Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hey, jeg går og venter på at modtage nogle aMT pellets, har læst en del trip rapporter på erowid og synes det lyder spændende. Jeg har tænkt mig at tage 30mg, højst sandsynligt i selskab med mine venner som ikke vil være påvirkede... Men det kan også sagtens være at jeg gør det alene. Hvilken setting anbefaler I?

Ellers ville jeg egentlig bare høre om der er nogle ting jeg bør være opmærksom på, før jeg tager stoffet?

Jeg har selv et par spørgsmål. Det første handler om amt og vasokonstriktion. Jeg har læst et sted (herinde tror jeg) at det skulle være rimelig heftigt, selv i små doser. Omvendt har jeg læst på bluelight at det ikke er så slemt. Jeg må indrømme at jeg er en lille pige når det kommer til sådan noget.. Synes det er klamt og ubehageligt!! Hvad er jeres erfaringer?

Kvalmen! Under come up, er den slem (svimmelhed, bræk osv),eller er det bare lidt ubehag i maven?

edit: Der var en fyr på bluelight der skrev at nogen havde oplevet slagtilfælde på amt. Han kom selvfølgelig ikke med links, kan ikke rigtig selv finde noget om det på google. Det er så cool at folk bare slynger ting ud! Anyway, er der nogen som ved noget om det?

Senest rettet af BryGs 04 jun 2012 19:22, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har kun en enkelt erfaring med aMT, 35 mg oralt. Et ganske udmærket stof efter min mening. Ingen kvalme under comeup og meget smooth rus. Det begyndte at blive psykedelisk efter ca 4 timer, så vidt jeg husker, så lad være med at redosere! Næste gang ville jeg dog nok gå efter en dosis på 45 mg, men 30-35 mg er en fin førstegangsdosis.

Håber du kunne bruge det til noget.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
dang, i er nogle hardheads. jeg ville sige start med 15 mg (efter du har lavet allergi-/har-de-sendt-mig-et-totalt-giftigt-stof test i 1 mg dosis, naturligvis). jeg ville nok også for en sikkerheds skyld lige prøve med 5 mg.

aMT er det værste stof jeg har prøvet sådan kvalmemæssigt. godt med ingefær hjælper dog noget.

Medlem

tak for jeres svar

Lunokhod - sådan som jeg efterhånden har forstået det, giver det ikke nogen mening at tage amt i doser under de 30-35 mg, da den psykedeliske virkning her skulle udeblive og man opnår ikke andet end stærk stimulering (og hvis det er hvad man søger er der jo så mange andre ting).. har jeg læst mig til rigtig mange steder i hvert fald, ved ikke hvad dine erfaringer med stoffet er? Tak for tippet med lige at lave en allergitest! Hvorfor det med de 5 mg?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
for at være nogenlunde sikker på hvad du har med at gøre. hvis der f.eks. er sket en forbytning med en af de virkelig potente phenethylaminer eller et stof med en eksponentiel dosis-responskurve, så kunne 30-35 mg meget vel være en overdosis.

Medlem

ah ja, okay. Det er måske en meget god tommelfingerregel! Jeg har lige modtaget pakken som indeholder en pose hvor der står skrevet AMT på, men nede i posen ligger en 5-APB pellet....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg fik altid en meget slem kvalme under come-up fasen, der sætter ind ca. 30-45 min efter dosering på tom mave, så slem at jeg kun kunne ligge helt stille og ha ondt af mig selv. Det tager ca. 1 times lidelse før jeg kan ånde lettet op og det sjove så småt begynder at sætte igang.

Det er en forholdsvis behagelig rus, empatisk, mild til moderat euforisk og med nogle flotte visuals. Dog kan jeg ikke håndtere den kraftige stimulering der følger med, jeg får de mest voldsomme energi-udladninger i kroppen og plejer at måtte kører min krop træt under rusen med f.eks. styrketræning.

Både mig og min kammerat oplever at føle os ret udbrændte/ retardos mongolos før rusen er ovre, så AMT'en er droppet for bedre alternativer.

Medlem

SunshineJunkie skrev:
Det er en forholdsvis behagelig rus, empatisk, mild til moderat euforisk og med nogle flotte visuals. Dog kan jeg ikke håndtere den kraftige stimulering der følger med, jeg får de mest voldsomme energi-udladninger i kroppen og plejer at måtte kører min krop træt under rusen med f.eks. styrketræning.

Både mig og min kammerat oplever at føle os ret udbrændte/ retardos mongolos før rusen er ovre, så AMT'en er droppet for bedre alternativer.

bedre alternativer.. så som hvad? så vidt jeg har forstået er amt et rimelig enestående stof

hvilke doser har du afprøvet?

hjalp hash på kvalmen under come up? og hvad foresager egentlig kvalmen?

Medlem

.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]