Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej allesammen

Jeg skal til at prøve 2C-B første gang sammen med en ven. Vi har købt 500 mg. igennem en kilde vi ikke tidligere har købt af, men som er en bekendt. Vores plan er at starte ud med 20 mg., men vi har et par ting vi tænker over inden vi kaster os ud i det:

1) Vi er usikre på om det er det rigtige stof. Stoffet er lyserødt med et gråligt skær - her kan ses et par billeder (vi er lidt nervøse efter advarsler om farlige batches i omløb og hele 2CB-fly/bromodragonfly-episoden):

BILLEDE 1 (MED BLITZ):
http://up-it.dk/dl/2zj/

BILLEDE 2 OG 3 (LIGNER BEDST):
http://up-it.dk/dl/9dg/
http://up-it.dk/dl/phx/

Er farven og konsistensen "meget normal" af 2C-B? Alle billeder vi finder på nettet af 2C-B er helt hvidt...

2) Vi har kun en vægt som kan veje med 10 mg. nøjagtighed. Hvis vi måler 20 mg., kan vi altså risikere måske at tage 29 mg eksempelvis - er det en god idé, eller skal vi have fat i bedre apparatur?

På forhånd tak :)

Medlem
Brugeravatar

Start med en allergitest på 0,5 mg. Prøv at tage noget nær den mindste stump pulver I kan finde. Alternativt, og bedre, køb en billig 0,001 mg vægt, men tag allergidosen alligevel (vigtigt i tilfælde af Bromo-DFLY)

Køb et testkit. marquis, mecke, mandellin fra ez-test eller dancesafe (google) og få et ret pålideligt svar (testkitsne holder til mange tests)

Medlem

Mange tak for hurtigt svar... Anbefaler du at vi venter, eller..?

Allergitest, fungerer det ved at sniffe 1 mg.? Og hvad skal man så "lede efter"? :)

En anden ting... Kan det være meget ødelæggende for trippet, når vi allerede nu har lidt negative tanker omkring hvorvidt det er det rigtige stof vi har fat i?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Vej 100mg op. Opløs de 100mg i 100ml alkohol.. Så er 1ml lig med 1mg :)
Allergitest er en god ide.. Der plejer jeg at tage 3-5mg oralt
Happy trippin!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Senest rettet af dgs 11 sep 2011 13:37, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På det første billede ligner det 2c-b jeg har fået før; forholdsvis krystal-skinnende (det skinner nok mere IRL, rite?) og er hvidt.
På de to andre billeder ser det dog ud som om, at jeres 2c-b ikke er rent - derfor ville jeg være meget påpasselig med det. Søg på erowid under billeder af stoffet.
Jeg mener, at jeg så et billede af 2c-b-FLY/bromodragon-FLY (kender ikke det kemiske beskrivelse af det, eller om 2c-b-fly er et andet stof end bromodragon-fly) hvor det var samme farve pulver som jeres.

Så spørg jeres dealer, hvor han har det fra, og start med lavt ud som brohan skriver. Doserne for 2c-b-fly/bromodragon-fly er vist rimelig meget mindre end 2c-b. Evt. start med 1mg.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Problemet er, at på billede 1 ligner ikke det stof vi har (det er blitzen der gør at det ser ud til at skinne). Billede 2 og 3 afbilleder helt klart bedst stoffets konsistens. Der er umiddelbart ingen krystalglimt - stoffet skinner slet ikke, og er helt mat. Det "klister" sig meget nemt sammen i klumper, og er sådan lidt fluffy - som om det er lidt fugtigt.

Det lyder ikke som om det er sådan 2C-B normalt skal være?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er i hvert fald ikke rent hvis det ikke er hvidt, og har den der lille glinsen med alle regnbuens farver du ved. Det mangler krystalglimtet, I guess.

Igen, spørg din dealer om han kender noget til det - batch, producent, land det er fra etc. Hvis det nu er noget andet end 2c-b, kan I blive meget fucked.
Men det kan jo også bare være uren 2c-b, I don't know. Afvent flere svar.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Medlem

Det første billede, ligner det jeg tog i nat.
Kommer fra det samme batch som jeg har taget af før..

