Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Hey folkens.. har nu her snart holdt min måneds pause efter min sidste blæser..
men er stadig ikke klar til at tage emma efter det jeg fik afvide sidst..

Har de mærkeligeste drømme efter Mdma - Evt nogen gåde råd? Min anden tråd omkring mine drømme..

Men så istedet ryger jeg på methylone da jeg synes det ikke presser min hjerne ligeså meget som emma..

hvordan ville i dosere det?

Altså regner med jeg sparker det igang med en 250-300mg bomb og hvad ville i så gøre efter peaket er begyndt at falde?

100 mg?
150 mg?

og videre der op af..

Medlem

http://www.facebook.com/?ref=home#!/eve ... 0847961646

København ^^

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes du bør overveje, om det ikke er bedre for dig at holde en længere pause.. Og siden der ikke engang er gået en måned, er det i hvert fald hvad jeg vil anbefale dig.. Vælger du alligevel at gøre det, så se evt her http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... dose.shtml

Medlem

Frugthat skrev:
Jeg synes du bør overveje, om det ikke er bedre for dig at holde en længere pause.. Og siden der ikke engang er gået en måned, er det i hvert fald hvad jeg vil anbefale dig.. Vælger du alligevel at gøre det, så se evt her http://www.erowid.org/chemicals/methylo ... dose.shtml

Den 10 sept er det 4 uger siden jeg sidst har rørt noget..
men som sagt holder jeg mig stadig fra emma..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil varmt anbefale dig at lytte til Frugthat.

Når det er sagt, er du sandsynligvis ikke kommet her for at høre på vores moralske opbakning.

Erowid's dose range er ret præcis.

Alt efter hvor erfaren du er med serotonin releasere, hvor tolerant du er, og hvor blæst du vil være vil jeg mene at 150-180 mg i kapsel er nok til de fleste.
Går du efter en tand mere eufori på bekostning af en langt mere speedy (Nogle vil kalde den shaky) rus, kan du gå mod 250.
Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale, at du går over 300 mg.

Nogle mennesker fordøjer ikke de gængse gelatinekapsler ordenligt, så hvis du vil være sikker på at blive ramt, kan det anbefales at opløse stoffet i et glas juice.
Juicen kan naturligvis erstattes med din foretrukne væske - Appelsin juice er dog godt til at skjule den (til tider kraftige) kemiske bismag.

På den måde får stoffet større overflade, og optages hurtigere - måske endda mere effektivt.

Medlem

Geografisk sted: århus
Rush skrev:
Jeg vil varmt anbefale dig at lytte til Frugthat.

Når det er sagt, er du sandsynligvis ikke kommet her for at høre på vores moralske opbakning.

Erowid's dose range er ret præcis.

Alt efter hvor erfaren du er med serotonin releasere, hvor tolerant du er, og hvor blæst du vil være vil jeg mene at 150-180 mg i kapsel er nok til de fleste.
Går du efter en tand mere eufori på bekostning af en langt mere speedy (Nogle vil kalde den shaky) rus, kan du gå mod 250.
Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale, at du går over 300 mg.

Nogle mennesker fordøjer ikke de gængse gelatinekapsler ordenligt, så hvis du vil være sikker på at blive ramt, kan det anbefales at opløse stoffet i et glas juice.
Juicen kan naturligvis erstattes med din foretrukne væske - Appelsin juice er dog godt til at skjule den (til tider kraftige) kemiske bismag.

På den måde får stoffet større overflade, og optages hurtigere - måske endda mere effektivt.

Er det noget du har nogen links til ?? Ikke fordi jeg ikke tror dig, men kunne være spændende med nogen kilder

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Rush skrev:

Hvis jeg bunder et glas appelsinjuice med min gelatinekapsel har det samme effekt.. Ihvertfald på mig.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Altså har tager 300mg kapsler før men det også fordi jeg går efter at blive koks i hoved..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
ZloR skrev:
Altså har tager 300mg kapsler før men det også fordi jeg går efter at blive koks i hoved..

Hvis du går efter at blive "koks i hoved" kan du nøjes med en lille dosis og spise rå chili ved siden af - lover dig for at du nok skal blive kokset af... :roll:

Lyt nu til hvad folk siger... Dit hovede og din krop er ikke ovenpå efter 4 måneders pause, ikke med det misbrug du havde dig før... Vent ALLERMINDST en måned endnu, og hold helst 2 måneders pause mellem hver tur...

