Han har nok været meget, meget tæt på at lade livet. 2 gram MDMA er fire gange større end den største dose jeg før har hørt om. Jeres emma har formententlig været blandet op med noget, eller alkoholen har virket tilstrækkeligt depressiv for centralnervesystemet til at holde hans puls nede, for ellers tror jeg ikke have havde klaret den uden en gang ordentlig held i bøtten.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke have flere "hyggelige aftener" sammen med denne ven, udelukkende for hans egen skyld. Det forbrug du beskriver er virkelig at gamble med sit liv. Man kan sagtens tage MDMA flere gange om året hele sit liv uden at tage skade af det, men ikke hvis man tager to gram, et gram, eller bare et halvt gram hver gang. Prøv at hold jer i doser der mere ligner 200 mg eller derunder. Hvis i ikke føler at 200 mg giver jer en ordentlig blæser på, så skal i vide, at det siger rigtig meget om hvor høj jeres tolerance er. Jeg vil anbefale en lang pause, men var jeg i jeres sko ville jeg nok heller ikke lytte til mig

Prøv dog please at moderere doserne lidt mere - der er helt sikkert nogle mennesker der bille blive ulykkelige hvis jeres liv endte på grund af en overdosis MDMA. Forestil jer også hvordan de andre venner i jeres gruppe ville have der, hvis en af jer pludselig blev kold og bleg og lignede at han sov, men ikke ville vågne. Det er altså en ret klam forestilling. Tøv ikke med at ringe efter en ambulance hvis i frygter at det kan være ved at gå galt for en af jer - Falckreddere er ligeglade med om i har taget et stof, de er interesserede i at redde jeres liv.
Hvad angår din nuværende situation, så står der alt du bør vide andre steder og jeg behøver vist ikke sige andet end at ja, dine serotoninreserver er nok pææææænt udtømte. Kalkunbryst på rugbrød smager rimelig godt, og kalkun indeholder en pæn portion 5-HTP (dog ikke mere end andet fjerkræ). Æd lørdagskylling til aftensmad, spis nogle dadler, fråd noget hummus, hæld noget kakaomælk ned, og put solsikkekerner på havregrynene. Alle gode kilder til 5-HTP.