Tak for de mange svar. Som jeg også har læst i andre tråde her inde, så frarådes det stærkt, men umiddelbart er det kun fordi folk generelt badtripper på det. Så vidt jeg har forstået.
Mit indtryk af LSD og svampe er, at man ikke får hallucinationer i ordets traditionelle betydning, men derimod visuals. Jeg har engang fået ægte hallucinationer lige før og under comedown på mdma, hvilket også var yderst ubehageligt og skræmmende, men det tror jeg var fordi, at jeg ikke anede, at man kunne få hallucinationer af det. Og derfor gik i en form for chock, da jeg troede lortet var virkeligt. Grunden til, at jeg ikke bare gør det på Emma igen, er, at det var ved en rigtig stor mængde 0,5 g bombe og en mindre redosering, plus at jeg brækkede mig senere på aftenen og havde en generel følelse dagen efter, af at have været forgiftet.
Min pointe er, at jeg tror, at jeg vil være i stand til at se en 100% real hallucination og stadig holde hovedet nogenlunde koldt og vide, at det bare er drugsene. ( ved selvfølgelig ikke om også ens logiske sans bliver ekstremt påvirket- anyone?)
Men er der ikke nogen, der ved noget om mulige fysiske skader ved et stort indtag? Eller alternativet, at nogen kender et stof, hvor man kan få de her helt virkelige hallucinationer.
Fordi at nogen ser døde kroppe på et trip, behøver alle jo ikke at gøre det. Det samme gælder badtrips for andre stoffer vil jeg jo mene.
Det skal siges, at stemningen pt ikke er for at prøve det.
Igen tak for jeres bidrag til vores nyerhvervede viden