Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hey psy

Modtog igår 50x1 mg Etizolam fra en af de 3 største UK vendors - på Safeorscam.com har det fået 9 ud af 10 i point
Startede med at tage 4 mg og det virkede ligeså stille og roligt efter 1 time
2 timer senere redosere jeg med 4 mg til , men efter en times tid var der ingen forandringer så redosererede
igen men igen uden yderligere effekt og sådan blev det hved indtil posen var tom !!

Hvordan fanden kan de første 4 mg mærkes men de næste 46 mg igen effekt ha' ??? :hm:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg skal ikke kunne sige om det er falske piller du har fået dig.. Har heller ikke selv erfaring med etizolam. Spiste du seriøst alle 50 piller?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad sker der for at du åd alle pillerne på en gang. Prøv lige at tage dig sammen, mand.

Om du er blevet snydt skal jeg ikke kunne sige. Etizolam plejer at have en ganske udmærket effekt på mig. Dog opbygges tolerance lynhurtigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad sker der for at du åd alle pillerne på en gang. Prøv lige at tage dig sammen, mand.

Rolig nu.

Dog har BehindMind ret. Hvis du faktisk tager psychedelia seriøst, vil du forstå, at det er uansvarligt og i visse tilfælde livsfarligt at re- og overdosere på den måde. Det er et af de punkter, hvor Danmark faktisk har fanget noget rigtigt om det farlige ved narko; overdosering grundet redosering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

Rolig nu.

Dog har BehindMind ret. Hvis du faktisk tager psychedelia seriøst, vil du forstå, at det er uansvarligt og i visse tilfælde livsfarligt at re- og overdosere på den måde. Det er et af de punkter, hvor Danmark faktisk har fanget noget rigtigt om det farlige ved narko; overdosering grundet redosering.

hvad??? :hm:

Medlem
Brugeravatar

Rolig nu.

Hahahaha , for det første skrev jeg ikke hvor tit jeg redoserede efter de 8 mg (doserede altid med 1 t - 2 t mellemrum (over 12 timer) . Dog højere doser end 4 mg af gangen pga. Provo over maglende virkning.
for ikke a nævne at LD50 på benzo-analog'er ligger virkelig højt og selvom etizolam ka købes på rc sites er det stadig opgivet på listen over kendte benzo'er (kilde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines) ... kan indtil vidre kun gi "Whaat?" som et seriøst svar, so pro's plz visit den her tråd tak :)

Senest rettet af Oblectamentum 30 nov 2011 14:52, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Du synes ikke det lyder helt åndsvagt at nakke 50 piller i løbet af så kort tid? Det kan godt være at LD50 ligger højt, men det kan da umuligt være sundt, og en klokke må da også have ringet når du ikke kunne mærke noget. Gad vide hvad du så har proppet i munden siden det ikke lyder til at have været det du har troet? Det er da virkelig dårlig stil at bare blive ved med at æde løs.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg tror han mener "hvis det nu ikke har virket ved 2-3 redoseringer, hvorfor så fortsætte idiotien"?
Det tyder på du burde tage dit stofindtag op til overvejelse.

Og FLUX: http://www.youtube.com/watch?v=ZbWBnlB_arg

Medlem
Brugeravatar

Det er kritik jeg ka forholde mig til. Kan godt se det men min plan var at 8 mg var max dosen.
Da jeg kender Etizolam's virkning blev jeg måske lidt for pist over de 52,50 GBP jeg brugte på 4 mg ....
det underlige er bare at de virkede , chancen for at jeg tog 4 rigtige og 46 forkerte er rimlig lav 4/50

+ har altid fået top service , kavilitet af den vendor

Senest rettet af Oblectamentum 30 nov 2011 15:36, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror han mener "hvis det nu ikke har virket ved 2-3 redoseringer, hvorfor så fortsætte idiotien"?

link- haha , dovne kælling

Stodder
Brugeravatar

Var dine piller blå på overfladen og hvide inden i eller blå hele vejen igennem? Har hørt at der skulle være problemer med de sidst nævnte.

Medlem
Brugeravatar

blå hele vejen igennem ... øv

men er på mxe lige nu så dont give a f*** hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rolig nu.

Hahahaha , for det første skrev jeg ikke hvor tit jeg redoserede efter de 8 mg (doserede altid med 1 t - 2 t mellemrum (over 12 timer) . Dog højere doser end 4 mg af gangen pga. Provo over maglende virkning.

Så det retfærdiggøre en fuldstændig vanvittig tilgang til stoffer, at du jo redoserede - så ekstremt - over nogle timer. Jamen du lyder da til at være en aldeles fornuftig ung herre.

Medlem
Brugeravatar

På igen måde jeg har uden tvivl et problem med stoffer.

Men blev sur og hældte lortet i hovedet , det var dumt da jeg jo ikke vidste hvad der så kunne være i lortet
har bare aldrig haft problemer med den rc shop før. Køber både mxe og mdai + div RC's i top kval der og der er altid lidt mere i zippen end jeg har betalt for og hver gang jeg har bestilt derfra er der aldrig gået mere end 2 arbejdsdage fra ordre til modtagelse selvom det er fra uk !

og det jeg undrer mig mest over er at jeg med 100 % sikkerhed kan sige at de første 4 mg jeg tog var Etizolam

Senest rettet af Oblectamentum 30 nov 2011 20:02, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

øhh altså, hvis jeg nu gerne vil vide det ikk'?
altså, hvor længe skal jeg knokle for at få det af vide??

Svar på min PM eller dø i et hul, noob :peace:

Medlem
Brugeravatar

Har email'et til RC support'en og brokket mig nu.

opdaterer hvis de svarer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det er nok det bedste. Det kan være at de har hørt fra andre utilfredse kunder.

Det ville være cool, hvis du lige gad at give en tilbagemelding herinde, når du en gang for svar.

Medlem
Brugeravatar

pist røver Mail til vendor:

"Me and my chemestry group made a " 7-(2-chlorophenyl)- 4-ethyl- 13-methyl- 3-thia- 1,8,11,12- tetraazatricyclo [8.3.0.02,6}] trideca- 2(6),4,7,10,12- pentaene "
Batch , when i dose'd 6 mg of our own Etizolam synthesis i slept in 9 hours on a chair at the lab 40 min after intake orally ....

what the fuck is actually inside your pills................. im'n gonna find it out no matter what, have 1 left to run some test on .

52,5 gbp for nada - when i get the results from the pill im'n gonna post it on http://www.safeorscam.com

i finally thought i have found good vendor........................................."

venter på svar .
Ligger det ind her når de svarer:

"Thanks for the email,, I do not understand your results,, I can assure you our pellets contain etizolam 1mg ,, we sell many thousands of this product with no complaints,, please get back to me with your findings

+ 50x1 free shipped in the morning"

ser ud til de ikke har haft problemer før..? fint de sender nye gratis opdatere når de er testet.

Senest rettet af Oblectamentum 01 dec 2011 23:39, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan med sikkerhed sige at de der Etilaam-1 fra indien er 100% real. Hvilken slags var dine?

Medlem
Brugeravatar

Svjv. har en af de store britiske vendors for nyligt haft et kvalitetsproblem med netop deres Etizolam-piller. Det burde kunne læses på SOS. I øvrigt, så gør dig selv en tjeneste og lad vær at nævne noget med "dosed" i dine emails til dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]