Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Vidste ikke helt hvor tråden skulle smides, så beklager hvis det ikke er det rette sted :oops:

Nå, men sagen er den, at snakken i min omgangskreds går på, at man efter sigende skulle kunne tage et antal Marzine piller(antal ukendt), og få sig et trip med nogle vilde hallucinationer(uigenkendelige fra "virkeligheden"). Mit spørgsmål går på, om dette kan være rigtigt og om hvor farligt det er at spise nok piller til at få sådan et trip. Umiddelbart er det ikke hallucinationerne, som frygtes.

Efter sigende skulle det være Cyclizinhydrochlorid, der giver den påståede effekt.

Håber der er nogen der kan kaste lidt lys over sagen. :peace:

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hej Bjerregaard.

Prøv engang og søg efter marzine i søgefunktionen, der er en masse tråde vedrørende dette emne.

Når det så er sagt vil jeg råde dig til at holde dig væk fra de piller. Mange advare om et meget ubehageligt trip - har dog aldrig selv prøvet dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når hallucinationerne ikke er til at skelne fra virkeligheden skal det nok blive skræmmende.

Prøv at søg på Marzine for info om trip på pillerne. Hvis du vil have et indblik i rusen kan du prøve at søge på natskygger eller pigæble.

Medlem
Brugeravatar

Tak for de hurtige svar og råd. Jeg glemte i et kort øjeblik alt om søgefunktionen, my bad! Jeg søger videre :o)

Medlem
Brugeravatar

Hej igen. :D

Jeg har nu bl.a. læst mig frem til, at rusen kan være,og for langt største delen har været, et meget ubehageligt trip, grundet 100% virkelige hallues, som man ikke selv indser er hallues. Det jeg ikke har kunne findet noget om er påvirkningen på kroppen rent fysisk, altså hvor farligt det er den vej? Er folk døde af det? er der rapporteret om, at nogen er blevet sindssyge? Håber nogen kan hjælpe mig med at finde ud af dette :) på forhånd tak for jeres tid.

- Peace out!

Medlem
Brugeravatar

Må jeg spørge hvad der virker tiltalende ved rusen? Hvis det "bare" er fordi i vil opleve noget psykedelisk så få fat i nogle svampe eller lsd, langt mere sikkert hvis du spørger mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Forstår slet ikke hvad der er tiltalende ved rusen.

Bare den triprapport om en fyr hvis ven spiste 10 piller, altså... At se døde mennesker hænge i krogene fra loftet og alt muligt fucked, hvor det er reelle hallucinationer, hvem vil dog ønske at opleve det?
Hold jer fra det, men vælger I at gøre det, så vær klar med noget der kan slå trippet ned..
Har ingen idé om hvad (måske benzoer), men det kan blive rigtig ledt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De vælger netop nok marzine fordi de ikke kan gå fat i lsd eller svampe. Og dermed, heller ikke benzoer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Hvordan kan du svare på noget PP, uden egentlig at vide det?

svampe er jo egentlig ikke meget svære end marzine at få fingrene i hvis man kan finde ud af at bruge google.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TicTac jeg tror det er ret typisk, at folk som ikke har adgang til det GODE narko, forsøger sig med hvad de nu kan få fat i.

Bare kig på de seneste emner: "Kan man ryge brændenælder" osv osv. "Lam af panodil?"

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem

Haha jamen jeg giver dig helt ret i at der er mange lamme emner herinde! Mange endda...

Forstod bare aldrig lige PP's indskydelse i denne tråd, mere var der ikke ment i det ;)

Medlem
Brugeravatar

I så fald burde man overveje om det man har gang i er smart. Er man så "desperat" at man tyr til dårlige alternativer bare for at få et trip så er det nok ikke den rigtige indstilling at have.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

peter pan skrev:
I så fald burde man overveje om det man har gang i er smart. Er man så "desperat" at man tyr til dårlige alternativer bare for at få et trip så er det nok ikke den rigtige indstilling at have.

Det lige præcis det. Alle har jo for fanden hele livet foran sig.
Men trådstarter, skal I prøve noget så prøv måske jenkem?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg gik på søfartsskole med en gut, der uden at vide særligt meget om pillerne spiste 14 stk. marzine. Sidst jeg hørte om ham, måske et år efter episoden, befandt han sig stadig på den lukkede. Vi kan selvfølgelig alle sammen finde på skrækhistorier til noget nær alle stoffer, men jeg tror virkelig ikke, at marzine er det værd. Vil klart anbefale dig at droppe tanken! Det er sjældent at man finde et stof, med så dårligt et omdømme.

Medlem
Brugeravatar

Tak for de mange svar. Som jeg også har læst i andre tråde her inde, så frarådes det stærkt, men umiddelbart er det kun fordi folk generelt badtripper på det. Så vidt jeg har forstået.

