Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: København
Hej allesammen

Jeg har et par spørgsmål som jeg håber i kan svare på.

Kan man se syner af MDMA? Havde nemlig en oplevelse med min ven hvor vi så det samme, folks ansigter smeltet helt sammen og var faktisk pisse ubehageligt, min ven så præcis det samme som jeg. Hvad kan det være?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes til tider det kan være ret aktivt visuelt. Men det har det med at komme bag på mig, pludselig har alle ansigter jeg ser briller på fx. Jeg opdager først det er MDMAen når jeg undersøger hvorvidt de folk egentlig har briller på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget tog i? Men ja man kan godt hallucinere på højdosis MDMA trip

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis I begge oplevede det på en ganske normal dosis lyder det som om at det var cuttet med nogle psychedelisk (er man begyndt på det???). Jeg kender ikke nogen der har prøvet at hallucinere på det, dog selv haft småpsychedeliske oplevelser, men ikke med så vilde visuals som du beskriver. Fordi "pisse ubehageligt" lyder ikke ligefrem som noget der gik stille til for sig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det med brillerne kender jeg også godt, men hos mig kan det også affødes af noget så dumt som søvnmangel, efter en hård nat/weekend på amfetamin. I takt med de små synsforstyrrelser der kommer når man har trukket den længe nok, og at folk begynder at blive mørke under øjnene, så begynder brillerne så småt at komme, og stellet kommer også helt af sig selv.
På MDMA har jeg ikke haft de store synsforstyrrelser, men jeg har et par venner der sad på et højdosis MDMA-trip sammen, hvor de begge var enige om at når én lavede røgringe, var luften pludselig fuld af røgringe, som de kunne tage ned og kaste med.
Hvorvidt de gejlede hinanden op til en god gang placebo skal jeg ikke kunne sige, men flere har da berettet om grove synsforstyrrelser, når de når op i de tunge doser.

Medlem

Må nok indrømme at jeg måske har taget en del for meget. Men vil sige at jeg tit oplever det med briller og hård, de bliver mega lange på arme samt ben.

Men nu har jeg siddet og læst hele aften herinde og er kommet frem til at det måske nok er 2CB der har været i?

Mens vi trippet var alle farver helt klare, selv min græsplæne var blå (totalt optur!)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men nu har jeg siddet og læst hele aften herinde og er kommet frem til at det måske nok er 2CB der har været i?)

Spørg din pusher, han ved det nok.

Medlem

En af MDMA's metabolitter er MDA som er rimelig psykedelisk. Så når du ser hatte og briller på folk lige pludselig, eller du tager en bid af en tændt smøg fordi du tror det er en isvaffel. Så kan det muligvis være derfor.

65 procent af MDMA udskilles uændret i urinen (desuden er 7% af mdma'en metaboliseret til MDA) i løbet af 24 timer efter indtagelse.

Medlem

En af MDMA's metabolitter er MDA som er rimelig psykedelisk. Så når du ser hatte og briller på folk lige pludselig, eller du tager en bid af en tændt smøg fordi du tror det er en isvaffel. Så kan det muligvis være derfor.

65 procent af MDMA udskilles uændret i urinen (desuden er 7% af mdma'en metaboliseret til MDA) i løbet af 24 timer efter indtagelse.

Kan du lave en uddybelse af det af det sidste?

Medlem

Men nu har jeg siddet og læst hele aften herinde og er kommet frem til at det måske nok er 2CB der har været i?)

Spørg din pusher, han ved det nok.

Af det jeg har erfaret har folk ikke styr på noget som helst, hvilke er ret skrammende :(

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Jeg kan både se briller på folk, men får også ofte sådan et stor rødt geometrisk mønster over hele mit synsfelt. :rocking:
Desuden er jeg rimelig sikker på at det var af meget høj og ren kvalitet :)
Så i mit tilfælde har det udelukkende været MDMA'en

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Det er normalt at få synsforstyrrelser af MDMA i høj dosis især hvis man befinder sig i mørke omgivelser. Det med at folks ansigter bliver helt bløret eller "smelter" har jeg også selv oplevet flere gange. :hm:

Medlem

60 procent af MDMA udskilles uændret i urinen (desuden er 7% af mdma'en metaboliseret til MDA) i løbet af 24 timer efter indtagelse.

