Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 17:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psy. Mig og nogle gutter sidder lige og snakker om salget af Ecstasy her på fyn. og vi vil gerne vide hvorfor så der kan ske noget. så vi tænkte at vi lige ville skrive det her over :D.

Her inden for de sidste 2 år. er det blevet sværere og sværere at få Ecstasy og MDMA. og andre stoffer. men Det sværeste er Ecstasy og MDMA. nogle der ved hvad grunden til at det er blevet så svært at få fat i på fyn. har en ven fra sjælland han siger at det ikke er noget problem der over og at det er over alt. har en fætter i jylland han siger det er over alt det over. På langeland er der også en del Ecstasy og MDMA. nogle der har en ide om hvorfor fyn ikke har når resten af DK har. Jeg har hørt forskellige rygter om at dem som står for det i DK er blevet uvenner med dem der sælger det på den anden side af grænsen. Jeg har os hørt at alle er inde og sidde og der burde være MANGE der sælger det. der er os en historie om at det er pansere der styre det der nede. men hvordan resten af DK får og ikke fyn, forstår jeg ikke. Det er så efter spurgt her over, alle vil give meget mere end det dobbelte pillen for og få nogle jeg har bestilt for 2 måneder siden og jeg skulle give 20 kroner pillen, men jeg tilbød 60 kroner pillen i håb om at jeg kunne få nogle og det kunne ikke lade syg gøre og jeg har ringet til samplige mennekser som har med salg og gøre og folk jeg kendte som kendte nogle kunne men det er fuldstændig umuligt. det er ved og være så sjældent at folk har Ecstasy og når de endelig har nogle om det så er flere 100 er de væk i løbet af 2 dage. jeg forstår overhovedet ikke hvorfor der ikke er mere på marked her på fyn når der er så mange efter spørgelser og at pusherne ikke køber noget mere ind. hvis man spørger hvor de kommer fra siger alle pushere at det er danske labortoriumer. men så fatter jeg igen ikke hvorfor de ikke får bundproppen ud og laver en masse. nogle der ved hvad den helt rigtige årsag er til den her mystiske belastning. Der er ingen her fra fyn der har nogle anelser ud over de historie som der altid er helt forskellige. Men ingen ved hvad det er 100% ihvertfald ikke alle dem jeg har snakket med. Jeg syntes ikke det giver mening når pusherne ville tjene så mange penge på det og når de alligevel kan tage til jylland eller sjælland og hente. Men hvorfor lige Fyn når jylland og sjælland ikke har noget problem med at få det ind. Der er mange der tror at det har noget og gøre med at man skal passe så meget her på Fyn og at man ikke kan snakke om det og at man bliver aflyttet men jeg syntes ikke det er nogen rigtig grund til at det ikke eksistere på Fyn, godt noget bliver alle aflyttet selv om man bare ringer for ingen ting men at salget af amfetamin og coke og hash er til at få fat på ligegyldigt hvor man er bare man har penge, men hvorfor ecstasy ikke er i lommerne på pusherne giver ingen mening og det er pisse irrterende. Hvorfor er det forsvundet fra fyns gader ??. :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og det vil du have os til at svare på? Ingen ved det, udover dem der sidder på salget af det. Jeg kender et par stykker på fyn, og de har ingen problemer med at få MDMA.

Admin
Brugeravatar

Billede

Når du skriver en tekst, så prøv at inddel den i nogle afsnit, så man i det mindste har en smule lyst til at læse det :)

-Jimmy Carter

Medlem

der er masser af mdma i odense men ecstasy kender jeg ikke nogen der har

Dedikeret medlem

ecstasy er et slang for MDMA så hvis du kender nogle som har MDMA så har de os ecstasy :roll:

Medlem

Der er masser af MDMA på Fyn. Piller med MDMA har der ikke været meget af de sidste par år (Selvom de faktisk er der nu), men det er min opfattelse, at det gælder hele landet?

Dedikeret medlem

Der er masser af MDMA på Fyn. Piller med MDMA har der ikke været meget af de sidste par år (Selvom de faktisk er der nu), men det er min opfattelse, at det gælder hele landet?

Helt enig det er fanme sjældent man støder på E tabletter HELDIGVIS !

Syntes det er fedt den rigtige krystal klare MDMA dukker op rundt omkring og burde være til at få fat på :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Slap af der er nogen blæste mennesker herinde!

"Hjææælp! Jeg kan ik finde mere æxtazi!!!" :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
ecstasy er et slang for MDMA så hvis du kender nogle som har MDMA så har de os ecstasy :roll:

Når man snakker ecstasy taler man som regel piller, der indeholder en vis mængde mdma (nogle gange slet intet, fucking x5), og ofte andre stoffer.
Ved ikke om ecstasy også bruges som slang for MDMA, men det tror jeg nu ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Citat:

Når man snakker ecstasy taler man som regel piller, der indeholder en vis mængde mdma (nogle gange slet intet, fucking x5), og ofte andre stoffer.
Ved ikke om ecstasy også bruges som slang for MDMA, men det tror jeg nu ikke.

Ikke at jeg skal forsvare brugen af slang, men hvis/når jeg har forklaret hvad MDMA er til folk som ikke ved det, refererer jeg ofte til det aktive stof der BURDE være i såkaldte ecstasytabletter og så forstår de det som regel.

Men lige netop for at undgå denne forvirring, skulle man have undladet at give MDMA et brandname og istedet kalde MDMA tabletter for det de er: MDMA tabletter!(Hvis der da er MDMA i selvfølgelig, og forhåbentlig ikke andet skidteras)

Cut at coke, amf og risikoen ved eggstazy piller er en væsentlig grund til at jeg går uden om lige netop dem.

//blazR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi ses til næste Rowdy fest? :roll:

OP; det er ikke psychedelias problem, hvordan du får skaffet din narko.

Gør din research, find noget ordentlig MDMA, det er hele ventetiden værd. Og please undgå ecstasy-piller, du ved aldrig hvad fanden der er i, medmindre du tester det og tjekker op på nettet osv. Og det tvivler jeg på du gider, så gør dig selv den tjeneste, at finde ren MDMA. Det er muligt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
///Låst///

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]