Mit indtryk af LSD og svampe er, at man ikke får hallucinationer i ordets traditionelle betydning, men derimod visuals. Jeg har engang fået ægte hallucinationer lige før og under comedown på mdma, hvilket også var yderst ubehageligt og skræmmende, men det tror jeg var fordi, at jeg ikke anede, at man kunne få hallucinationer af det. Og derfor gik i en form for chock, da jeg troede lortet var virkeligt. Grunden til, at jeg ikke bare gør det på Emma igen, er, at det var ved en rigtig stor mængde 0,5 g bombe og en mindre redosering, plus at jeg brækkede mig senere på aftenen og havde en generel følelse dagen efter, af at have været forgiftet.

Min pointe er, at jeg tror, at jeg vil være i stand til at se en 100% real hallucination og stadig holde hovedet nogenlunde koldt og vide, at det bare er drugsene. ( ved selvfølgelig ikke om også ens logiske sans bliver ekstremt påvirket- anyone?)

Men er der ikke nogen, der ved noget om mulige fysiske skader ved et stort indtag? Eller alternativet, at nogen kender et stof, hvor man kan få de her helt virkelige hallucinationer.

Fordi at nogen ser døde kroppe på et trip, behøver alle jo ikke at gøre det. Det samme gælder badtrips for andre stoffer vil jeg jo mene.

Det skal siges, at stemningen pt ikke er for at prøve det.

Igen tak for jeres bidrag til vores nyerhvervede viden :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så vidt jeg har læst, har folk generelt oplevet nogle ubehagelige hallucinationer. Har ikke læst, i hvert fald ikke hvad jeg kan huske, for så ville jeg kunne huske det, om nogle der havde overvejende positive hallucinationer.

Jeg tror ikke, at du vil være i stand til at holde hovedet koldt, efter at have set noget så ekstremt. Jeg tror du vil opleve angst og i værste fald panik, MEN det kan jo også være, at du oplever det smukkeste. Men _jeg_ tror det bare ikke.

Går du da udelukkende efter at få hallucinationer? :)

Medlem

Hey Bjerre :) Nu er det jo således, at Oktober i er SN'S tegn, så hvis du har mod på det, ville det være oplagt at gå på svampejagt. Ligesom de fleste andre i tråden vil jeg stærkt fraråde Marzine, da det efter de rapporter jeg har kunne læse mig frem til, aldrig har ført til et positivt trip. Er desværre ikke særlig godt inde i det psychedeliske, og kan derfor ikke udtale mig om, at du vil finde det du søger på svampene, men der er i hvert fald rige muligheder for at gå på svampejagt her i Oktober og frem til midten af November. God weekend.

Medlem
Brugeravatar

-->SWIM

Hvis jeg skulle trippe på Cyclizin, ville det udelukkende være for at få "real life" hallucinationer. Generelt er det ikke hallucinationer mine trips drejer sig om, men hvilken type trip jeg forventer at få kommer selvfølgelig også an på, hvad jeg indtager. ;)

-->Opiaden

Hey m-ing! :D Jamen, jeg tror også jeg dropper det for now.. I stedet vil jeg udforske nogle andre veje til en alternativ visuel opfattelse af virkeligheden.

En svampejagt lyder som fun. Vi skal bare lige finde ud af om vi gør det her ovre eller på hjemmeegnen. God weekend til dig også!

Senest rettet af Vertebrata 10 okt 2011 17:26, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

På trods af alle advarsler kunne jeg ikke lade være..
Jeg "fandt" en pakke med 30 x 50mg marzine piller og kunne alligevel ikke stille mig tilfreds uden at prøve det. Jeg tog 10 piller, så i alt 500mg. Jeg oplevede ting jeg slet ikke troede var muligt på psychedeliske stoffer. Jeg oplevede også meget skræmmende fænomener og vil gerne påpege at det vil være direkte dumt ikke at have en tripsætter, hvis man kaster sig ud i det her. START STILLE UD. Lad være med at tage for meget, for når du ender i delirium bliver din logiske sans også fucked up, og du ANER IKKE hvad der er virkeligt og hvad der ikke er. Jeg endte i en tilstand midt i mellem, hvor jeg oplevede 100% real hallucinationer på højlysdag. Du skal virkelig have en stærk psyke og pas nu på med ikke at tage for meget. Jeg regner med at smide en triprapport op på et tidspunkt, men skal lige have bearbejdet min oplevelse først.

Hvis du tager 500mg som jeg gjorde, skal du ikke regne med at du kan holde til særligt meget i mindst et døgn efter. Man er både fysisk og psykisk udmattet.

- Peace out

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]