Biotilgængelighed: Hvor nemt et stof kan optages af levende organismer.
MDMA har følgende biotilgængelighed:

40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
90% ved rectal indtagelse
100% ved IV indtagelse

"7% af mdma'en metaboliseret til MDA"
Kort sagt
MDMA, nedbrydes af nogen enzymer i leveren, og altså også til et af de metabolitter der som sagt hedder MDA. Som er psykedelisk, og Ecstasy piller er tit cuttet op med Amphetamine eller Methamphetamine. så ender det i længere trips, hvorpå mængden af MDA i blodet når at stige til et så højt niveau at du får Visuals.

Det derfor man ikke oplever det i så stor grad med ren MDMA Krystaller.

Har ikk sovet siden i mandags, så magter ikke lige at finde kilder på det hele. Men gør det gerne efter jeg har fået sovet, så der tages alle forbehold hehe :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du et link til det der? For hvis det er sandt kan det være jeg skal til at plugge mit MDMA

Medlem

60 procent af MDMA udskilles uændret i urinen (desuden er 7% af mdma'en metaboliseret til MDA) i løbet af 24 timer efter indtagelse.

40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
100% ved IV indtagelse

Kort sagt
MDMA, nedbrydes af nogen enzymer i leveren, og altså også til et af de metabolitter der som sagt hedder MDA. Som er psykedelisk, og Ecstasy piller er tit cuttet op med Amphetamine eller Methamphetamine. så ender det i længere trips, hvorpå mængden af MDA i blodet når at stige til et så højt niveau at du får Visuals.

Har ikk sovet siden i mandags, så magter ikke lige at finde kilder på det hele. Men gør det gerne efter jeg har fået sovet, så der tages alle forbehold hehe :)

Mange tak, det gav sgu mening det hele.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
efter en 15-20 stks blå damer over nogle timer har jeg set nogle skøre ting, små trolde lign ting som prøvede at gemme sig, en helt væg fyldt med bevægene edderkopper, og jeg er pisse ræd for de sataner så det var ik så sjovt, og så en masse andre ting som jeg ik lige kan huske, har haft nogle hallu'er men det har kun været på piller, fik avide dengang at de blå damer vi spiste som slik kun indholdte mdma, men det kunne sagtens være fyldt med alt muligt andet lort

på krystaller har jeg aldrig set noget vitterligt, kun sløret syn og som du siger tingene smelter, eller osse har jeg ik været op på de doser som med pillerne, op mod 20 piller må være en del sammenlignet med nutidens mdma

Medlem

40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
100% ved IV indtagelse

Kort sagt

Mange tak, det gav sgu mening det hele.

Så har jeg fået en halv times tid. Og er glad for at jeg tog et forbehold hehe

Havde vidst lige blandet det sammen med Amphetamine. sorry

MDMA Biotilgængeligheden er sådan her:
40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
80% ved rectal indtagelse Måske endda lidt dårligere. Og i hvertfald slet ikke det værd
100% ved IV indtagelse

MEN: Ecstasy piller så kunne det i mange tilfælde godt være det værd:
64.1% af dem er der intet MDMA .
55.0% af dem indeholder stimulanser, tit er det stimulanser, såsom: koffein effedrin amfetamine. Og en anden form for stimulanser kalder for piperaziner såsom TFMPP og mCPP.
Men de tal er heldigvis fra usa.

piperaziner har vi heldigvis ikke rigtigt set i europa siden den store MDMA tørke i 09:

Samlet viser analyserne for den seneste periode, at
 35 % af pillerne indeholder MDMA. Dette er relativt lavt i forhold til de sidste år hvor andelen af piller der indeholder MDMA alene eller i blanding har ligget omkring 90 %.
 60 % af pillerne indeholder piperazinforbindelsen mCPP. Dette er en markant ændring fra tidligere år, hvor MDMA dominerede på markedet.
 En del af pillerne (16 %) indeholder ingen stoffer omfattet af narkolovgivningen, men i stedet større mængder af ephedrin.
 Antallet er prøver er fortsat på et relativt lavt niveau sammenlignet med tidligere år. En indikator på at markedet det sidste år har været under påvirkning/forandring.

