Nu ved jeg at din kammerat har taget benzo'er hver weekend i perioder, hver dag i perioder, men for det meste er de blevet taget med flere ugers mellemrum. Så tror ikke det er pga. afhængighed. Vores fælles kammerat har også sagt flere gange at han kun blackout'er på clonazepam og alprazolam. Alle de utalige gange han har indtaget diazepam, oxazepam og flunitrazepam har hukommelsen ikke været et problem.
Både jeg og vores fælles ven får det ud af benzoer at de virker afslappende, fjerner ens hæmninger, giver øget selvtillid og giver et godt humør løft. Taget på stimulanser er de også gode til at tage kæbespændingerne, rastløsheden, og så kan man sidde stille uden at trippe derud af med benene.
Med clonazepam og alprazolam synes jeg det er meget svært at forklare det fede ved. Som vores ven også siger så selvom man ikke kan huske halvdelen af aftenen/weekenden, så ved/føler man på en eller anden måde at man har haft det alt for lækkert. Og så er det meget rart en gang i mellem at komme lidt væk fra hverdagens stress og jag.
Mht. at køre bil på benzo'er, så har jeg erfaret og hørt fra mange andre at man tit ikke rigtig føler sig særlig påvirket, selvom man set udefra er helt væk fra skærmen. Dog kun i forbindelse med clonazepam og alprazolam. Hvilket vidst også var grunden til at vores ven nåede at æde 11 rivotriler første gang han prøvede, hvor han senere kørte galt. Hvilket også kun er sket den ene gang på benzoer. De andre gange har der ikke været benzo'er indblandet

Skulle sige fra vores ven at han ønsker at forblive anonym i den her tråd. Bare lige så vi har det på det rene

Måske er der noget her du kan bruge:
viewtopic.php?f=4&t=35650&hilit=benzo