Hej alle...jeg har været så heldig at få en 50 mg sample af 3- MeO - PCP, og da jeg ikke lige har planer om at prøve det lige foreløbigt, vil jeg gerne vide hvordan jeg bedst behandler det uden at det på nogen måde degraderes eller går i stykker. Jeg er ikke kemiker skal det lige siges, men mat.studerende, så har desværre ikke helt den fornødne viden til selv at kunne svare sikkert på mit spørgsmål...
Jeg kan læse mig til at det bliver flydende ved stuetemperatur, og helst bør opbevares ved 2-8 grader celcius.
Jeg kan selvfølgelig gå ud og stoppe det i mit køleskab, men er dette tilrådeligt? (har ingen børn eller lignende så ingen risiko der), Men hvad med alle varene i køleskabet? kan de medvirke til en degration af stoffet?
Noget helt andet er at jeg måske snart står til en ransagning af de autoritære grissebasser - Har rodet mig med en fyr, jeg forventer stikker mig en af dagene, så jeg går sådan set bare og venter/forbereder mig på deres ankomst. Overvejede at stashe det op i mit ultra rodede kælderrum, men temperaturen - som folk jo tit ved - er ret høj og lun; ihvertfald mere end 2-8 grader celsius, så det ville jo blive flydende, ville dette degradere stoffets effekt, potens og evt toxicitet, ønsker IKKE at tage gift.
Hvis nu det så har været flydende pga en høj temp (og forudsat at alt andet ellers er med det som det skal være(ingen forurening eller noget)), krystalliserer det sig så tilbage igen, når det når ned på den optimale temperatur: 2-8 grader, og vil det kunne anvendes sikkert?
Any suggestions?
Kan jeg pakke det så godt og lufttæt ind at jeg ville kunne gemme det i mit eget køleskab, uden at det tog skade af de omkringliggende madvarer, eller uden at noget siver ud og forurener mælken, så jeg ikke ender med at være blæst af 3 MeO PCP når jeg tager til i forelæsning, tror ikke en 3MeOPCP rus ville være optimalt under en matematik forelæsning , dette ville nok ikke være særligt hensigtsmæssigt, og bortvisningsgrundlag sikkert også .Håber i kan hjælpe...?
For noget helt andet (ved godt det ikke hører til i dette topic, men problemstillingen er lidt den samme). Jeg nedlagde mit growroom for en måneds tid siden efter for meget paranoia... der forefindes ingen ulovlige hampeprodukter i mit hjem eller growroom, hverken friske eller tørre., men man er selvfølgelig ikke i tvivl om hvad det har været brugt til... Lamperne hænger der stadig og der står en blæser, er det noget jeg bør bekymre mig om i tilfælde af en evt ransagning? Eller kan de ikke gøre noget ved det når det ikke er i brug?
Håber i kan hjælpe mig.../ og ha´en rigtig god weekend allesammen...

MVH
Sub-lunar