Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er blevet sendt et link til dette opslag fra drugs-forum. Jeg ved ikke mere end hvad der står nedenfor. Jeg vil råde folk til at være særdeles påpasselige med 2C-E for tiden. Navnet på supplieren er slettet, på trods af den ikke er aktiv længere. Bemærk at der kan tænkes at være problemer med 2C-E fra andre suppliers hvis de har samme underleverandør. Pas på jer selv.
Alfa skrev:
If you have ordered 2C-E from [slettet] then your life may be in danger
Potential lethal batch warning of 2c-e

On March 17th in Minneapolis and on May 7th in Oklahoma two groups of 19 people total were hospitalized and 2 people died after the ingestion of 2C-E.

2C-E has been used over 20 years without serious incidents. 2C-E its onset takes 2 hours, while the victims experienced effects after only one hour. This gives a serious indication that the 2C-E bought over the internet was tainted or mislabeled.

According to police the 2C-E involved in the death in Oklahoma was purchased from [slettet] The website is no longer active- and it is unclear if it was taken down voluntarily or by the authorities. It is very likely that the [slettet] was supplied this 2C-E by a Chinese vendor. [slettet] was a US based vendor selling only 2C-E and 2C-I .

If you have bought product from this vendor then do NOT consume it nor let others consume it.
If you have purchased any product from them recently please contact me or one of the other mods here.

The 2C-E causing the Minneapolis death and hospitalizations is said to be ordered online from a Chinese vendor. It is currently not known which Chinese vendor is involved, nor if this vendor supplied other research chemical vendors. For this reason we urge you to avoid all 2C-E.

If you have further information then please contact the staff.

This thread is an exception on our normal rule against sources discussion. This vendor is now defunct and the present danger presses us to ignore this rule.

Related to this thread:1 dead, 2 critical in Minneapolis area 2C-E overdose.
1 dead, 7 hospitalized in Oklahoma area 2C-E overdose

Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z1MAffRYz6

Medlem
Brugeravatar

Skræmmende mange tak for advarslen!

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Citat:
Navnet på supplieren er slettet, på trods af den ikke er aktiv længere.

:roll:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Alt Ædende Ateist skrev:
Citat:
Navnet på supplieren er slettet, på trods af den ikke er aktiv længere.

:roll:

Det vil ikke gøre meget fra eller til for advarslen hvorvidt navnet står der eller ej. Det er en amerikansk forhandler som næppe har handlet direkte med folk her fra siden, men der er en betydelig risiko for at andre forhandlere har fået deres 2C-E fra samme underleverandør. Det kan give en falsk sikkerhed hvis folk får indtrykket at problemet er begrænset til en leverandør, det vides ikke endnu. Al 2C-E bør behandles med stor forsigtighed for tiden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det er slut med 2C-X'er for mit vedkommende nu. Jeg tør det simpelthen ikke længere.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kunne være rart at finde ud af om det er endnu en fejl-labeling, kontamineret, eller er det bare direkte dårligt fremstillet..
Hvis det er er en fejl i label, så burde det være muligt at finde dette og poste ordlyden, som der blev gjort sidst med 2C-B-FLY

Jeg synes godt nok også at 2C-X'er er ved at virke lidt risikable.. Især når så mange vendors bare har købt ved andre suspekte vendors i Kina

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil godt fraråde, at man udser sig én gruppe af stofferne - her 2C-x'erne - som super risikable og holder op med at bruge dem -og så luller sig ind i en falsk sikkerhed, når man TROR at man tager andre "sikrere" stoffer (for folk holder vel ikke helt op?). I risikerer at vende ryggen til et stof på den måde.

Uanset stoffet bør den faste sikkerhedsprotokol være i retning af Shulgins: start med trace amounts (for at fange DOB og lign.), dernæst 1-2 mg og alt efter paranoia måske en 5 mg. test inden man fylder op til de 15-25 mg. (v/2C-x'ere). Omregn 5 mg. paranoia testen osv., hvis en normal dosis ligger højere. Bare husk at fordi du har købt f.eks. "methylon", så kan du IKKE springe den ultralave sensitivitetstest over (ingen garanti for at det ikke er bromo dragonfly bare fordi man har bestilt et stof, der har en normal dosis på 100-200 mg).