Har ikke kunnet finde nyere data end 09.
Men Lige i øjeblikket svømmer europa i højkvalitets MDMA a flere grunde(Det vil jeg ikke uddybe, det må i tage mit ord for, eller lade være)

I usa er det stort set umuligt at skaffe mdma lige pt, pånær i de nordlige stater hvor det smugles ind fra canada.

Amphetamine
Bioavailability
nasal 75%;
rectal 95–99%;
intravenous 100%

Methamphetamine:
Bioavailability
62.7% oral;
79% nasal;
90.3% smoked;
99% rectally;
100% IV;

Skal vidst også lige for en god ordens skyld klarificere at de procent tal der står oven over, er hvor mange procent af stoffet der ender i blodet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

40% ved oral indtagelse
80% ved nasal indtagelse
100% ved IV indtagelse

Så prøver jeg igen. Har du nogle kilder til de her tal?

Medlem

efter en 15-20 stks blå damer over nogle timer har jeg set nogle skøre ting, små trolde lign ting som prøvede at gemme sig, en helt væg fyldt med bevægene edderkopper, og jeg er pisse ræd for de sataner så det var ik så sjovt, og så en masse andre ting som jeg ik lige kan huske, har haft nogle hallu'er men det har kun været på piller, fik avide dengang at de blå damer vi spiste som slik kun indholdte mdma, men det kunne sagtens være fyldt med alt muligt andet lort

på krystaller har jeg aldrig set noget vitterligt, kun sløret syn og som du siger tingene smelter, eller osse har jeg ik været op på de doser som med pillerne, op mod 20 piller må være en del sammenlignet med nutidens mdma

Men er sku svært at vurdere, jeg har også været oppe på 30-50 kix fra fredag til lørdag. Min dealer dengang. Han tog 100 kix fra torsdag til mandag sov tirsdag, var sammen med damen onsdag. og så forfra Hver weekend. men den slags forbrug af MDMA hører vidst også til sjældent hederne, men i min omgangskreds var det normen. Havde en anden ven der tog kix 17 dage i træk på den 17 dag tog han 30 i en mundfuld, fik nul effekt udover at han hostede blod op i en spand i et kvarter.

Det sjovt jeg ser altid grønne og røde slanger og edderkopper, ligner nærmest sådan noget selvlysende sugerørst ting der danser rundt. Og når jeg kigger på noget der er helt sort ser jeg anders and der løber op af en bønnestage.
MDMA kan blive ret trippet, Men det er desvære der det bliver neurotoxisk

Jeg vil nu sige jeg er ret sikkert på at et af de batches med blå damer der kom dengang indeholdte speed. Men man er heller ikke i tvivl, når det er ren MDMA giver et sygt peak og et smooth come down, og man sover som en engel bagefter.
Og går og har sådan et dejligt positivt after glow i et par dage

SortSnog skrev:
Så prøver jeg igen. Har du nogle kilder til de her tal?

Har jo lige indrømmet at jeg havde blandet noget sammen med amfetamin.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Snubi skrev:
Men er sku svært at vurdere, jeg har også været oppe på 30-50 kix fra fredag til lørdag. Min dealer dengang. Han tog 100 kix fra torsdag til mandag sov tirsdag, var sammen med damen onsdag. og så forfra Hver weekend. men den slags forbrug af MDMA hører vidst også til sjældent hederne, men i min omgangskreds var det normen. Havde en anden ven der tog kix 17 dage i træk på den 17 dag tog han 30 i en mundfuld, fik nul effekt udover at han hostede blod op i en spand i et kvarter.

Hvordan har du, din pusher, og din ven det dagen idag ???? :hm:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]