hej psychedelia
jeg har efter en del læsen på wikipedia, fundet frem til, at det er en dårlig ide at bruge tramadol sammen med Venlafaxin. er det noget i kan fortælle om, da jeg af og til nyder lidt morphinsulfat, jeg har fået af en kræft patient.
jeg synes at have søgt på flere forskellige keywords, men jeg fandt ingen tråde, der matchede mit behov for "lettelse" over ikke at ødelægge mig selv for meget.
jeg har kun prøvet det et par gange og det drejer sig om 30mg morphin sulfat/malfin op mod 150mg velafaxin.
jeg døjer med serotonin forvirringssyndrom, pga min lange behandling med velafiaxin(3½år), som giver mig heftige fysiske symptomer i i hele min krop. morphinen er jo som mange har beskrevet det meget meget behageligt, men det tager også de værste symptomer som, "stød" i ryggen, forstyrrelser i synet og en brændende fornemmelse på huden.
grunden til at det er blevet så slemt med nerverne, er at jeg blev trappe op, af en sygeplejeske for 1 års tid siden, men jeg kunne ikke fungere på 225mg venlafaxin og div. antipsykotika hver dag. Så jeg gik selv tilbage igen på 150mg(og ingen antipsyk.) om dagen og i starten gik det fint (omkring januar), endtil mit forhold kolapsede og jeg blev smidt på gaden af min kæreste.
3 ture på psykiatriske afdelinger og 2 antipsyk. præparater senere, har jeg hver aften kraftige serotoninforvirrings-symptomer. folk der ikke kender mig har spurgt mig før jeg prøvede morfinpiller første gang, om jeg tog heroin og ikke havde fixet længe, fordi jeg have abstinenser efter venlafaxin, med opkast og dårlig mave(flere lejligheder hvor jeg mangler medicin, er jeg blevet dødsyg!).
jeg hader lidt den psykiater der synes, at det var en go ide, den gang jeg var på behandling i vardes øde landskab. men morfin er det eneste jeg kan fungere på, nu uden at have seriøse problemer med at eksistere 8-10 efter at have spist min vanlafaxin.
det er et kæmpe problem, for hvordan skal jeg så nogensinde kunne trappe ud, hvis jeg får det så skørt efter et halvt døgn?
vh phaze invader
|