NeXu$ skrev:
Øøh, jeg forstår ikke hvornår du oprenser det. Fordi det skal være rent "for sjov"?
Dit spørgsmål giver ikke så meget klar mening...
Du forstår ikke HVORNÅR jeg oprenser det?
Ca ved 17-tiden i mit køkken..?
Hvis det skal læses som "hvorfor" i stedet så er det da et lidt mærkeligt spørgsmål...
Rene stoffer giver en bedre og hurtigere rus hvilket specielt er tydeligt med kokain hvor 50 mg 100% vil virke SÅ meget bedre end 100 mg 50%, blandt andet fordi næsen ikke stoppes til med ligegyldige cuts som ikke er vandopløselige.
Og hvem gider da også indtage unødvendigt skidt hvis det er røvlet at ende med et super-potent produkt i stedet for.
@Imp: Jeg har læst op på omkrystallisering men det er desværre ikke en mulighed lige nu, ellers var jeg klart også gået den vej.
Jeg vil se om det er muligt at få det til en snif-bar konsistens under en varmelampe lidt senere og ellers så bliver det blandet med vand og skudt op bagi, den metode havde jeg slet ikke tænkt på men det burde jo næsten være bedre end næsen.
Dog ser det MAX-smadret ud at stå og gøre på dansegulvet eller henne i hjørnet til en fest!

Hvis det nu er at jeg ender med at putte 10% "et-eller-andet" i det for at prøve at gøre det mindre vandsugende - hvad er så muligt at bruge?
Jeg har ikke kreatin og alt sådan noget liggende så hvad jeg har til rådighed er hvad der normalt er i en standard husholdning.