Og brug sanserne (ketamin og methylon har en OK signatur). Kig, mærk og smag på skidtet og mærk efter mht. til virkninger.

Live long and prosper
:peace:

Medlem

Det ser nu ud til at de har indtaget den berømte Bromodragon-fly.
ADA News skrev:
2C-E or not 2C-E

Ada — An Ada man died Friday from drugs he allegedly consumed at a party last weekend.

District Attorney Chris Ross said he was informed 22-year-old Andrew S. Akerman of Konawa, was pronounced dead at Valley View Regional Hospital.

Akerman was one of seven people who overdosed on a hallucinogenic drug at a party near Konawa May 7 and the second to die. Authorities originally believed the drug was 2C-E, but Ross said preliminary tests indicate it was something else. His office is awaiting tests to determine exactly what it was.

Ada resident Anastasia Jewell, 22, died May 7 from an overdose at the party.

Ada resident Cody Glenn Weddle, 20, was arrested on suspicion of first-degree murder and conspiracy to distribute a synthetic substance after authorities determined he acquired and distributed the chemical.

Ross said additional charges could be filed in the case. See Sunday's edition of Ada News or AEN's Sunday E-Edition for more information.

ADA News skrev:
UPDATE - BROMO DRAGONFLY?

Second Victim Dies After Taking Designer Drug In Konawa

OKLAHOMA CITY -- Seminole County authorities said a second person has died after taking the drug first thought to be 2C-E at a home in Konawa last weekend.

Andrew Akerman has been listed in critical condition since taking the drug, but authorities said he died Friday morning.

Investigators said eight people took the powerful hallucinogenic, which has similar effects to ecstasy, at a home in Konawa on May 7.

After chemical analysis of the drug, officials now believe the actual substance was another powerfully-hallucinogenic designer drug know as Bromo-DragonFLY.

Stacy Jewell, 22, died after taking the drug. The other seven were injured. The young adults obtained the drug from Cody Weddle, 20, who, investigators with the Oklahoma State Bureau of Investigation said, bought the drug off the Internet. He was arrested on a first-degree murder complaint in Jewell's death, but the D.A.'s office said they are still deciding what charges they plan to file.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fulgt den amerikanske sag med nogen interesse, og det lader til at den døde har taget vel over et gram (de indlagte tog ligeledes alt for høje doser), var påvirket stærkt af alkohol i forvejen, og samtidigt haft et uafklaret anfald af en art. Altså kunne det godt være at andre faktorer spillede ind her, men det virker grangiveligt som om at det var giftigt eller at der var blandet noget andet i - altså intet der taler imod at man skal være enormt forsigtig, og passe på sig selv, jeg ville bare nævne det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har også fulgt lidt med på bluelight, og der læste jeg også om en 19årig fyr som havde indtaget 100mg nasalt.. Det er jo en latterlig stor dose!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange folk tager det jo som MDMA - oplevede engang en fyr til en skovfest som havde købt et gram emma og et gram 2C af en af mine venner, og de snappede det i samme doseringer som MDMA. Han lå så senere på bagsædet af en bil med et meget forvildet blik!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Malkavians råd er rigtig godt, og burde være fast fremgangsmåde for alle, der har med RC's at gøre. Selvom der er fest, eller man glæder sig til sin rejse, kan det betale sig at lige teste sine stoffer i en forsvarlig dosis inden man smider en heltedosis i hovedet. Skulle det være et fejlmarkeret batch, så vil du prise dig lyklig over at have taget 2mg bromo-dragon-fly fremfor de beregnede 15mg (eller hvad den forventede dosis har måttet være). Og ja, undlad heltedoser helt, for de kan jo godt gå galt. Tænk på svenskeren som døde af hvad der virkede som en "harmløs" dosis MXE+MDAI. Helt harmløse stoffer er en ikke-ting.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Folk skal stoppe med 2C-stoffer omgående! Der er gået forretning i lortet - det er dér stoffer går ind og bliver farlige. Man kan ikke regne med produktet.

