hvorfor, da jeg er for basket, udover at det har med overfladearealet at gøre. Der er sikkert undtagelser, i min teori - jeg snakker generelt.
Ja det har også noget at gøre med mavensindenhold at gøre, selvfølgelig.
Jeg kan heller ikke give dig en teoretisk forklaring på hvorfor det virker med hurtige kulhydrater (vil tro det har noget med insulinen at gøre) - jeg ved bare at det virker. Sidst jeg indtog mdma oralt var det opløst i en stærk kulhydrats drik, og blev voldsomt ramt efter 10 minutter.
Jeg ved dog ikke om det er det samme med andre stoffer, har kun eksperimenteret med det når jeg rider på MDMA toget.

Jeg bruger aldrig gelatinekapsler mere, der går jo nogle gange 1½ time før man kan mærke noget! - det kommer selvfølgelig også an på stoffet...
Mvh.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.