Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT syre?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Sad og snakkede med en kammerat, om at få fat i noget psykedelisk til et kommende event. Han nævner så at han får noget der hedder DMT syre.
Har hørt om DMT, og har hørt om syre. Men lige med DMT syre, er jeg helt blank.
Søgte forummet igennem for at prøve at finde noget om det, men det eneste jeg kunne komme frem til, var noget med at få rent DMT gennem en syre-base ekstraktion.
Kan det være det han har fat i?

Titel: Re: DMT syre?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder ikke som om, han ved hvad han får fat i. Spørg om det ikke bare er noget hans dealer han bundet ham på ærmet?
Mr. Cheshire skrev:
Søgte forummet igennem for at prøve at finde noget om det, men det eneste jeg kunne komme frem til, var noget med at få rent DMT gennem en syre-base ekstraktion.

I så fald ville det jo stadig være DMT, og ikke "DMT syre".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes der er mange, der kalder aMT for en slags syre. Muligvis kunne det være det.. Prøv dog lige at spørg din ven lidt nærmere.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Fik snakket lidt mere med ham om det, og han siger han får det i hvidt pulver.
Men DMT kommer i krystaller, gør det ikke? (Ved godt det bare kan være knust).
I hvert fald så siger han, at han bomber det når han tager det.

Medlem

[s]Jeg er overbevist om[/s] Okay, jeg tror nu IKKE at han mener et syresalt af DMT, f.eks. DMT hydroklorid, (saltsyre-saltet), DMT citrat (citronsyre-saltet), DMT acetat (eddikesyre-saltet) eller DMT fumarat (fumarsyre-saltet).

Alternativet er at have DMT på den fri base form, altså som "freebase".

Du kan ryge en freebase, men du kan ikke ryge et salt. (Gælder dette konsekvent?)
Du kan sniffe et salt, men du kan ikke sniffe et freebase (der er lidt uenighed her).
Du kan indtage begge oralt, da din mavesyre laver freebasen om til hydroklorid-saltet.
Jeg ved faktisk ikke med rectal dosering, IV eller IM, da jeg ikke før har benyttet mig af disse metoder.

Edit: ok der blev lige skrevet et par posts mens jeg skrev min :P

Det er nok ikke DMT så, af netop den grund som Luftkaptajnen nævner.

Senest rettet af Beast 20 sep 2011 17:53, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^Jo, desuden er DMT ikke oralt aktivt uden en MAOi

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Kan din ven ikke bare have misforstået og / eller ingen kendskab til DMT, og derfor tro at det hedder DMT-syre, pga. virkningen og så bare tro at LSD, DMT, whatever = syre? :D
(Det kan også gælde for duden der har givet din ven det self.)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

synes du skal sætte din kammerat ind i noget grundlæggende kemi, det lyder helt tosset.

Medlem
Brugeravatar

Hygge skrev:
Kan din ven ikke bare have misforstået og / eller ingen kendskab til DMT, og derfor tro at det hedder DMT-syre, pga. virkningen og så bare tro at LSD, DMT, whatever = syre? :D
(Det kan også gælde for duden der har givet din ven det self.)

En af delene i hvert fald. Han er heller ikke den, der har mest baggrundsviden på de forskellige stoffer.
Ikke fordi jeg selv har den store kendskab til DMT selv, men undrede mig alligevel en del, da han nævnte pågældende.

Men tak for svarene, så er det da ikke mig der er helt gal på den i hvert fald.
Må lige få punket ham om at det er forkert, så han kan finde ud af hvad det egentligt er han fylder i sig.

Stodder
Brugeravatar

Jeg tænker umiddelbart 4-Aco-DMT. Så giver det også mening at han tager det i bomber.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis det er DMT så er det dummeste du kan gøre at spise det til et event. Har nogle ret vilde venner. De har sagtens kunnet håndtere blandinger af jeg-ved-ikke-hvor-mange-sindssyge-psychedeliske stoffer. Men DMT var vildere end noget de nogensinde havde kunnet forestille sig eksisterede. Tænk dig om. Det er vildere end det vildeste LSD-trip og LSD er vildere end hvad du har prøvet hidtil. Ikke at jeg siger man er garanteret noget der er ude af kontrol, men min opfattelse af DMT siger mig at du eller jeg ikke kan forestille os hvordan det er og det dummeste man kan gøre er at tage det til et event - især til det event jeg tror du snakker om.

Admin
Brugeravatar

Well, DMT er ikke oralt aktivt uden en MAO hæmmer. Så det er egentlig bare spild af stof at æde det.
Men jeg synes nu heller ikke, det er det mest oplagte at indtage til en fest. Men nogle folk kan bare ikke få det vildt nok :P

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad hvis det er i et mix med en MAO hæmmer? Har ingen forstand på hvordan stofferne ser ud, men kan da forestille mig at der findes sådanne blandinger?

Junior medlem

Ja DMT til event kan hurtigt gå galt, har selv gjort det nogle gange på festivaller.
Det var så 5-meo-dmt som jeg tog oppe ved scenen og wow det kan bliver vildt, troede nogle gange at der var jodskælv, den følse blev især nok skabt af at jeg stod lige forand højtalerne.

Men men pas på med det, for det kan hurtigt gå galt og bliver sygt...

Admin
Brugeravatar

NeXu$ skrev:
Hvad hvis det er i et mix med en MAO hæmmer? Har ingen forstand på hvordan stofferne ser ud, men kan da forestille mig at der findes sådanne blandinger?

Det er altid en mulighed, ja. Men jeg tror, sandsynligheden er utroligt lille. At noget overhovedet indeholder en stærk MAO hæmmer er grund nok til at holde sig langt væk fra det til fester. Stærke MAO hæmmere kan være farlige eller dødelige i kombination med mange forskellige stoffer. Det er ikke noget, der får kunderne til at vende tilbage ihvertfald :P

-Jimmy Carter

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Mr. Cheshire skrev:
Fik snakket lidt mere med ham om det, og han siger han får det i hvidt pulver.
Men DMT kommer i krystaller, gør det ikke? (Ved godt det bare kan være knust).
I hvert fald så siger han, at han bomber det når han tager det.

DMT kan både være hvidt pulver, brunligt snask, og sort goe - så vel som flotte krystaller. men fælles for det, hvis det kun er DMT (evt. med div. planterester) er at det ikke er aktivt oralt, i hvert fald ikke hvis man tager det i almindelige doser.

Jeg har hørt flere folk, kalde alle former for psychedeliske substanser for Syre. altså ingen garanti for at det er LSD - som bør være det eneste stof med det (misvisende) navn: Syre!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]