Kære, kære Psychedelia!
Jeg har lige et par spørgsmål angående mine abstinenser efter ca. ½ års afhængighed af OxyContin® primært, jeg håber i kan hjælpe mig, jeg føler jeg er lidt på skideren :/ (Opiat misbrug)
- Jeg har taget omkring 200mg hver dag i weekenderne og har selvfølgelig også taget hver hverdag men nok noget mindre vil jeg skyde på (altså lidt svingende doseringer i henhold til økonomien)
Jeg har nu skåret ned og prøver at komme ud af det her helved, jeg vil skyde på jeg tager omkring 20-40 mg om dagen
ca.
1. Er det normalt at når mine abstinenser begynder at forkomme for jeg hmmmm... konstante mave/blære smerter?
2. Jeg skal konstant ud at tisse en lille tår og det føles som om jeg skal tisse hele tiden? Skrækkelig følelse! føles som prostata problemer?
3. Jeg for en slags slim og hosten i halsen smager faktisk underligt :/ (især når jeg ligge ned) ubehageligt
Er disse symptomer normale, eller er der noget helt galt med mig?
Ville Suboxone® / Metadon være det rigtige for mig?
Jeg fylder 21 år til feb.
Jeg har brug for nogle gode råd for at få mit normale liv tilbage, jeg føler ikke jeg kan arbejde eller gå i skole uden OxyContin®
Undskyld hvis jeg spørger dumt eller har lavet et ringe indlæg, men jeg har brug for hjælp