Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.

Mig og nogle gutter havde et par hyggelige dage sammen på MDMA, nu er spørgsmålet dette :
Ingen af os er ''normale'' endnu og det er 5 dage siden endt brug? Nogle der har nogle ideer? Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvis I har taget MDMA mere end 2 dage i træk, så kan der godt gå op til 2 uger, før i føler jer normale igen. Men det burde gå over, men hold jer endelig fra MDMA i den næste måneds tid, da jeres tilstand ellers kan gå hen og blive mere eller mindre kronisk, hvis I ikke sørger for at holde gode lange pauser imellem jeres mdma trips.

Senest rettet af Morten på 14 21 sep 2011 14:07, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ecstasy (MDMA) Harm Reduction!

Junior medlem

Snoez har læst den, desværre bagefter. Men jeg er ved at være næsten helt normal igen, dog har de andre åbenbart flere bivirkninger.
Min kammerat ( Han ville ikke høre efter ) Drak ca 70cl sprut og indtog næsten 2g mdma på under 24 timer. Han var i en koma lignende tilstand hvor han snakkede med sig selv og os andre, og ti sekunder efter igen sov han bare.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Shit... 2 gram MDMA er godt nok vildt... En anden gang, så bliver i nødt til med magt, at forhindre ham i at tage så meget. Han kan have lavet utroligt meget skade på sig selv med sådan en dosis.

Junior medlem

Han hører aldrig efter, jeg siger ikke at vi andre ikke tog ''store'' doser men ikke noget lignende det. De bomber vi andre startede med var på ca 150mg.
Morten - > Vi startede Tirsdag kl 22:00 og vores ''trip'' sluttede 05:00 Fredag da jeg lukkede festen. Vi havde heldigvis spist, sovet osv ind i mellem men ikke det store, jeg ved godt det er helt ude i hampen det vi har haft gang i og det sker selvfølgelig aldrig igen. Jeg er selv ved at være nogen lunde normal igen, men har da stadig lidt forvirring osv oppe i hovedet. Noget jeg kan gøre for at forbedre min tilstand?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvad regner du med efter en fest på over 3 døgn med MDMA og alkohol.
Jeg kan ikke give dig andre råd til at få det bedre end søvn, mad og drikke. Og vigtigst af alt lad være med at gentage den slags. Det er jo hul i hovedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du har læst tråden om MDMA - harm reduction, så burde du vide, hvad du kunne gøre.
Du kan bruge 5-htp efter endt MDMA-trip, til at gøre det hele lidt mere overskueligt.

+ spise 2-3 bananer og drik mere mælk end du plejer hver dag, i en uge.. måske mere.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Han har nok været meget, meget tæt på at lade livet. 2 gram MDMA er fire gange større end den største dose jeg før har hørt om. Jeres emma har formententlig været blandet op med noget, eller alkoholen har virket tilstrækkeligt depressiv for centralnervesystemet til at holde hans puls nede, for ellers tror jeg ikke have havde klaret den uden en gang ordentlig held i bøtten.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke have flere "hyggelige aftener" sammen med denne ven, udelukkende for hans egen skyld. Det forbrug du beskriver er virkelig at gamble med sit liv. Man kan sagtens tage MDMA flere gange om året hele sit liv uden at tage skade af det, men ikke hvis man tager to gram, et gram, eller bare et halvt gram hver gang. Prøv at hold jer i doser der mere ligner 200 mg eller derunder. Hvis i ikke føler at 200 mg giver jer en ordentlig blæser på, så skal i vide, at det siger rigtig meget om hvor høj jeres tolerance er. Jeg vil anbefale en lang pause, men var jeg i jeres sko ville jeg nok heller ikke lytte til mig :P

Prøv dog please at moderere doserne lidt mere - der er helt sikkert nogle mennesker der bille blive ulykkelige hvis jeres liv endte på grund af en overdosis MDMA. Forestil jer også hvordan de andre venner i jeres gruppe ville have der, hvis en af jer pludselig blev kold og bleg og lignede at han sov, men ikke ville vågne. Det er altså en ret klam forestilling. Tøv ikke med at ringe efter en ambulance hvis i frygter at det kan være ved at gå galt for en af jer - Falckreddere er ligeglade med om i har taget et stof, de er interesserede i at redde jeres liv.

Hvad angår din nuværende situation, så står der alt du bør vide andre steder og jeg behøver vist ikke sige andet end at ja, dine serotoninreserver er nok pææææænt udtømte. Kalkunbryst på rugbrød smager rimelig godt, og kalkun indeholder en pæn portion 5-HTP (dog ikke mere end andet fjerkræ). Æd lørdagskylling til aftensmad, spis nogle dadler, fråd noget hummus, hæld noget kakaomælk ned, og put solsikkekerner på havregrynene. Alle gode kilder til 5-HTP.

Senest rettet af Beast 21 sep 2011 15:49, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Dette kommer ikke til at gentage sig på nogen måde overhovedet.
Jeg er glad for jeg har læst som jeg har gjort både i MDMA Harm Reduction og med folks svar herinde.
Ja vores doser var langt ude, og det har selvfølgelig været lidt cuttet op det er alt vel?
Men tak for de gode svar. Hvem udskriver 5-htp?

Medlem

Du kan købe 5-HTP over nettet så længe det er inden for EU (ret mig please hvis jeg tager fejl).
Men der er altså ingen grund til at tage piller som kosttilskud - der er rigeligt med velsmagende fødevarer der indeholder tryptofan og andre forgængere for serotonin.

Junior medlem

Kunne du nævne nogle enkelte? Så vil jeg da smutte ned og købe det med det samme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Beast skrev:
Hvad angår din nuværende situation, så står der alt du bør vide andre steder og jeg behøver vist ikke sige andet end at ja, dine serotoninreserver er nok pææææænt udtømte. Kalkunbryst på rugbrød smager rimelig godt, og kalkun indeholder en pæn portion 5-HTP (dog ikke mere end andet fjerkræ). Æd lørdagskylling til aftensmad, spis nogle dadler, fråd noget hummus, hæld noget kakaomælk ned, og put solsikkekerner på havregrynene. Alle gode kilder til 5-HTP.

Jep. Jeg koger..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle disse ting indeholder tryptofan, ikke 5-htp.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tjek din indbakke, diskopumper.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Takker mange gange for de gode svar, synd man ikke kan skrue tiden tilbage, men det kan jeg ikke. Det var dumt det vi gjorde ja.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sex og motion er også godt. :)

Junior medlem

Dyrker sport hver dag så det får jeg rigeligt af :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så burde du vel have bemærket at man bliver mere menneskelig når man har presset sig selv? :)

Medlem
Brugeravatar

SortSnog skrev:
Alle disse ting indeholder tryptofan, ikke 5-htp.

Tryptofan skulle også være godt til at få serotonin balancen op på et ordentligt niveau igen.
Kode:
http://da.wikipedia.org/wiki/Serotonin

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]