Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Godaften.

Jeg har her tidligere idag, taget Sammenlagt 600mg Lyrica. og har sq ikk fået den store rus ud af det ( Det er vel godt 3 timer siden jeg tog den sidste Lyrica pille. ) .. Men Anyways!.. nu hvor jeg skal til at ligge mig og se en film, tænkte jeg om det er forsvarligt at nappe 150-200Mg kodein, til at slappe lidt af på.
Eller er det Helt galt?

Sikkert en dumt spørgsmål, men blir sq lidt nødt til at vide det! :D
Håber at høre fra jer ;)

Peace'Love!
Mvh!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Vi har snakket om det her over PM, courage, men jeg har blot at tilføje til denne tråd at alle der der tager Lyrica bør huske at det øger tolerancen for flere stoffer.
For mig har det øget tolerancen for GHB og opiater men det er lidt svært at sætte en finger på hvor meget. Men jeg kan _sagtens_ mærke forskellen.

Det er medicin man bliver afhængig af efterhånden og efterhånden så "mangler" man det for at opretholde sin normale sindstilstand.

Jeg kan fortælle meget mere men det lader ikke til der er så mange der får eller stiller spørgsmål til dette "drug" eller medicin i det hele taget måske.

Jeg har skrevet dette indlæg mens jeg har været en del beruset med alkohol. Det håber jeg folk kan forstå.

Men ingen forstår alligevel rigtigt at man misbruger blot fordi man er "syg" i sindet.

PS: jeg anbefaler stærkt drugs-forum og bluelight til folk der vil lære mere.

Psychedelia Sponsor

Ye i know vi har snakket over PM.. men syntes ikk jeg fandt ud af om Opiater og lyrica gik sammen ?
men ty anyways..
har fået det svar jeg skal bruge på et andet site.
så bare lås det her pis.

Medlem

Geografisk sted: hasselager
ved godt det er et gamle topic, men forsatan da lyrica er medicin med størk angst og det er nogen kroppen kan blive meget afhænings af, det er ikke et stof man skal tag for og blive høj..

Medlem

Trold skrev:
ved godt det er et gamle topic, men forsatan da lyrica er medicin med størk angst og det er nogen kroppen kan blive meget afhænings af, det er ikke et stof man skal tag for og blive høj..

øøøh

Medlem

hehe var vist ikke helt vågne der.. er det stavefejlen du siger øøh til ?

men ja det bliver os brugt til kronisk smerter...

Medlem

jeg kan sagtens se hvor du vil hen, jeg tror bare ikke det giver så meget mening at skrive på et forum hvor halvdelen af brugerne er dopet på opiater og benzoer det meste af tiden.... som i: folk er nok ligeglade med hvad stoffet oprindeligt bruges til.

du har stadig ret, det er altid dumt at lege med stoffer der har stor afhængighedspotentiale

Senest rettet af BryGs 06 nov 2011 19:26, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!

Stort set alle euforiserende stoffer som findes er udviklet i medicinsk øjemed. Så den der argumentation er bigtime FAIL!

Man kan blive afhængig af ALT. Pak nu det der mormorsyndrom sammen. :mrgreen:

Medlem

drenge jeg har nok være en af de værste her ind i gamle dage. 180km i timen der ud af med alt muligt,

men det jeg vil formuler, det her er virkelig ikke en pille der er vær og brug tid på, det giver ikke noget god virkening, ande end du bliver ligeglad og ender med og få stærke abstinste syntomer efter længer tid brug at dem, fik dem for angst i over et år og fik høje doser, og da jeg skulle holde var jeg nød til og trappe langsom ud af dem.. det var ubehageligt på siden af og trap ud af ghb..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Men angående pregabalins afhængighedspotentiale, menes det at været lavt..

Læs selv evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Pregabalin

//blazR

Medlem

jeg kan lov dig med efter 1år på den ca.. mener det var 200-300mg om dagen, prøve og stop fra dag til dag, og det var sgu ubehageligt, og jeg har være i misbrugs behandling og være afhæning af det meste.. det her var ret ubehageligt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]