Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Prøver lige herinde, da jeg har fået 10 forskellige svar fra venner nu.. Og er sgu ikke jordens klogeste hvad det her angår :D

I fredags prøvede jeg MDMA for første gang. - Har ingen anelse om hvad dosering det var, fik bare af en venneflok jeg sad med, da jeg stoler på dem.
Men fik først et par baner hvor det var blandet op med amf. Og derefter hen over aftenen to små baner ren. Havde en sygt god aften, ingen problemer der, udover jeg selvfølgelig ikke kunne sove.
Men mit problem er at her mandag aften sidder jeg stadig med en kropstemperatur der fucker, har koldsved i hænderne hvilket jeg normalt ellers aldrig har, og helt kolde fødder. Og så bliver min hjerne fjern ind imellem.

Nogen råd til hvordan jeg får det til at stoppe, eller hvor længe der ca går før det er væk??
Fik at vide jeg skulle spise en masse frugter, drikke limonade, bare få C-vitaminer i det hele taget. Er det noget der er hold i??

- På forhånd, tak :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
Først vil jeg lige sige at der er meget dårlig HR at blande amfetamin og MDMA nå det er sagt.
Der er der ikke noget unormalt i det du oplever. det er bare tømmermænd spis og drik en masse og som du selv skriver er det godt med frugt og vitaminer. Kroppen skal bare ha lidt tid til at komme sig over weekenden og husk at spise så føler du dig frisk igen i løbet af et par dage

Junior medlem

Ja fik jeg læst mig frem til herinde.. Så det sker ikke igen :D
Mange tak skal du ha, kan se jeg ikke har nogen grund til at være nervøs så :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det du skriver med at din hjerne bliver fjern, lyder som "E-lyn" synes jeg. Hvilket tyder på overdosering. Det har tidligere været diskuteret herinde.

Jeg har i hvert fald aldrig selv mærket noget de efterfølgende dage, når jeg har været fornuftig med doserne. I mine yngre dage havde jeg en kikseklapperperiode hvor jeg indtog 10-20 kiks over en aften, måske 50 over en weekend og 1 uge eller 2 efter blev jeg ved at have de her hjerne-spasmer eller hvad man nu skal kalde det...

Men derudover går det højst sandsynligt i sig selv, hvis du får sovet, spist ordentligt og evt. dyrket noget motion.

//blazR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan i øvrigt anbefale at æde MDMA'en i stedet for at proppe det i næsen.

Det virker langt bedre og skåner helbredet i forhold til din tud. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]