Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 3-MeO PCP
Junior medlem

Geografisk sted: u å æ lan
Hej alle...jeg har været så heldig at få en 50 mg sample af 3- MeO - PCP, og da jeg ikke lige har planer om at prøve det lige foreløbigt, vil jeg gerne vide hvordan jeg bedst behandler det uden at det på nogen måde degraderes eller går i stykker. Jeg er ikke kemiker skal det lige siges, men mat.studerende, så har desværre ikke helt den fornødne viden til selv at kunne svare sikkert på mit spørgsmål...

Jeg kan læse mig til at det bliver flydende ved stuetemperatur, og helst bør opbevares ved 2-8 grader celcius.

Jeg kan selvfølgelig gå ud og stoppe det i mit køleskab, men er dette tilrådeligt? (har ingen børn eller lignende så ingen risiko der), Men hvad med alle varene i køleskabet? kan de medvirke til en degration af stoffet?

Noget helt andet er at jeg måske snart står til en ransagning af de autoritære grissebasser - Har rodet mig med en fyr, jeg forventer stikker mig en af dagene, så jeg går sådan set bare og venter/forbereder mig på deres ankomst. Overvejede at stashe det op i mit ultra rodede kælderrum, men temperaturen - som folk jo tit ved - er ret høj og lun; ihvertfald mere end 2-8 grader celsius, så det ville jo blive flydende, ville dette degradere stoffets effekt, potens og evt toxicitet, ønsker IKKE at tage gift.

Hvis nu det så har været flydende pga en høj temp (og forudsat at alt andet ellers er med det som det skal være(ingen forurening eller noget)), krystalliserer det sig så tilbage igen, når det når ned på den optimale temperatur: 2-8 grader, og vil det kunne anvendes sikkert?

Any suggestions?

Kan jeg pakke det så godt og lufttæt ind at jeg ville kunne gemme det i mit eget køleskab, uden at det tog skade af de omkringliggende madvarer, eller uden at noget siver ud og forurener mælken, så jeg ikke ender med at være blæst af 3 MeO PCP når jeg tager til i forelæsning, tror ikke en 3MeOPCP rus ville være optimalt under en matematik forelæsning , dette ville nok ikke være særligt hensigtsmæssigt, og bortvisningsgrundlag sikkert også .Håber i kan hjælpe...?

For noget helt andet (ved godt det ikke hører til i dette topic, men problemstillingen er lidt den samme). Jeg nedlagde mit growroom for en måneds tid siden efter for meget paranoia... der forefindes ingen ulovlige hampeprodukter i mit hjem eller growroom, hverken friske eller tørre., men man er selvfølgelig ikke i tvivl om hvad det har været brugt til... Lamperne hænger der stadig og der står en blæser, er det noget jeg bør bekymre mig om i tilfælde af en evt ransagning? Eller kan de ikke gøre noget ved det når det ikke er i brug?

Håber i kan hjælpe mig.../ og ha´en rigtig god weekend allesammen...:-)
MVH
Sub-lunar

Titel: Re: 3-MeO PCP
Dedikeret medlem

Jeg skulle mene at jordtemperaturen er ved at være under de 8 grader så grav et lille hul og tjek temperaturen - du skal nok lidt ned hvis du skal tage højde for at der kommer nattefrost. Mht grow-kit så ville jeg afmontere det og pakke det i kasser.

Mvh

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg kan berolige dig med, at du har mange overflødige overvejelser :)

Generelt kan man sige om stabiliteten af stoffer, at de er mere stabile ved lave temperaturer, og mindre stabile ved højere temperaturer. Yderligere spiller luft og lys ind. En tommelfingerregel er: køligt, lufttæt og lystæt. Det kan du opnå med en zippose ("narko pose") pakket ind i sølvpapir og lagt i køleskabet. Men stuetemperatur er altså tilstrækkeligt!! Det kan holde sig i måneder og år, uden det mister sin potens ved stuetemperatur. Det vigtigste er, at det er pakket lys og lufttæt.

Og nej!! Din mælk vil ikke blive psykoaktiv og ødelægge din skolegang, og mælken vil ikke degradere dit stof. Igen: lys og lufttæt!

Jeg har fundet fuld tilfredshed i at have stoffer i en lufttæt pose smidt ind i en skuffe i stuen, hvor der normalt er 25-30 grader. I over et år.

Nu kender jeg ikke stoffets smeltepunkt, men jeg nægter at tro på at det bliver flydende før du har smidt det ind i en ovn, som minimum.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

3-MeO-PCP er et meget stabilt molekyle, og du kan uden videre opbevare det i den zip-bag det kom i.
Det kommer ikke til at kontaminere dine fødevarer da det ikke er volatilt, og efter min mening behøver du ikke engang lægge det i køleskabet.

Junior medlem

Geografisk sted: u å æ lan
1000 tak for de hurtige tilbagemeldinger, der røg godt nok lige mange bekymringer ud af hovedet der...:-)
tror jeg går igang med at afmontere lamperne og div. før grissebasserne beslutter sig for at køre en tur forbi...
Hav en super weekend og må alle passe rigtig godt på sig selv...:-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk at dosere ekstremt lavt og forsigtigt. Dette stof er super potent, og kan virkelig give dig en utrolig forvrænget opfattelse af din omverden i en del timer, hvis du ikke passer på.

Så VENT med at redosere hvis du ikke opnår den ønskede effekt med det samme.
Derudover.. enjoy! Det er et utroligt sjældent stof, men super lækkert hvis det anvendes korrekt.

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke det der bliver kaldt for Angeldust også ?

Site Webmaster
Brugeravatar

Er det ikke det der bliver kaldt for Angeldust også ?

Nogle kalder PCP for 'Angeldust', men her snakkes der om 3-MeO-PCP. En PCP analog.
PCP
3-MeO-PCP

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Det skulle vist være omtrent 50% så potent som PCP. Sørg for at være i besiddelse af en god vægt!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
undskyld mig for ikke at have læst alle postene, og ikke at have undersøgt 3-meo-pcps stabilitet yderligere. men ifølge mig fornemmelse at strukturstabilitet, skader der ikke, hvis det køles yderligre ned. Hvis panerne kommer og kigger din hytte igennem, vil jeg foreslå dig at fjerne alle indikationer af en plante-aktivitet - medmindre du har en flok stauter (eller andet mere passende) stående til spiring i din installation.
Jeg vil mene at en nedgravning af dit stof, i omkring ½ meters dybde vil være det mest pålidelige. smid din telefon hjemme, og gå en tur, i et område du kender godt, med dit stof og en spade, og vend tilbage efter frygtet aktivitet...
'

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]