Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej
Jeg er meget uviden på dette punkt og derfor spørg jeg herinde..
Jeg har 10 stk bromam af 6 mg og 10 stk alprazolam 0.5 mg.
Som skal bruges til og slå mig helt ud. Altså virkelig sover tungt. Lammet..
Er det muligt med disse hvis de evt blandes ? Eller bare en af dem ?
Har ingen tolerance med hensyn til piller.. Det kun prøvet en gang før..

Medlem

Der er absolut ingen grund til at blande benzodiazepiner. Når du ikke har tolerance vil den ene eller den anden garanteret være effektiv nok i sig selv. At blande dem virker som overkill og det kan være farligt. Bivirkninger og tolerance vil også stige markant. Hold dig til den ene eller den anden.

For at give dig et klart svar er det nødvendigt at vide hvad du skal bruge pillerne til. Lidt mere information end at du skal slås helt ud og være lammet. Er det for at behandle insomnia? Komme ned fra stimulanser? Noget andet?

Jeg kender ikke personligt effekten af bromam (bromazepam). Ud fra hvad jeg kan læse fremgår døsighed og bedøvelse af (bi)virkningerne, så det er muligt at de kan fungere til at slå dig ud. Alprazolam har jeg selv prøvet enkelte gange. Jeg oplever den som stærkt bedøvende. Jeg bryder mig ikke om den "søvn" jeg får efter alprazolam, og foretrækker klart zolpidem som sovemiddel når jeg en sjælden gang har brug for det. Du vil sikkert kunne bruge den til dine formål. I kraft af at den har et hurtigt onset og en kort halveringstid er den nok at foretrække i forhold til at behandle insomnia.

Det er vigtigt at huske at alprazolam et meget potent middel. Det er aktivt ved 0,25 mg. Start lavt. 1mg uden tolerance slog mig fuldstændig i gulvet - ikke noget jeg har lyst til at gentage. Jeg ville starte med 0,5mg, og titrere op derefter. Der kan være stor variation i folks reaktioner på benzodiazepiner, så prøv dig frem. Men start lavt og lad være med at blande dem.

Junior medlem

Det handler om søvnløshed, da jeg nu har prøvet alle andre muligheder end piller.. Og derfor har jeg nu valgt og give pillerne et forsøg.. Planen var og starte stille ud og se om de ku slå mig ud enkeltvis uden og tage for mange mg og blande dem..

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Personligt synes jeg ikke at alprazolam er så godt mod insomnia. Det er bedre mod nervøsitet og an gst. Af de to benzo'er ville jeg foretrække bromazepam (Bromam) til at sove på. Ville nok starte med 3 mg, og se om ikke det kunne klare jobbet. Og hvis det så ikke hjalp, så ville jeg prøve med 6 mg, aftenen/natten efter.

Junior medlem

Jeg valgte og tage 6 mg bromam og det virkede mere end behov så næste gang hedder det bare 3 tror jeg :)

Junior medlem

Dog huskes der ikke ret meget af weekenden i vågne tilstand og nu med voldsom kvalme siden igår med fik sovet igennem :)

Junior medlem

Pas nu på med de benzoer, pludselig er du fanget og så er 60mg bromazepam og 5mg alprazolam ikke nok til at at få dig til at stoppe med at ryste.. Jeg tog den med hjertestop,kramper og rysten over alt.. var jeg ik kommet på sygehuset havde jeg været død.. PAS PÅ

Insane psychedelia user!

Knowit skrev:
Pas nu på med de benzoer, pludselig er du fanget og så er 60mg bromazepam og 5mg alprazolam ikke nok til at at få dig til at stoppe med at ryste.. Jeg tog den med hjertestop,kramper og rysten over alt.. var jeg ik kommet på sygehuset havde jeg været død.. PAS PÅ

Det er altså ikke noget som bare lige sker. Hvis man, som du burde have gjort, sætter sig ind i hvad det er for en stofgruppe som der leges med.

Misforstå mig ikke. Jeg har selv været hooked på de sataner, og oplevet abstinenserne. Det kommer ganske vidst snigende, som al afhængighed gør. Baseline med så store doser som du snakker om kræver dog at hovedet stilles på hylden, mere end et par måneder.

Junior medlem

Nu er det ikke piller jeg tager hver dag eller hver weekend, det var denne ene gang :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]