Men har aldrig oplevet lyserødt 2c-b før, jo amf som var cuttet godt og grundigt.

Men undersøg det som de andre siger, vil ikke proppe noget i kæften eller næsen hvis jeg ikke vidste hvad det var.

Site Webmaster
Brugeravatar

John Doe skrev:
Det er i hvert fald ikke rent hvis det ikke er hvidt, og har den der lille glinsen med alle regnbuens farver du ved. Det mangler krystalglimtet, I guess.

Det kan være 99% rent (Hvilket er renere end du får det af en net vendor eller gennem andre illegale kanaler) og være lyserødt. Det kan være 1% rent og være hvidt.

Og ren 2c-b behøver ikke at have noget 'krystalglimt'.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg har aldrig set så fugtig 2c-b??
Og må indrømme at alle gange, uden undtagelse så har stoffet været kridhvidt.

Medlem

rbp skrev:
Det kan være 99% rent (Hvilket er renere end du får det af en net vendor [..]

:stop: ... Hvordan kan du vide det? Du kender måske samtlige forhandlere verden over?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

StickyGreenfinger skrev:
rbp skrev:
Det kan være 99% rent (Hvilket er renere end du får det af en net vendor [..]

:stop: ... Hvordan kan du vide det? Du kender måske samtlige forhandlere verden over?

Han siger, at det er muligt. Hvilket det også er.
Jeg synes dog, at det er godt at være ekstra forsigtig når det omhandler 2c-x'er.

Prøv fx at se datoen på den her rapport: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=92339

You never know, desværre.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Lyserødt 2cb??

Medlem

John Doe skrev:
Han siger, at det er muligt. Hvilket det også er.

Ja det kan være 99% og det er muligt at det er 99%.. Det rigtigt ja :roll:
Men nu tænkte jeg på påstanden :arrow: "Hvilket er renere end du får det af en net vendor"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men det er jo i sagen her fuldstændig ligegyldigt.

Men som sagt, så kan i ikke bruge udseendet til noget.

Medlem

Hmm... Vi er lidt i vildrede :)

Det endte med at vi ikke tog det, før vi lige får mere afklaring omkring stoffet. Vi har taget kontakt til dealeren, som siger at personen ikke selv har prøvet denne batch, men der angiveligt skulle være flere andre der har, med gode oplevelser.

Jeg tror vi kaster os ud i det en anden dag, efter en allergitest. Men anbefaler I at man tager allergitesten samme dag?

På forhånd tak.

Dedikeret medlem

Det 2cb som jeg har set, har været mere krystal, og mindet lidt om meget små stykker glas, og bestemt ikke sådan noget pulver som det der. Men det betyder jo ikke at det ikke er 2cb, det kommer vel i mange former og farver, men pas på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal lige siges, at man uheldigvis har fået fat på Bromo-DragonFly, er det i det tilfælde meget svært at "allergiteste", da det jo er så potent. 500 mikrogram er ikke ligefrem en dose til at teste, om man kan tåle det.
Hvis du bare er lidt i tvivl, om det er 2c-b, så smid det dog ud. Det er bare narko. Jeg er personligt pissebange for at tage 2c'ere, da folk rundt omkring er kommet galt afsted med det. Jeg skal først se andre tage det, hvis jeg også skal.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
OhImNew skrev:
fungerer det ved at sniffe 1 mg.?

Jeg vil ikke anbefale dig at sniffe 2c-b på noget tidspunkt. Lav bomber, eller opløs i væske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Snufkin skrev:
OhImNew skrev:
fungerer det ved at sniffe 1 mg.?

Jeg vil ikke anbefale dig at sniffe 2c-b på noget tidspunkt. Lav bomber, eller opløs i væske.

Det må, og har altid været en smagssag, hvordan man har lyst til at indtage 2c-b. Nogle kan godt lide den ene måde at indtage det på, andre kan bedre lide den anden.

- Kan du bedst li din toast ristet eller frisk?
Præcis det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]