Når der er penge i det, bliver det masseproduceret - man ikke kan se molekylerne og der er ikke kvalitetskontrol - og der ligger alligevel et kilo mel og flyder rundt, held og lykke med at finde ud af hvad der er hvad. Du får en random pose, indse det - er du villig til at betale med livet, bare fordi du gerne vil se nogle farver? Nej, vel?

Spis nogle svampe i stedet. 2C-stoffer kan give en fantastisk oplevelse, ja, men der står en vammel mand i et vammelt laboratorium og pisser i det og drysser med crackamf, som var det at eksperimentere med madlavning.

Tænk jer om og pas på jer selv.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/04/ ... 34x379.jpg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
syreperlen skrev:
Folk skal stoppe med 2C-stoffer omgående! Der er gået forretning i lortet - det er dér stoffer går ind og bliver farlige. Man kan ikke regne med produktet.

Når der er penge i det, bliver det masseproduceret - man ikke kan se molekylerne og der er ikke kvalitetskontrol - og der ligger alligevel et kilo mel og flyder rundt, held og lykke med at finde ud af hvad der er hvad. Du får en random pose, indse det - er du villig til at betale med livet, bare fordi du gerne vil se nogle farver? Nej, vel?

Spis nogle svampe i stedet. 2C-stoffer kan give en fantastisk oplevelse, ja, men der står en vammel mand i et vammelt laboratorium og pisser i det og drysser med crackamf, som var det at eksperimentere med madlavning.

Men sådan er det jo desværre med alle stoffer. Der er ingen kontrol, da markedet er sort eller "gråt". Din opfordring er, at folk skal undgå det, hvilket også er fornuftigt. Men det fungerer ikke. Mennesker er drevne af impulser, så selvom det måske er fornuftigt at fråråde narkobrug helt, så vil folk stadig tage det. Derfor er det nok mere hensigtsmæssigt at opmundre folk til at købe fra steder med godt omdømme, for at presse markedet til at kontrollere sig selv lidt. Og først og fremst: at have en fornuftig fremgangsmetode når de nu har købt det i princip ukendte pulver. Men ja, det er noget svineri, desværre. Rigtigt ubehageligt hvad mennesker gør når de har dollartegn i øjnene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
syreperlen skrev:

Men sådan er det jo desværre med alle stoffer. Der er ingen kontrol, da markedet er sort eller "gråt". Din opfordring er, at folk skal undgå det, hvilket også er fornuftigt. Men det fungerer ikke. Mennesker er drevne af impulser, så selvom det måske er fornuftigt at fråråde narkobrug helt, så vil folk stadig tage det. Derfor er det nok mere hensigtsmæssigt at opmundre folk til at købe fra steder med godt omdømme, for at presse markedet til at kontrollere sig selv lidt. Og først og fremst: at have en fornuftig fremgangsmetode når de nu har købt det i princip ukendte pulver. Men ja, det er noget svineri, desværre. Rigtigt ubehageligt hvad mennesker gør når de har dollartegn i øjnene.

http://www.safeorscam.com ;) Og så bare nøjes med et par mg af stoffet når man har modtaget det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Off topic: elsker at stinkskabenes funktion er næsten ikke-eksisterende på det billede. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
hvad fanden er Crackamf? Nexus der er noget du har misforstået for crack er Ryge-kokain og Ryge-amf bliver kaldt Meth ??
eller er det bare mig der er galt på den :O?

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Zh4d0w skrev:
hvad fanden er Crackamf? Nexus der er noget du har misforstået for crack er Ryge-kokain og Ryge-amf bliver kaldt Meth ??
eller er det bare mig der er galt på den :O?

Den følger jeg lige med på, har heller ikke helt fundet ud af det endnu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo bare et udtryk for at kemisten er pæn ligeglad med hvad fanden han koger sammen. Bare det sælger..

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Som Incase sagde.

Crackamf findes ikke. Det er et ord jeg brugte til at belyse graden af randomness i narkoproduktet, som de beskidte rockerkemikere støber sammen under fuldstændig ukontrollerede forhold. Det er det du stopper op i næsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]