Medlem

som sagt har jeg med vijle holdt mig væk fra mdma.. da jeg ved at jeg skal have mig en længere pause..
Men som sagt jeg skal til krama og skal have lidt drugs.. så derfor blev det lone..

Næste trip igen efter den 10sep bliver Winter tam tam 15 oktober..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Søde, jeg skal ikke blande mig i dit forbrug men 300mg er altså i overkanten. Tænk på hvilket misbrug jeg har haft af stoffet, og jeg har aldrig taget så stor en dosis. Du har jo kun prøvet det et par gange, så din tolerance kan ikke være særlig høj. :)

Mht. hvordan stoffet oftages hurtigst: så vil der lynhurtigt gå hul på kapslen i mavesækken, melthylone er meget let opløseligt i det vand man skyller kapslen ned med samt med mavesaften. Opløsningen sker med det samme og kan nu gå videre til tarmsystemet for herfra at diffusere ud i blodbanen. Altså er det ren idioti at blande sin narko ned i juice: det er besværligt og man skal udsættes for den ulækre smag.
Hvis man vil sikre et hurtigt onset ved oral indtagelse skal man indtage det på tom mave, derefter drikke riiigelig vand. Natriumbikarbonat kan få mavesækken til hurtigere at pumpe sit indhold videre i systemet (det er sådan panodil zapp virker).

Medlem

Alice..

De sidste par gange har jeg startet på 300mg.. har prøvet at starte på 200. synes at det virkede fint, men som sagt gå jeg efter at være "virkelig blæst!"

Da vi festede sidst. smækkede jeg den også igang på 300mg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du går efter at være virkelig blæst, så håber jeg for dig og anbefaler, som alle andre også gør, at du kokser helt ud maksimalt 1 gang hver anden måned.
Det er ikke for sjov psy.dk udbyder harm reduction, og det er forhåbentlig heller ikke udelukkende for sjov, at du tager MDMA - vej dine værdier lidt op mod hinanden; er det dét værd, eller kan jeg vente en måned til? Fx.

Og når du nu kokser så meget på MDMA, synes jeg klart, at du burde investere i bananer/mælk/5-htp. Specielt sidstnævnte.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Senest rettet af spaffeh 05 sep 2011 19:49, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Alice, jeg vil bestemt ikke mene at det er idioti at skylle det ned i juice. Jeg er for eksempel (tilsyneladende, indtil jeg får andet bevist) som Rush siger en af dem, der fordøjer gelatinekapsler rigtig dårligt. Så dårligt at jeg aldrig når at få en effekt. Jeg mangler en videnskabelig kilde, men det lyder sandsynligt. Se min post på side 15 i "RC erfaringer". Så at det er idiotisk, synes jeg bestemt ikke :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så du har mangel på proteolytiske enzymer? Hvordan optager du protein? :O Det lyder sgu da som en alvorlig lidelse!

Senest rettet af Alice 05 sep 2011 19:57, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Den slags aner jeg da intet om :) Jeg kan bare konstatere, at de kapsler jeg har spist, har ikke givet mig nogen effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet 20mg 2c-b i en gelatine kapsel, ca. tre timer efter jeg havde spist aftensmad.
Følte mig godt proppet uden at have spist specielt meget, men fik ingen effekt. Tror I jeg lider af sygdom eller var det mætheden der gjorde udfaldet+!?!?!?1

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke engang du behøver enzymer for at nedbryde det. Læg en gelatine kapsel i vand og se hvad der sker. ;)
John Doe: you funny guy. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Den slags aner jeg da intet om :) Jeg kan bare konstatere, at de kapsler jeg har spist, har ikke givet mig nogen effekt.

Er du sikker på det var gelatine kapsler, og ikke vegetabilske kapsler?

Medlem

Geografisk sted: århus
Alice skrev:
Tror ikke engang du behøver enzymer for at nedbryde det. Læg en gelatine kapsel i vand og se hvad der sker. ;)
John Doe: you funny guy. ;)

Sådan en kapsel tager max 5 min om at blive opløst..
Det afhænger virkelig meget om hvad du har spist og drukket inden indtagelsen.

Forrig gang jeg indtog sådan en kapsel med mdma, tog det 1-1,5 time før der var virkning. Sidste gang, gik der max 30 min før virkningen indtog

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]