Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey jeg ved ikk om jeg har oprettet emnet under den rette kategori så sorry hvis det forket.

når det jeg vil spørge om er om der nogle af jer der har været i byen på keta? for jeg har lidt idéer om at det måske ik er så fedt i byen, men ja har i prøvet det? hvis ja, hvordan var det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Der skal ikke meget keta til før det bliver for meget for mig i byen, da jeg nemt bliver for ristet på det stof. Andre klarer det fint nok og jeg har det fint med det til privatfest og i naturen, men ikke hvis jeg skal ud og buldrer på diskotek eller lignende.
Så vil jeg til enhver tid hellere nappe et mærke syre, hvis det skulle være. Mums!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Hvis du kender stoffet syntes jeg ikke der er noget problem. Jeg elsker personligt at tage det i byen, det giver lige en ekstra kant. Men det er også vigtigt at du ikke tager alt for meget, da man godt kan blive noget overvældet nogle gange.

Syntes det er fedt at danse robot dansen på keta HAHA

Men vis du aldrig har prøvet det før skal du lade være!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Har det meget på samme måde som Halose siger.
Sidst jeg tog det var i januar på Tuben. Endte med at rende rundt i min egen verden, og var virkelig tydeligt blæst, hvilket også endte til lidt dårlig stemning om mig.
Så foretrækker også hellere at bruge det privat, hvor man kan tillade sig at være mærkelig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
På sin vis, er det mega fedt, på den anden side, så bliver man virkelig væltet helt om roligt. Har flere gange oplevet at jeg er blevet så påvirket som om at jeg havde taget syre!
Men ellers et fedt partystof, i små mængder, og ikke de doser jeg har taget!

Junior medlem

ja ok for jeg sys godt nok at det kunne være lidt sygt når man tog det hjemme med venner og begyndte at se syner osv. ikk sådan noget med at jeg så lyserøde elefanter, men sådan at det rum jeg sad i det var helt anerledes end hva det nu lige egentlig var .. så tænkte ok hvis det sker i byen så bliver det jo for sygt :P

Admin
Brugeravatar

Jeg har personligt haft nogle rigtigt sjove byture på ketamin og alkohol. Både til tæknofester og på almindelige barer/diskoteker. Det er ik en kombo, jeg vil anbefale, da det godt kan ende i ubehagelige og farlige situationer. Men det virker for mig. De første gange, du tager ketamin offentlige steder, er det en god idé at få en til at holde øje med dig. Hvis man ligger og raller helt på diskoteker eller barer, kan man risikere, at de ringer til politiet eller andre ubehagelige ting.

-Jimmy Carter

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Som en sidebemærkning får ketamin og alkohol i synergi med hinanden, så det bliver endnu sværere at kontrollere..
Jeg har også haft det sjovt på komboen, men vil heller ikke anbefale den til uerfarne brugere

Medlem

Når jeg er til skov psy trance osv. Er jeg altid kun på keta og alkohol og røg :) Meget små streger keta hele tiden og en bajer i hånden. Det funger hvis man kan styre sin dosis.

Medlem
Brugeravatar

Det er bare en rigtig dårlig at idé at gøre sin første erfaring, mens man står i midt i festen.

Vil klart, klart anbefale at prøve kræfter med det på egen hånd, i sikre omgivelser. Så får man en nogenlunde idé om, hvad man har lyst til.

Hvis det ikke kan afvises at en øl skal indenbords, ville jeg gå meget, meget forsigtigt til værks. En enkelt øl og en nogenlunde keta-rus, så ville jeg ikke gide lege med den kombination længere. Men det gælder mest af alt om at mærke sig roligt frem, og så vide at de to stoffer har en meget stor synergieffekt.

Safe travels :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]